|
Právě je 268 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116551180 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Hledání: Boj medzi dobrom a zlom.
Vloženo Sobota, 18. červen 2011 @ 22:50:52 CEST Vložil: Stepan |
poslal betma Boj medzi dobrom a zlom.
Pater Pio a jeho uzitocne rady a vyroky.
Dokiaľ nám bude v žilách prúdiť čo len jediná kvapka krvi, dovtedy sa v nás bude odohrávať boj medzi dobrom a zlom
Z LISTU RAPFAELINE CERASEOVEJ, II. APRÍL 1914 Ježiš dopúšťa duchovné boje pre naše očistenie, nie ako trest. Utrpenie nie je na našu smrť, ale na našu spásu. Z LISTU PÁTROVI AGOSTINOVT, 23. MAREC I917 Ak robí diabol veľký rozruch okolo vás, radujte sa, lebo je to dobrý znak. Čoho sa musíme obávať - to je jeho pokoj a súlad s ľudskou dušou. Nech vás tieto drobné nedokonalosti neznechutia. Majte sa stále na pozore, aby ste sa vyhýbali hriechu. Ak však zbadáte, že ste v niečom zlyhali, neoddajte sa neužitočnému náreku, ale padnite na kolená pred Bohom. Nech vás mrzí vaša slabá vernosť; úprimne ľutujte; poproste nášho Pána o odpustenie; zaumieňte si, že budete v budúcnosti opatrnejšie, a potom hneď vstaňte a choďte ďalej (...). Uisťujem vás, moje najmilovanejšie dcéry, že kým žijeme, takéto zlyhania a drobné útoky vášní sú nevyhnutné. Veď sám veľký apoštol svätý Pavol volá k nebesiam: „Badám teda taký zákon, že keď chcem robiť dobro, je mi blízko zlo. Podľa vnútorného človeka s radosťou súhlasím s Božím zákonom, ale vo svojich údoch pozorujem iný zákon, ktorý odporuje zákonu mojej mysle a robí ma zajatcom zákona hriechu, ktorý je v mojich údoch. Ja nešťastný človek! Kto ma vyslobodí z tohto tela smrti?" Rim 7, 21-24 Dcéry moje, musíme sa zmieriť s tým, čo sme zdedili po našich predkoch, Adamovi a Eve. Naše sebectvo zomiera až po nás a bude nás sprevádzať až po hrob. Bože drahý! Aké nešťastie pre nás - úbohé Evine deti, dcéry moje! Neustále budeme pociťovať dráždivé útoky vášní, pokým žijeme v tomto úbohom vyhnanstve. Ale čo na tom? Máme sa hádam znechutiť a zriecť sa nebeského života? Nie, najdrahšie dcéry, vzmužme sa. Stačí len nedať súhlas našej nerozhodnej vôli (...). Z LISTU RACHELINE RUSSOOVEJ A RACHELINE GISOLFIOVEJ, 25. SEPTEMBER I917 Dušu, ktorá má vládnuť s Ježišom Kristom vo večnej sláve, (...) treba pretvoriť údermi kladiva a dláta. Čím sú však tieto údery kladiva a dláta, ktorými božský Umelec opracúva kameň, čiže vyvolenú dušu? Drahá sestra, tieto údery dláta - to sú nepríjemnosti, obavy, pokušenia, duševné múky a búrky s návalmi bezútešnosti ba i fyzickej bolesti. Poďakujte sa teda nekonečnému milosrdenstvu večného Otca za to, že takto zaobchádza s našou dušou, pretože je predurčená na spásu. Z LISTU RAFFAELINE CERASEOVEJ, 19. MÁJ 1914 Trýzeň a múky boli odjakživa dedičstvom a údelom vyvolených duší. Čím viac chce Ježiš pozdvihnúť dušu k dokonalosti, tým viac ju skúša utrpením. Vravím vám, radujte sa, že ste napriek vašej nehodnosti dostali takéto privilégium. Čím viac sa trápite, tým viac by ste sa mali radovať, lebo v ohni múk sa duša stáva čistým zlatom, hodným toho, aby žiarilo v nebeskom paláci.
|
Podobná témata
|
|
Rim 7:24 - 8:15 (Skóre: 1) Vložil: lydia7 v Neděle, 19. červen 2011 @ 14:30:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Biedny ja človek! Kto ma vytrhne z tela tejto smrti?! Ďakujem Bohu skrze Ježiša Krista, nášho Pána! A tak teda ja, ten istý, slúžim mysľou zákonu Božiemu a telom zákonu hriechu. A teraz už NIETO NIJAKÉHO ODSÚDENIA tým, ktorí sú v Kristu Ježišovi, ktorí nechodia podľa tela, ale podľa Ducha. Lebo zákon Ducha života v Kristu Ježišovi ma oslobodil od zákona hriechu a smrti... lebo ste nevzali ducha služby, aby ste sa zase báli, ale ste vzali ducha synovstva, v ktorom voláme: Abba, Otče!
|
Re: Rim 7:24 - 8:15 (Skóre: 1) Vložil: rastan (rastan@quick.cz) v Neděle, 19. červen 2011 @ 21:29:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 1 Korintským 6:19 Zdaliž nevíte, že tělo vaše jest chrám Ducha svatého, jenž přebývá v vás, kteréhož máte od Boha, a nejste sami svoji? 20 Nebo koupeni jste za velikou mzdu. Oslavujtež tedy Boha tělem vaším i duchem vaším, kteréžto věci Boží jsou.
1 Korintským 9:24 Zdaliž nevíte, že ti, kteříž v závod běží, všickni zajisté běží, ale jeden béře základ? Tak běžte, abyste základu dosáhli. 25 A všeliký, kdož bojuje, ve všem jest zdrželivý. A oni zajisté, aby porušitelnou korunu vzali, jsou zdrželiví, ale my neporušitelnou. 26 Protož já tak běžím, ne jako v nejistotu, tak bojuji, ne jako vítr rozrážeje, 27 Ale podmaňuji tělo své a v službu podrobuji, abych snad jiným káže, sám nebyl nešlechetný.
Římanům 3:28 Protož za to máme, že člověk bývá spravedliv učiněn věrou bez skutků Zákona. 29 Zdaliž jest toliko Bůh Židů? Zdali také není i pohanů? Ba, jistě i pohanů, 30 Poněvadž jeden jest Bůh, kterýž ospravedlňuje obřízku z víry, a neobřízku skrze víru. 31 Což tedy Zákon vyprazdňujeme skrze víru? Nikoli, nýbrž Zákon tvrdíme.
Římanům 7:7 Což tedy díme? Že Zákon jest hříchem? Nikoli; nýbrž hříchu jsem nepoznal, než skrze Zákon. Nebo i o žádosti byl bych nevěděl, aby hříchem byla, by byl Zákon neřekl: Nepožádáš. 8 Ale příčinu vzav hřích skrze přikázaní, zplodil ve mně všelikou žádost. Bez Zákona zajisté hřích mrtev jest. 9 Jáť pak byl jsem živ někdy bez Zákona, ale když přišlo přikázání, hřích ožil, 10 a já umřel. I shledáno jest, že to přikázání, kteréž mělo mi býti k životu, že jest mi k smrti. 11 Nebo hřích, vzav příčinu skrze to přikázání, podvedl mne, a skrze ně i zabil. 12 A tak Zákon zajisté svatý, a přikázání svaté i spravedlivé a dobré jest. 13 Tedy to dobré učiněno jest mi smrt? Nikoli, ale hřích, kterýž aby se okázal býti hříchem, skrze to dobré zplodil mi smrt, aby tak byl příliš velmi hřešící hřích skrze přikázání. 14 Víme zajisté, že Zákon jest duchovní, ale já jsem tělesný, prodaný hříchu.
Lukáš 22:31 I řekl Pán: Šimone, Šimone, aj, satan vyprosil vás, aby vás tříbil jako pšenici. rastan |
]
|
|
Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. červen 2011 @ 07:20:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Izaíjáš: Byly to však naše nemoci, jež nesl, naše bolesti na sebe vzal, ale domnívali jsme se, že je raněn, ubit od Boha a pokořen. Jenže on byl proklán pro naši nevěrnost, zmučen pro naši nepravost. Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni. Všichni jsme bloudili jako ovce, každý z nás se dal svou cestou, jej však Hospodin postihl pro nepravost nás všech. Byl trápen a pokořil se, ústa neotevřel; jako beránek vedený na porážku, jako ovce před střihači zůstal němý, ústa neotevřel. Byl zadržen a vzat na soud. Kdopak pomyslí na jeho pokolení? Vždyť byl vyťat ze země živých, raněn pro nevěrnost mého lidu. Byl mu dán hrob se svévolníky, s boháčem smrt našel , ačkoli se nedopustil násilí a v jeho ústech nebylo lsti. Ale
Hospodinovou vůlí bylo zkrušit ho nemocí, aby položil svůj život v oběť
za vinu. Spatří potomstvo, bude dlouho živ a zdárně vykoná vůli
Hospodinovu. Zbaven svého trápení spatří světlo , nasytí se tím, co zakusil. „Můj spravedlivý služebník získá spravedlnost mnohým; jejich nepravosti on na sebe vezme. Proto
mu dám podíl mezi mnohými a s četnými bude dělit kořist za to, že vydal
sám sebe na smrt a byl počten mezi nevěrníky.“ On nesl hřích mnohých, Bůh jej postihl místo nevěrných.Ježíš:„Toto jsem k vám mluvil, dokud zůstávám u vás. Ale Zastánce, Duch Svatý, kterého Otec pošle v mém jménu, ten vás naučí všemu a připomene vám všechno, co jsem vám řekl. Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne jako dává svět, já vám dávám. Ať se vaše srdce neznepokojuje a není bázlivé.Apoštol:Buďte střízliví a bděte! Váš protivník Ďábel obchází jako řvoucí lev a hledá, koho by pohltil. Postavte se proti němu, pevní ve víře, vědouce, že tatáž utrpení se naplňují na vašem bratrstvu po celém světě. A Bůh veškeré milosti, který vás povolal ke své věčné slávě v Kristu Ježíši, vás, když nakrátko snesete utrpení, sám zdokonalí, utvrdí, posílí, postaví na pevný základ. Jemu buď sláva a moc na věky věků. Amen.
Bůh se staví proti pyšným, ale pokorným dává milost. Poddejte se tedy Bohu. Postavte se proti Ďáblu, a uteče od vás. Přibližte se k Bohu, a přiblíží se k vám. Očisťte ruce, hříšníci, a očisťte srdce, lidé dvojí mysli. Pociťte svou ubohost, naříkejte a plačte. Váš smích ať se obrátí v nářek a vaše radost v sklíčenost. Pokořte se před Pánem, a povýší vás.
Díky Bohu za učení proroků aapoštolů v téhle věci a mnohem větší díky za skutek Ježíše. P.S. Betmo: S tím citovým komfortem, který nazývá Ježíš slovem "pokoj" a písmo je ho plné je to pravda pravdoucí, to těm tam u vás o protestantech učí dobře. Hodně protestantů káže Ježíše Krista a když se člověk mezi ně dostane, má celkem velkou šanci přijmout ten pokoj, který Ježíš Kristus odkázal svým učedníkům.
|
Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. červen 2011 @ 07:37:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."to těm tam u vás o protestantech učí dobře."...
Toníku Betma zde v článku se o protestantech vůbec nezmínila. Co nám podsouváš?
Přiznám se, že jsme zatím asi pořád hodně sobečtí. Staráme se více o sebe a protestanti nás vlastně ani moc nezajímají. Nevzpomínám si, že by se u nás o nich nějak usilovně učilo.
|
]
Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. červen 2011 @ 22:33:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Oko, víš, ty máš v diskuzích jeden dost vážný problém: Nečteš si příspěvky a většinou nerozumíš diskutujícím, ani se nesnažíš, jen stále dokola pouštíš desku ŘKC učení a svých domyslů do písma.
Já jsem reagoval na konkrétní příspěvek Betmy a její představu jak to chodí mezi protestanty, když mezi ně přijde katolík. To souvisí s ideologií uvedenou v článku kterou poutnick hezky výstižně nazval: "koho pánbůh miluje toho s křížkem navštěvuje". V článku prezentovaný bůh deptá lidi na duši a když pak přijde takový římský katolík docela zdeptaný svým bohem mezi protestanty nebo i jiné křesťany a zažije uvnitř v duchu Boží pokoj V Kristu Ježíši, pokoj nade všechno pomyšlení, pokoj, který střeží srdce i mysl, je z toho trochu překvapen.
Jsou zkrátka různí bohové.
Je Bůh, který za nás zemřel, nesl naše nemoci, bolesti, trestání snášel pro náš pokoj, jeho ranami jsme uzraveni.
A jsou bohové, kteří deptají lidské duše depresemi a trestají jejich těla nemocemi.
Nikdo totiž nedává, co sám nemá. A každý bůh rozdává z hojnosti toho, co sá má a co mu přebývá.
|
]
Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Úterý, 21. červen 2011 @ 10:49:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jsou bohové, kteří deptají lidské duše depresemi a trestají jejich těla nemocemi.
Cizinec, ked hovoris o sebe verejne,/ priznal si chorobu depresii uz minule/, tak ti odpovedam,-na tuto chorobu su lieky, treba sa liecit. Ale na druhej strane nikto tu neujde na zemi trapeniu a chorobam. Nerob si iluzie je to dosledok dedicneho hriechu.
Psychologicky chapem, ze si usiel do sekty, ktora ti povedala, ze budes dopredu spaseny a spokojny a stastny ,ale takto to stale nebude fungovat. Utrpenie je tajomstvo, Boh nedopusti ale na teba viac ako znesies. Viem, ze sa toho hrozis, tak nemysli na to, liec sa, pros Boha a on ti da vsetko dobre zvladnut.
Mozno mas uz vsetko zle za sebou, ale naozaj, nerob si iluzie, tu na zemi sa neda stale odpocivat. Kedze si chory, potrebujes sa liecit, uz to je tvoj kriz, priznat si to a liecit sa.Uvidis, ak budes mat lieky,zivot omnoho lepsie zvladnes.Mozno tvoje katolicke okolie nevedelo o tvojej chorobe, alebo ak vedelo, nechapalo, ze o utrpeni treba hovorit pred tebou setrne alebo vobec. Znovu opakujem, si milovane Bozie dieta, Boh ti bude pomahat, ale musis sa aj ty snazit/liecenie/.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Úterý, 21. červen 2011 @ 10:54:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec, bez akejkolvek ironie ti velmi odporucam, necitaj clanky o utrpeni.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 21. červen 2011 @ 23:19:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj Betmo.
Choroby dají léčit, ale ještě lepší je, že se dají vyléčit.
Psychologicky tě chápem, žiješ dlouhou dobu v sektě, ve které jsem žil já celá léta. Hustili nám do hlavy poučky, které tu hezky popisuješ, hlavně nás štvali proti protestantům, židům a záchraně v Ježíši Kristu.
Protestantů jsme se báli jak čert kříže. Ale to lze vyléčit: Stačí, když člověk z toho gheta vyleze a pár protestantů navštíví. Zjistí, že protestanti jsou docela stejní, jako římští katolíci. Nedělej si o římských katolících a protestantech iluze: Kdybys trochu protestanty znala a nebyla jen pod vlivem té nenávistné ŘK ideologie, hodně by ti to pomohlo v pravdivějším pohledu na svět.
Zpět k tématu, Betmo: O utrpení toho docela dost vím a o utrpení duše mnohem více, než o utrpení těla. K utrpení duše je dobrá Boží moc k záchraně každému, kdo věří Ježíši Kristu. Ježíš nesl naše nemoci a bolesti, snášel trestání pro náš pokoj.
Ďábel sice rozdává ze svého trápení, co má - častuje lidi všelijakými nemocemi, bolestmi a kde čím. Ale my máme jasný příkaz apoštola: "Poddejte se Bohu a vzepřete se ďáblu, a uteče od vás". To je velký rozdíl od toho, co jsem žil dříve, kdy jsme měli pokyn: "Poddejte se ďáblu a jeho trápení a vysvobodíte tím mnoho uší z očistce". V tom se příkazy Ježíše a apoštolů výrazným způsobem liší proti příkazům, které dává jeho oponent.
Liší se i život, který máme v Bohu proti způsobu života, který je pod pánem tohoto světa.
V Bohu máme skrze Ježíše Krista pokoj uvnitř sebe. Boží pokoj je opak deprese. Ten pokoj je to díky dozadu-záchraně, která se stala právě v Kristu Ježíši. Venku pak máme různá trápení, ze kterých nás Bůh zachraňuje.
V království temnoty je to naopak: Lidé mají pokoj a záchranu navenek, ale uvnitř prožívají těžký boj. Čím větší trápení uvnitř sebe prožívají, tím větší pocta od jejich boha.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Úterý, 21. červen 2011 @ 23:32:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Poddejte se ďáblu a jeho trápení a vysvobodíte tím mnoho uší z očistce".
Cizinec, toto katolicka cirkev naozaj nikdy a nikde neucila.
Protestantů jsme se báli jak čert kříže.
No tak o tom naozaj nic neviem. Protestantov lutujeme a vzdy sa za nich modlime.
V království temnoty je to naopak. Ak pod tymto vyrazom myslis katolicku cirkev, tak mas problem s rozoznavanim dobra a zla, ale nemyslim, ze by si bol za to plne zodpovedny.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Středa, 22. červen 2011 @ 00:18:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec,doplnam moj predchadzajuci prispevok, ze veci myslis uprimne a veris tomu, co hovoris, takze dovody, preco nevies rozoznat pravdu, pozna najlepsie iba Boh.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 22. červen 2011 @ 00:39:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Cizinec, toto katolicka cirkev naozaj nikdy a nikde neucila.
Samozřejmě, že ne. Takový nesmysl by katolická církev nikdy neučila. To nás učila římskokatolická církev, Betmo.
Ak pod tymto vyrazom myslis katolicku cirkev, tak
mas problem s rozoznavanim dobra a zla, ale nemyslim, ze by si bol za
to plne zodpovedny.
Království temnoty je tam, kde nějaký bůh ze svého přebytku rozdává deprese, nepokoj, bolesti, trápení a nemoci, deptá, likviduje, krade a ničí.
Království milovaného Syna Božího je tam, kde opravdový Bůh ze svého přebytku rozdává spravedlnost, pokoj a radost, vysvobozuje, zachraňuje a uzdravuje.
Někteří lidé mají jistě s tímhle základním rozeznáním problém a nemyslím si, že by za to byli plně zodpovědní. A nezávidím těm lidem, kteří vyučují převrácené věci. Protože až přijde Pánův den, den Božího hněvu, dostanou svojí odměnu za všechno, co vykonali.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Fera v Středa, 22. červen 2011 @ 07:27:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No tak o tom naozaj nic neviem. Protestantov lutujeme a vzdy sa za nich modlime.
Protestanty litujete proto, že našli věčný život, Krista, a ne Petra, jak povedal Kristus Betme? Co tak přestat litovat protestanty, že to, co našli je politovánihodné a začít se radovat s nimi, v jednotě a ne ve zvláštní sekci Petrově? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Fera v Středa, 22. červen 2011 @ 07:57:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dokud jsem byl 27 roků členem ilegálního Petrova spolku, nic jsem necítil. Pak jsem objevil "náhodou" zakladatele původního učení o spáse a rázem jsem mohl vystoupit z ilegální záškodnické činnosti proti Bohu, do legálních sfér a cítit radost z dobře zvolené organizace zvané - Kristovo tělo. Ps: 2000 let je nic, proti věčnosti!
|
]
Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 22. červen 2011 @ 20:25:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."koho pánbůh miluje toho s křížkem navštěvuje"....
Toníku. I ty máš problém. Ten tvůj "Ježíš" je suprovní. Párkrát si zakřičíte "Haleluja" a dějou se věci! Mrtví vstávají z hrobu, málem lítáte v povětří. Kdejaký myšlenkový zkrat přisuzujete hned osvícení Duchem svatým. Po takové víře je houby.
Křesťanství je o realitě života. Smrt a trápení má zde v životě své nezastupitelné místo a utrpení svůj hluboký smysl.
(Kol 1,24) Nyní se tedy raduji ve svých utrpeních pro vás a svým
tělem doplňuji to, co zbývá z Kristových soužení pro jeho tělo,
jímž je církev.
Všichni apoštolové, mimo Jana, zemřeli pro víru, jako mučedníci. To už o čemsi svědčí. A ty si troufáš se kříži vysmívat?
Ano, náš Bůh skutečně rozdává v hojnosti z toho, co má.
(Mt 16,24) Potom Ježíš řekl svým učedníkům: "Chce-li někdo přijít za
mnou, ať se zřekne sám sebe, vezme svůj kříž a následuje
mě.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 22. červen 2011 @ 23:11:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ano, oko, můj Ježíš je suprovní. Díky Bohu. Ten zbytek je nějaký tvůj mindrák.
Jestli se dostaneš do nebe, oko: Jaké budeš žít v nebi křesťanství, když ten bůh, co krade, zabíjí a ničí, co dává lidem do života utrpení a smrt, bude odsouzen a bude v ohnivém jezeře? Nebudeš mít problém v takovém křesťantví bez utrpení a smrti?
Jinak jsi samozřejmě klasicky zmátnul pojmy.
Je velký rozdíl mezi utrpením pro Krista a utrpením pro hřích, pro vlastní blbost či pro ďáblovy útoky. To první máme nést, tomu druhému se vzepřít. Alespoň my, ti, co sloužíme tomu suprovnímu Ježíši.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 23. červen 2011 @ 07:10:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." když ten bůh, co krade, zabíjí a ničí, co dává lidem do života utrpení a smrt,"...
Tak to nám tedy jistě vysvětlíš, který že to bůh dal apoštolům do života utrpení a smrt? Suprovní Ježíš to tedy nebyl?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 23. červen 2011 @ 21:37:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak to nám tedy jistě vysvětlíš, který že to bůh dal apoštolům do života utrpení a smrt?
Váš bůh?
|
]
|
|
Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. červen 2011 @ 07:47:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Když se vzpomene křesťanství, tak většinou hned každý začne důrazem na zachovávání Desatera a chozením do kostela.
Ale to vůbec není podstatou křesťanství.
Podstata křesťanství je docela jiná: Dovolit Bohu, aby se skrze mě oslavil.
Bůh je oslavován v každém svém díle, ale nejvíce se Boží sláva projevuje skrze člověka, když se člověk dá Bohu k dispozici.
O takových lidech říkáme, že jsou svatí a takové ctíme právě kvůle té Boží slávě, které oni dovolili skrze ně zazářit (proto se už na starých obrazech svatí zobrazovali se svatozáří).
Bože, dej mi prosím sílu a schopnosti, očisti mé srdce, abych nehledal vůli svou, ale dokázal se cele dát tobě, podřídit se vůli tvojí.
|
Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. červen 2011 @ 22:35:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Bože, dej mi prosím sílu a schopnosti,
očisti mé srdce, abych nehledal vůli svou, ale dokázal se cele dát tobě,
podřídit se vůli tvojí.
Oko, to je hezká modlitba, přeji ti, abys došel jejího naplnění, a brzo. Bůh takové modlitby vyslýchá, když jsou upřímné.
|
]
|
|
Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 20. červen 2011 @ 09:35:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Rozdej co máš, vezmi svůj kříž a pojď za mnou. Naši předkové říkávali že koho Pánbůh miluje toho křížkem navštěvuje. |
|
|
Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 22. červen 2011 @ 23:50:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Betmo, říkal jsem si, že by mohlo být pro tebe zajímavé kdybych k tomuhle tématu napsal to, co jsem prožil.
Když jsem ještě neznal Boha a jenom věděl, že existuje, tak jsem Boha tenkrát docela hledal. Hodně jsem si četl bibli a hodně jsem se všelijak modlil, meditoval. Spoustu věcí v písmu jsem nerozuměl, ale stále dokola jsem narážel na jednu věc: Na pokoj. Na Boží pokoj jsem narážel v celém evangeliu, v listech.
Asi nejzajímavější místo bylo: "Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne jako dává svět, já vám dávám. Ať se vaše srdce neznepokojuje a není bázlivé." Ať už ten pokoj byl cokoliv, tak jsem tenkrát věděl, že jestli něco nemám, tak je to právě ten pokoj. Určitě jsem měl kde-co jiného: Nejistu, mindráky, bolesti a všelijaké muky duše, ale ani náhodou něco, co by se podobalo tomu, co se obvykle označuje slovem "pokoj".
Všechno ostatní v písmu jsem si dokázal odvysvětlit, tak, jak nám to v rámci tradice odvysvětlovali, ale tahle oblast - pokoj s Bohem - byla natolik osobní a v písmu tenkrát pro mne křiklavá, že jsem věděl, že není v mém životě v pořádku.
Zvláštní bylo, že když ke mně poprvé přišli nějak vážně křesťané s evangeliem, přišli právě s poseltvím o Božím pokoji a o uzdravení vztahu s Bohem. Bůh za mnou neposlal kalvinisty s předurčením či adventisty se sobotou. Poslal za mnou docela normální katoličku, kterou Ježíš z depresí vysvobodil a daroval jí svůj pokoj. Kdyby za mnou přišli se sobotou nebo předurčením, vysmál bych se jim jako to tu mnozí z ŘKC předvádí, ale že přišli s Božím pokojem, tak jsem se jim sice taky vysmál, jak to tu Oko předvedl o kousek výše, ale v hloubi mojí ztrápené duše se mne to poselství dotklo.
Písmo ke mne v téhle věci mluvilo už dříve, kdy jsem na pokoj narážel a teď k tomu bylo i to svědectví o tom, že Ježíš byl vzkříšen, je živý a jedná dnes stejně jako vždycky jednal. To bylo pro mne hodně silné a musel jsem nad tím uvažovat, přeci jen ty verše "Milost vám a pokoj od Boha Otce našeho a Pána Ježíše Krista" co jich je v písmu plno nejde stále přeskakovat a ignorovat. Alespoň když je člověk trochu upřímný.
No a nakonec mne dostalo to "Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni.", od proroka Izaijáše, který psal evangelium o Ježíši. Od něj jsem to evangelium nakonec pochopil i přijal.
Pokud teda někdo žijete pod démonským učením uvedeným v článku, učením, které glorifikuje satana a jeho dílo a pozvedá se v pýše proti Bohu i Kristu Ježíši, a vysmívá se mu i jeho oběti na kříži, tak mám pro vás zprávu, kterou jsem zažil na vlastní kůži: Poselství bible s tím pokojem je pravdivé, a ti proroci, Ježíš ani apoštolové si to nevymysleli. Boží pokoj, smíření s Bohem a uzdravení duše člověka od satanova řádění a řádění hříchu je součást evangelia Ježíše Krista, integrální, neoddělitelná a velmi důležitá součást života člověka v Kristu.
K tématu jsem před nějakým časem napsal krátké stránky Deprese nebo pokoj.
|
Re: Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1) Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Čtvrtek, 23. červen 2011 @ 14:28:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud teda někdo žijete pod démonským učením uvedeným v článku, učením,
které glorifikuje satana a jeho dílo a pozvedá se v pýše proti Bohu i
Kristu Ježíši, a vysmívá se mu i jeho oběti na kříži, tak mám pro vás
zprávu, kterou jsem zažil na vlastní kůži: Poselství bible s tím pokojem
je pravdivé, a ti proroci, Ježíš ani apoštolové si to nevymysleli. Boží
pokoj, smíření s Bohem a uzdravení duše člověka od satanova řádění a
řádění hříchu je součást evangelia Ježíše Krista, integrální,
neoddělitelná a velmi důležitá součást života člověka v Kristu.
Cizinec,Boh dava cloveku pokoj a Boh je nekonecne mocnejsi ako satan. Utrpenie nie je len od satana, mnohokrat ho Boh dopusta, aj ked ho nechce. Je to tajomstvo ale ak ho obetujes za druhych, prinesie ti to velke pozehnanie, tebe aj druhym. Tak sa premaha utrpenie. Lutujem, ze to nechapes, ale je to tak.Je to fakt. Utrpenim presiel aj Jezis.Aj ty prechadzas utrpenim. Boh povedal:"Ja mam myslienky pokoja a nie suzenia". Ale dopusta aj utrpenie.Ak utrpenie obetujes za inych, velmi pomozes sebe aj druhym. Tak sa utrpenie premaha.Boh ti v utrpeni vzdy pomaha
Ale znovu odporucam, nezaoberaj sa utrpenim a ked budes brat lieky, bude sa ti omnoho lahsie zit. Boh stvoril aj lekarov, a tiez umoznil,aby sa vyrabali lieky. Neodmietaj tuto Boziu pomoc, byt zdravy pomocou liekov.
|
]
|
|
|
|