poslal Martin Škapík
Kterak tabákové firmy lákají na nikotin mladé lidi
příspěvek nám poslal Martin Škapík, známý novinář,
analytik a bojovník proti nadnárodním tabákovým koncernům.
Ukázky z žalované propagační brožury World travel
collection
Zde je
nekomentovaná ukázka, či tedy lehce komentovaná, (Vydrže to prosím, nahrává se
zhruba 40 vteřin) z propagačního letáku WORLD TRAVEL COLLECTION, nemůžeme jí
přetisknout celou, abychom se nedostali do rozporu s autorským zákonem,
komentář necháváme na Vás. Nutno dodat, že celá brožurka je vytištěna v
prvotřídní kvalitě, pro náhled, ale bylo nutno ji "zlehčit" tak, aby se
relativně rychle načetla.
Doporučujeme zajištění originálu. ms
Zde potom
naleznete soudněznalecký posudek na zadání, kdo je cílovou skupinou této
reklamní kampaně.
Úvodní
stránka brožurky:
A jak, že se to
vlastně s Morrisem hraje?
Za
třicet vykouřených krabiček:
Za
šedesát vykouřených krabiček:
No a foťák už se musí
opravdu vyhulit, 70 vykouřených krabiček:
No a když si pořádně
zakouříš, vydej se do světa, ale nezapomeň
přibalit
cigára od Filipa Morrise:
Hlavně neříkej kamarádům, že to
je foťákem za cigára, že jsi tak OK:
Hodinky, no problem,
vykuř 40 krabiček a máš je:
Snad všem je jasné, že oslovuji
osumnáctileté a komu ne? Čti člověče vlivný:
Některé věci ovšem, jak nám
vzkazuje Filip Morris je lepší nevidět.....
Pokud teda nevykouříš šest
kartónu LM cigaret, pak asi uvidíš jako ostříž!
Závěr: Každý sám, ten můj je nepovzbudivý, ale věřím
skutečně vládě, i politikům i novinářům, že už se pod ten svícen podívají,
protože jinak nám za pár let budou vládnout cigaretoví bossové, už nikoliv
zprostředkovaně, ale přímo. Martin Škapík - vydavatel jinak humoristického
serveru a analytik
Posudek soudní znalkyně na zadání, koho vlastně a jakým
způsobem tato promotion akce oslovuje naleznete ZDE (klikněte pro
vstup do posudku)
Pokud jste se pobavili, pošlete odkaz na HTTP://viditelne.prase.cz
dál. Děkujeme.