|
Právě je 275 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116557325 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Hledání: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk
Vloženo Neděle, 27. září 2009 @ 20:09:37 CEST Vložil: Stepan |
poslal Willy Zjevení/Odhalení Ježíše Krista, které mu dal Bůh, aby svým otrokům ukázal, co se má brzy stát. On to prostřednictvím svého anděla naznačil svému otroku Janovi. Ten dosvědčil slovo Boží a svědectví Ježíše Krista, vše, co uviděl. Blahoslavený, kdo předčítá/hlasitě čte, i ti, kdo slyší slova tohoto proroctví a zachovávají, co je v něm zapsáno, neboť ten čas je blízko. Já Jan, váš bratr a spoluúčastník soužení, království a vytrvalosti v Ježíši Kristu, jsem se ocitl pro slovo Boží a svědectví Ježíše Krista na ostrově zvaném Patmos.
Padl jsem mu (andělovi) k nohám, abych se mu poklonil. Ale on mi řekl: „Varuj se toho! Jsem spoluotrok tvůj a tvých bratrů, kteří mají Ježíšovo svědectví. Bohu se pokloň! Ježíšovo svědectví je Duch proroctví.“ (Zj 1:1-3,9; 19:10)
Milost vám a pokoj od Boha našeho Otce a našeho Pána Ježíše Krista, který dal sám sebe za naše hříchy, aby nás vysvobodil/si nás vybral z tohoto přítomného zlého věku podle vůle našeho Boha a Otce, jemuž buď sláva na věky věků. Amen. (Ga 1:3-5)
Proč Pavel napsal Galatským, že Pán Ježíš Kristus dal sám sebe za naše hříchy, aby nás vysvobodil z tohoto přítomného zlého věku? A co je to ten přítomný zlý věk dnes? A z čeho a do čeho nás Pán vlastně vysvobodil?
V Pavlově době lze označit přítomným zlým věkem židovské náboženství, řeckou kulturu a římskou politiku představující tehdejší svět. Dnes bychom mohli za přítomný zlý věk považovat svět, židovské náboženství a katolicismus a protestantismus, které se snaží nahradit Ježíšovo svědectví náboženstvím, jež s Kristem a budováním Církve coby Těla Kristova nemá nic společného.
Pán nás svou smrtí na kříži Golgoty vysvobodil nejen od věčného zatracení a od Božího hněvu, ale zároveň z přítomného zlého věku do Jeho Království Nebes, které přichází ustanovit, aby nahradilo království tohoto světa, který celý leží v tom Zlém!
A co je Ježíšvým svědectvím? Ano, už jsme zmínili, že Ježíšovo svědectví je Duch proroctví. Skrze tohoto Ducha každý znovuzrozený věřící v Krista může na shromáždění církve prorokovat neboli mluvit Krista a pro Krista pro její budování (1K 14:26,31). Ježíšovým svědectvím je sedm zlatých svícnů představujících sedm sborů (místních církví) z 1. - 3. kapitoly knihy Zjevení, které jsou rozmnožením Toho jednoho = Krista, který je skutečností svícnu z Exodu 25:31-37 a Jehož mají jako Jeho Tělo vyjadřovat.
Sedm sborů představuje různé typy místních církví, z nichž tři v čase už zanikly a čtyři tu jsou a budou až do Pánova přichodu. Thyatira představující katolickou církev, Sardy představující protestantské církve, Filadelfie představující místní církve v Pánově obnově a Laodicea představující církve odpadlé z Pánovy obnovy. Hodné naší pozornosti jsou na jedné straně věci, které má Pán proti třem z nich - Thyatira = duchovní smilstvo a modlářství, Sardy = mrtvost a Laodicea = vlažnost - na straně druhé, čím vítězí vítězové a jaká je jejich odměna v budoucím věku - tisíciletém Království.
Thyatira: Pán přichází sice v lásce, ale zároveň jako spravedlivý Soudce - oči jako plamen ohně a nohy podobné bronzu a soudí sbor za to, že trpí ženu Jezábel, která si říká prorokyně, vyučuje a svádí mé otroky, aby smilnili a jedli maso obětované modlám. Dal jsem jí čas k pokání, ale ona se nechce odvrátit*ř.: učinit pokání od svého smilstva. Hle, uvrhnu ji na lůžko, tzn. sešlu na ni nemoc a ty, kteří s ní cizoloží, do velkého soužení, jestliže se od jejích činů neodvrátí*ř.: neučiní–li (množ. č.) pokání; a její děti zahubím (Zj 2:20-23a). Důležitý je zbytek 23. verše - A všechny sbory poznají, že Já jsem ten, který zkoumá ledviny*tzn.: nejhlubší myšlenky a záměry duše i srdce, a každému z vás odplatím podle vašich skutků. Vítězové vítězí podle 24. verše tím, že nemají učení Thyatir a nepoznali hluboké věci Satanovy jako většina thyatirských. Jim Pán říká: Nekladu na vás jiné břemeno; pouze držte pevně, co máte, dokud nepřijdu (v.25). Odměnou thyatirským vítězům, tedy těm, kteří zachovají Pánovy skutky (ne svoje vlastní) až do konce v budoucím věku je podle veršů 26-28 toto: tomu dám vládu/pravomoc nad národy; bude je pást železnou berlou a budou rozbíjeny jako hliněné nádobí, jak jsem to i já přijal od svého Otce. A dám mu hvězdu jitřní.
Sardy: Pán přichází jako Ten, Kdo má sedm duchů Božích a sedm hvězd a říká (Zj 3:1-3): „Znám tvé skutky; máš jméno, že žiješ, ale jsi mrtvý. Buď bdělý a upevni to, co ještě zbývá a co bylo na umření, neboť jsem nenalezl tvé skutky úplné*ř.: naplněné před mým Bohem. Připomínej si, jak jsi mé slovo přijal a slyšel, zachovávej je a učiň pokání. Neprobudíš–li se/Nestaneš–li se bdělým, přijdu jako zloděj, a nebudeš vědět, v kterou hodinu na tebe přijdu." Možná proto protestanté tolik chtějí probuzení, vědomi si této své potřeby, jelikož jejich největším "problémem" je mrtvost. Verš 4 - Máš však v Sardách několik osob, které neposkvrnily svá roucha; ti budou se mnou chodit v bílých šatech, protože jsou toho hodni. Odměnou pro vítěze ze Sard v budoucím věku je, že se bude oblékat do bílých šatů a jeho jméno nevymažu z knihy života, nýbrž vyznám jeho jméno před svým Otcem a před jeho anděly. (v. 5)
Filadelfie: je jeden ze dvou sborů (druhým je Smyrna - pronásledovaná církev), proti němuž Pán nic nemá, a jediný, který chválí - Neboť máš malou moc, a přece jsi zachoval mé slovo a nezřekl ses mého jména. Hle, dávám ti ze synagógy Satanovy ty, kdo o sobě říkají, že jsou Židé, a nejsou, ale lžou. Hle, způsobím, že přijdou a pokloní se před tvýma nohama; a poznají, že já jsem si tě zamiloval. Protože jsi zachoval slovo mé vytrvalosti, i já zachovám tebe v/z hodině/y zkoušky, která má přijít na celý obydlený svět, aby vyzkoušela ty, kteří přebývají na zemi. Přijdu brzy/přicházímvrychle. Drž pevně, co máš, aby ti nikdo nevzal věnec vítěze. (Zj 3:8b-11) Odměnou vítězi z Filadelfie je podle verše 12, že ho Pán učiní sloupem ve svatyni svého Boha a již nikdy nevyjde ven. Napíše na něj jméno svého Boha a jméno města svého Boha, nového Jeruzaléma, který sestupuje z nebe od Jeho Boha, i své nové jméno. Tato odměna je vyjímečná tím, že má přesah do tzv. budoucí věčnosti, neboť se jedná o svatyni našeho Boha v Novém Jeruzalémě, který sestoupí z nového nebe na novou zemi po skončení tisíciletého Království a tehdy začne "budoucí věčnost" (Zj 22:5).
Laodicea: k Laodicejským přichází Pán coby svědek věrný a pravý, původ Božího stvoření jako k těm, kteří Jeho pravými a věrnými svědky nejsou, také v lásce, ale se se slovy soudu (Zj 3:15-19): „Znám tvé skutky; nejsi studený ani horký. Kéž bys byl studený nebo horký!Takto však, že jsi vlažný, a nejsi studený ani horký, vyvrhnu tě ze svých úst. Neboť říkáš: Jsem bohatý, zbohatl jsem, nic nepotřebuji. A nevíš, že jsi ubohý, politováníhodný a chudý, slepý a nahý. Radím ti, abys ode mne koupil zlato v ohni pročištěné, a tak zbohatl, bílé šaty, aby ses oblékl a neukázala se hanba tvé nahoty, a mast k pomazání svých očí, abys viděl. Já usvědčuji a kárám ty, které miluji; buď tedy horlivý a učiň pokání." Odměnou vítězům, kteří podle verše 20 vítězí tím, že uslyší Pánův hlas, otevřou Mu dveře, aby k nim vešel a večeřel/jedl s Nimi a oni se Ním, je, že jim dá usednout v budoucím věku s Ním na Jeho trůn, jako i On zvítězil a usedl se svým Otcem na Jeho trůn (v. 21).
Který ze zmíněných sborů je podle Pánovy vůle a zalíbení je, doufám, jasné. Stejně tak jasné ovšem je, že ty ostatní buď zvítězí skrze pokorné přijetí Boží milosti k činění pokání, tj. změny myšlení a jednání nebo budou přemoženy nepřítelem se všemi nepříjemnými důsledky Božího soudu nad nimi, neboť nebyly Ježíšovým svědectvím, poněvadž, jak známo, Pánem vybudovanou Církev brány podsvětí nepřemohou.
Kéž se nad námi trojjediný Bůh smiluje a dá nám milost přijmout světlo a zjevení Ježíšova svědectví v knize Zjevení, jímž jsou a mají být místní církve jako zlaté svícny, které září Jeho slávou a uprostřed nichž se prochází Ten, Kdo je buduje jako své Tělo pro své vyjádření. Amen.
Tož tak.
|
Podobná témata
|
|
Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: Willy v Neděle, 27. září 2009 @ 20:42:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | oprava: úvod 4. odstavce - A co je Ježíšovým svědectvím? Omlouvám se za nedostatečnou kontrolu.
w. |
Re: Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 28. září 2009 @ 15:22:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oprava II: první věta 2. odstavce V Pavlově době lze označit přítomným zlým věkem židovské náboženství, řeckou (kulturu) filozofii a římskou politiku představující tehdejší svět.
w. |
]
Re: Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: sola-scriptura v Pondělí, 28. září 2009 @ 15:59:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ten kdo má ducha proroctví... Zj 19,10
|
]
|
|
Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 27. září 2009 @ 22:53:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | I padl jsem k nohám jeho, klaněti se jemu chtěje. Ale
řekl mi: Hleď, abys toho nečinil. Neboť jsem spoluslužebník
tvůj i bratří tvých, těch, jenž mají fsvědectví Ježíšovo. Bohu se klaněj! Svědectví pak Ježíšovo jestiť duch proroctví.
I Kralická Bible toto překládá z řeckého originále ne jako otrok, ale jako služebník. Otrok je z donucení, služebník je ze svobodné volby.
Výklad o sedmi sborech je svérázný, bez jakékoli opory v Písmu. Čirá fantazie.
Zrovna tak, jako tvrzení o tisíciletém království, které by mělo (zcela proti zdravému rozumu) nastat až po konci světa. Z jakého důvodu? Je to horší, nebo lepší stav, než samotná nebeská blaženost? V čem by taková tisíciletá monarchie byla jiná?
..."Dnes bychom mohli za přítomný zlý věk považovat
svět, židovské náboženství a katolicismus a protestantismus, které se
snaží nahradit Ježíšovo svědectví"...
My však víme, že existují tři zdroje zla: tělo, svět a ďábel. Každý, kdo těmto třem odporuje, nepochází ze zlého.
(Mk 9,38-41) Jan mu tedy odpověděl: "Mistře, viděli jsme někoho, kdo
nechodí s námi, jak ve tvém jménu vymítá démony a bránili jsme
mu, protože nechodí s námi."
Ale Ježíš řekl: "Nebraňte mu. Vždyť není nikdo, kdo by
udělal zázrak v mém jménu a mohl o mně snadno mluvit
zle.
Vždyť kdo není proti nám, je s námi.
Kdokoli by vám totiž dal k pití pohár vody v mém jménu,
protože jste Kristovi, říkám vám jistě, že rozhodně neztratí
svou odplatu." O Judaismu říká Písmo něco zcela jiného, než Willy:(Ř 11,16-32) Jsou-li totiž svaté prvotiny, je svaté i těsto. A je-li
svatý kořen, jsou svaté i větve.
Jestliže pak jsou některé větve vylomeny a ty, planá oliva,
jsi byl naroubován mezi ně a stal ses spoluúčastníkem kořene a
tučnosti olivy,
nechlub se proti těm větvím. Pokud se však vychloubáš,
pamatuj, že ne ty neseš kořen, ale kořen
tebe.
Řekneš tedy: "Ty větve byly vylomeny, abych já byl
naroubován."
Dobře; nevěrou byly vylomeny, ty však stojíš vírou. Nebuď
namyšlený, ale boj se.
Jestliže totiž Bůh neušetřil přirozené větve, věz, že by
neušetřil ani tebe.
Pohleď tedy na Boží laskavost i přísnost: k těm, kteří
padli, přísnost, ale k tobě laskavost, budeš-li ovšem v té
laskavosti zůstávat. Jinak budeš vyťat i ty.
Oni pak také budou naroubováni, pokud nezůstanou v nevěře;
Bůh je přece schopen naroubovat je znovu.
Vždyť jestliže jsi ty byl vyťat z přirozeně plané olivy a
proti přirozenosti naroubován do ušlechtilé olivy, čím spíše
budou ti, kteří jsou přirozenými větvemi, naroubováni do
své vlastní olivy?
Neboť nechci, bratři, abyste neznali toto tajemství (abyste
nebyli moudří sami před sebou), že Izraeli nastala částečná
zatvrzelost, dokud nevejde plnost pohanů.
A tak bude spasen celý Izrael, jak je napsáno: "Ze Sionu
přijde Vysvoboditel a odvrátí bezbožnosti od Jákoba.
A toto bude má smlouva s nimi, když odejmu jejich hříchy."
Ohledně evangelia jsou tedy nepřátelé kvůli vám, ale
ohledně vyvolení jsou Boží milovaní kvůli otcům.
Svých darů a povolání přece Bůh nelituje!
Vždyť tak jako jste vy kdysi byli neposlušní Bohu, ale nyní
se vám dostalo milosrdenství pro jejich neposlušnost,
tak i oni nyní neuposlechli, aby se pro milosrdenství
udělené vám i jim dostalo milosrdenství.
Neboť Bůh zavřel všechny pod neposlušnost, aby se nade všemi
smiloval.
|
Re: Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Pondělí, 28. září 2009 @ 17:39:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj oko píšeš: -------- Zrovna tak, jako tvrzení o tisíciletém království, které by mělo (zcela proti zdravému rozumu) nastat až po konci světa. Z jakého důvodu? Je to horší, nebo lepší stav, než samotná nebeská blaženost? V čem by taková tisíciletá monarchie byla jiná? -------- Nikdy mi to "budoucí tisícileté království" nešlo na mysl a souhlasím v tomto s Tebou oko. Věřím,že to tzv."tisícileté království"(nebilický výraz) trvá již cca 2000let .Věřím že je dnes .Je to království Boží ,do kterého máme vstoupit dnes! A jak bude vypadat království Boží při 2.příchodu Syna člověka? To je psáno v podobenství o deseti pannách... Dveře budou po té naopak ,zavřeny.
Co se Izraele etnického týká ,Bůh se smilovává ,nad kým se smilovává a je milosrdný nad všemi. A tak prosím v Duchu sv.,nechť se náš "starší bratr" navrátí k Pánu Ježíši Kristu a do toho Pravého Otcova nebeského domu. Pokoj všem.v. |
]
Re: Re: Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 28. září 2009 @ 18:47:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj vlastiku,
nebude to dlouho trvat a dočkáš se při Pánově příchodu ustanovení Království Nebes na zemi na 1000 let, které vystřídá království tohoto světa, ať už ti to jde nebo nejde na mysl, ať tomu věříš nebo nevěříš. Otázka je, jestli budeš v Kristově Království nebo mimo ně? Nevím, jak ty, ale já chci být v Něm. Co ty?
Milost našeho Pána Ježíše Krista buď s tebou. Amen.
willy |
]
Re: Re: Re: Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: Eleazar v Pondělí, 28. září 2009 @ 21:40:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já NEchci být MIMO Království.
mimochodem představa sloupu ve Svatyni bez možnosti jít ven na mě působí dost sklíčeně
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 28. září 2009 @ 21:59:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je proto, že nevíš, co to znamená.:-) |
]
Re: Re: Re: Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Pondělí, 28. září 2009 @ 23:04:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Willy,
děkuji Ti za odpověď. Jsem moc rád,že chceš být v Něm,a proč v Něm nebýt? Co Ti brání?
Vždyť ap.Jan ,náš bratr nám píše ,že má s námi účast na Ježíšově soužení i kralování a vytrvalosti .
Jistě také píše ap.Pavel v Efezským 2,4-6 Ale Bůh ,bohatý v milosrdenství,z velké lásky, jíž si nás zamiloval (5),probudil nás k životu spolu s Kristem ,když jsme byli mrtvi pro své hříchy.Milostí jste spaseni!(6) Spolu s Ním nás vzkřísil a spolu s Ním uvedl na nebeský trůn v Kristu Ježíši.
Willy ,odpověď na Tvou otázku,budu -li v Kristově království ,nebo mimo ně: V pokoře a Jeho milosti tam jsem. Nemám však na mysli království tohoto světa.
Milost i Jeho pokoj Tobě Willy vlastik. |
]
|
|
Re: Ježíšovo svědectví a přítomný zlý věk (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Úterý, 29. září 2009 @ 11:12:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Pojmy jako je otrok, služebník a syn se prolínají celým Písmem a jsou dostatečně probrány ze všech možných stran a hledisek. Do otroků bezejmenného boha nadávali synům Israele nepřátelé a dnešním křesťanům podobně nadávají militantní ateisti a satanisti. Těžko si dovedu představit že by někdo spáchal podobný úlet nevědomky. Spíš bych to viděl na snahu o diskreditaci propagací. |
|
|
syndrom Laodikeia (Skóre: 1) Vložil: Eleazar v Středa, 30. září 2009 @ 19:48:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Willy, prosím Tě, nechtěl bys nějak rozvinout syndrom Laodikeie. Přiznám se, že mám problém sám sebe zhodnotit, jestli se mě to taky týká. Moc by mi pomohly představy jiných kristovců, jak člověk zasažený syndromem Laodikeie vypadá, jak se podle nich projevuje atd. atd.. Týká se mě to příliš bytostně, abych byl schopen chladnokrevně rozvažovat. Spíš než na úrovni sborů by mě to zajímal ten syndrom na úrovni jednotlivců.
Ta "vlažnost" na úrovni sborů není příliš zajímavá, navíc nejsem dostatečně duchovně citlivý, abych byl schopen rozlišit inklriminovanou "vlažnost" od klasické sborové "mrtvosti" (tu teď nezkoumáme). A pak sbory se jako celek dost dobře léčit/napravovat nedají, dají-li, nemám nejmenšího ponětí, jak by se daly. Těžiště boje proti nešvarům v Církvi vidím v boje muže-jednostlivce proti konkrétnímu nešvaru. Tak prosím raďte mimo Willyho i Vy ostatní, co byste mohli prospět dík eleazar
|
Re: syndrom Laodikeia (Skóre: 1) Vložil: Willy v Středa, 30. září 2009 @ 22:33:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Ele,
Zj 3:17 Neboť říkáš: Jsem bohatý, zbohatl jsem, nic nepotřebuji. A nevíš, že jsi ubohý, politováníhodný a chudý, slepý a nahý.
Tato slova říká Pán Ježíš jako vysvětlení, co myslí tou vlažností. Laodicejský křesťan pyšně říká, že už je bohatý a nic nepotřebuje. A přitom si neuvědomuje, že Pán Ježíš řekl: blahoslavený chudí duchem, neboť jejich je království Nebes (Mt 5:3).
Chudý duchem ví, že potřebuje Boha; ví, že mimo Krista není a nemá nic, že veškeré bohatství je v Kristu a je možné mít na něm účast jedině tehdy, když jsem v Kristu, závislý na Kristu a spoléhající se na Krista jako Autora a Dokonavatele víry nebo také Původce věčné záchrany (He 5:9). A Pán své bohatství rozdílí chudým nebo také hladovějícím, nikoliv bohatým (L 1:53). A Laodičejští věru po Kristu zrovna nehladověli, ba Ho dokonce nechali venku mimo církev. Jaká hanba!
Laodicejský věřící si myslí, že je bohatý, ale ve skutečnosti je ubohý, politováníhodný a chudý, slepý a nahý. Chudý znamená, že ve skutečnosti účast na Kristových bohatstvích nemá. Slepý znamená, že mu chybí vnitřní (Boží) vhled na skutečnost, tj. Krista, který je skutečností všech duchovních věcí. Nahý znamená, že není oblečený do Krista (Ř 13:14, Ef 4:24, Ko 3:12). A Pán má v 18. verši pohotovou radu: Radím ti, abys ode mne koupil zlato v ohni pročištěné, a tak zbohatl, bílé šaty, aby ses oblékl a neukázala se hanba tvé nahoty, a masti k pomazání svých očí, abys viděl. Zlato představuje Boží přirozenost, kterou mají Boží děti vykazovat a která je jejich bohatstvím v Kristu. O bílých šatech mluvil Pán už ohledně vítězů ze sboru v Sardách (Zj 3:4) a duchovně to znamená být oblečen do Krista. Být neoblečený v Pána Ježíše Krista je pro křesťana hanba! Mast je vnitřní pomazání Ducha Svatého, který nás uvádí do veškeré Pravdy (J 16:13), tj. skutečnosti o Kristu/Krista - viz 1J 2:27 Ve vás však zůstává pomazání, které jste od něho přijali, a nepotřebujete, aby vás někdo učil; jeho pomazání vás učí všemu a je pravdivé a neklame/není lež; jak vás vyučilo, tak zůstávejte v něm. Bez Ducha Svatého jsme duchovně slepí/duchovně nevidíme, neboť On nám zjevuje Krista jako Světlo, v Němž vidíme světlo (Ž 36:10). V Jeho světle vidíme skutečnost všech věcí, tzn. jak se věci mají a také kdo je kdo a co je co.
Tak co, Ele, hladovíš po Kristu, jsi chudý duchem nebo si myslíš. že máš od Boha všechno a tak už nic nepotřebuješ? Nevím, jak ty, ale já Pána potřebuju čím dál tím víc. Tož tak.
willy |
]
Re: Re: syndrom Laodikeia (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Čtvrtek, 01. říjen 2009 @ 17:58:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Eleazare ,krásně Ti to Willy napsal i to že potřebuje Pána čím dál tím víc.
Ano ,bez Ducha svatého jsme opravdu duchovně slepí.Je to slepota po Adamovi, naše stará přirozenost. Naše nová přirozenost , chvála a díky Páne Ježíši,nás vytrhává z tohoto věku tmy do života Jeho světla - Do Božího "tisíciletého" království, které je DNES. v tom je Boží vůle: v Pánu Ježíši Kristu shrnout pod jednu hlavu(Kristovu) vše ,co je na nebesích i co je na zemi do království ,které pak odevzdá Bohu a Otci. A pak ? - Bůh všechno ve všech.
Ele ,sloupem(pevnost,stabylita...) v Božím chrámu ,máš být již dnes. Přeji Vám Ele a Willy ,mnoho Božího požehnání i pokoje.v.
|
]
|
|
|
|