Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 245, komentářů celkem: 429561, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 518 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116483421
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Zázraky Panny Marie
Vloženo Úterý, 11. březen 2008 @ 15:22:07 CET Vložil: gojim

Katolicismus poslal Hyperion

Předem upozorňuji, že tento článek není obhajobou mariánských dogmat, které jsou vlastní zejména ŘKC. Otázka mariánských zjevení mě už dlouho zajímá a rád bych slyšel názor ostatních.

Mariánská dogmata a Bible

Poslední dvě vyhlášená dogmata (Neposkvrněné početí {Pius XII, 1950}; Nanebevzetí {Pius IX, 1854}) nejsou ani v nejmenším doložena Písmem. Dogma o Božím mateřství (Efezský koncil, 431) je diskutabilní a dogma o věčném panenství (Lateránský koncil, 649) lze s Písmem sjednotit jen při troše slovní ekvilibristiky. Poslední dogma - Marie jako matka církve (2. Vatikánský koncil, 1964) - je opět nebiblické. Podle mě lze očekávat, že brzy bude Marie vyhlášena i jako Spoluvykupitelka, Prostřednice (veškeré milosti) a Obhájkyně před Bohem (Pomocnice). I zde je jasné, že se jedná o učení Biblí zcela nepodložitelné. Ve zkratce lze tedy s klidným svědomím tvrdit, že celá mariologická nauka stojí zcela mimo Písmo a mnohdy je v rozporu s ním.

Mariánská zjevení a zázraky

Výše jsem se pokusil stručně ukázat svůj názor na (zejména) římskokatolické učení o matce Ježíšově. Přesto však nepopiratelně dochází ke zjevením Panny Marie a zázrakům (zejména uzdravováním), jejichž původcem je právě Panna Marie - v obou případech mluvím výhradně o událostech, které ŘKC potvrdila jako pravé. Kdo zná postup uznávání zázraků (např. uzdravení v Lurdech), ví, že si dávají opravdu velký pozor a že je každá taková událost opravdu pečlivě zkoumána a prověřována. Jak si je vysvětlit? Jedná se o hromadné uskutečňování varování apoštola Pavla (2K 11,14)?

Omlouvám se, pokud vám přijde mé tázání hloupé a naivní, ale katolíci při debatách o (ne)bibličnosti mariánského kultu upozorňují právě na prokázaná uzdravení (resp. vyhnání nečistých duchů) prostřednictvím (zásahem) Panny Marie a poukazují na debatu Ježíše s těmi, kteří ho obviňovali, že uzdravuje (vyhání nečisté duchy) z moci Ďábla (Mt 12,24 až 29; L 11,15 až 22).


Podobná témata

Kritika bludů

"Zázraky Panny Marie" | Přihlásit/Vytvořit účet | 157 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 13. březen 2008 @ 19:28:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Víte to je opravdu událost, když mladá žena počne a porodí syna...--

z hlediska početí života lidského naprosto normální....narození z panny by byla vyjímečná údálost o tom ale Izaijáš,na kterého se autor Matouše odvolává, nic nepsal


--To je opravdu vyjímečné znamení z nebe, které se už nikdy v historii lidstva nebude opakovat????--

v náboženských mýtech to zas tak vyjímečné není
Krišna se narodil panně Devaki. Spasitel Dionýsos se narodil Semele. Buddha, egyptský Horus a Osiris byli zrozeni z panny. Syna porodila i germánská bohyně Herta, panna oplodněná svatým Duchem. Balder, léčitel a spasitel lidstva, se narodil skandinávské Frize oplodněné bohem Odinem. Mitra, Spasitel, Syn Boha a Osvoboditel se narodil panenské matce 25. prosince v jeskyni. Putoval po světě jako učitel s dvanácti žáky. Byl pohřben v hrobce, ze které vstal z mrtvých. Jeho následovníci světili sobotu hostinou, chlebem a vodou či vínem, které symbolizovaly tělo a krev posvátného býka atd. atd.

-- Tedy pokud se máme bavit o jazyku, tak v kontextu doby, ve které byl tento text napsán.--


--Pokud máte dojem, že Bible odporuje zdravému rozumu--

jak v čem,v něčem odpovídá v historickým podkladům v něčem jsou to jen mýty

--tak se divím, že ji vůbec berete do ruky.--

I pohádky si člověk přečtě rád natož tak historickou knihu

-- K tomu už není co dodat, až do dneška ji zřejmě četli samí hlupáci.--

to  jsem nikdy netvrdil






Bible nám nedává svolení ke kontaktu s mrtvými. Je to čisté čarodějnictví. (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Úterý, 11. březen 2008 @ 15:35:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bible nám nedává svolení ke kontaktu s mrtvými. Je to čisté čarodějnictví.

Je smutné, že v tolika farnostech jsou katolíci vyučováni, že nepotřebují číst bibli, ani nejsou vedeni ke zkoumání duchů, jak je patrno v 1. Janově 4,1-2. Je skličující, jak mnohá zjevení různým lidem v římskokatolické církvi jsou přijímána jako od Boha. Tito lidé nebyli nikdy vyučováni jak zkoumat duchovní vidění, jestli jsou od Boha či od Satana. Mnohá zjevení démona vydávajícího se za Marii v portugalském městě Fatimě, jsou názorným příkladem.

Tři portugalské děti, Lucia, Francisco a Jacinta, měly v letech 1916 a 1917 řadu vidění a domnívaly se, že viděly anděla. Později přijímaly každý měsíc navštívení ducha, ukazoval se jim ve fyzické podobě mluvil k nim a tvrdil, že je Marie, matka Ježíše. O duchu se mluvilo jako o Panně Marii Fatimské, protože se zjevila v portugalské Fatimě. Na místě, kde docházelo k zjevením, byla postavena národní svatyně a ročně putují statisíce katolíků k této svatyni zasvětit své životy službě a uctívání Marie. 13. května 1946 papež Pius XII. slavnostně korunoval sochu »Panny Marie Fatimské« a vyhlásil ji královnou světa. 13. května 1983 papež Jan Pavel II. obřad korunování sochy zopakoval. V roce 1986 vydal „Aktem zasvěcení" celý svět »Panně Marii Fatimské«. Jinými slovy, papež vyhlásil celý svět vlastnictvím tohoto démona, vydávajícího se za Marii. Kromě toho udělal další krok a rok 1987 zasvětil k poctě Marii a jako zvláštní rok jejího uctívám.

Podívejme se, jak by bývalo možné tento celý hrozný podvod již na počátku zastavit, kdyby katolíci použili biblické znalosti.

Budu citovat ze zápisků Lucie, jedné z tří dětí, které viděly ta mnohá zjevení tohoto démona. V jedné chvíli Lucii přemohly pochybnosti, zda duch, který sejí zjevuje, je opravdu Marie, nebo jestli může být klamána démonem. Jsem si jista, že tyto pochybnosti jí dal Bůh.

Pouze Bůh zná, jak moc toto odráží mé utrpení, neboť pouze On může pochopit naše nejhlubší nitro srdce. Začala jsem tehdy mít pochybnosti, jestli tyto projevy nemohou být od ďábla, který se snaží tímto způsobem ukrást mou duši... Jakou trýzeň jsem cítila! Sdělila jsem své pochybnosti své sestřenici a brat-ranci [kteří také viděli zjevení toho ducha].
»Ne, to není ďábel!« odpověděla Jacinta. »Vůbec ne!«
»Ríká se, že ďábel je velice ošklivý a zeje dole pod zemí, v pekle. Ale tahle Paní je tak krásná a viděli jsme ji jít vzhůru do nebe!«
Pán si toho použil, aby mě trochu uklidnil. Právě ten den nám Naše Paní [Maria] ráčila zjevit to tajemství. Potom, aby obnovila mou ochabující horlivost, nám řekla: »Obětujte se za hříšníky a mnohokrát Ježíši říkejte, zvláště když přinášíte nějakou oběť: ,Ó Ježíši, je to z lásky k tobě, pro obrácení hříšníků a pro odčinění hříchů spáchaných proti neposkvrněnému srdci Marie.'« Díky našemu dobrému Pánu, toto zjevení rozptýlilo mraky nad mou duší a můj pokoj byl obnoven.

Fatima in Lucia 's Own Words, red. Fr. Louis Kondor, SVD., The Ravengate Press, 1976, s. 69-71.

Jak smutné! Lucie měla pochybnosti, jestli duch, který se zjevoval jí, bratranci a sestřenici může být
skutečně démon místo pravé biblické Marie. Kdyby jen kněz a tito lidé četli bibli, snadno by tohoto ducha rozpoznali. Přijali tohoto démona jako od Boha pouze na základě toho, že »nebyl ošklivý« a »šel vzhůru do nebe«. Ale slovo Boží nám říká, že démoni a Satan se mohou vydávat za »anděly světla« (2. Korintským 11,14) a že Satan je »vládce nadzemských mocností« (Efez-ským 6,12; 2,2).

Satan ještě není omezen peklem. Závěrečný výrok démona, aby Lucie a její bratranec a sestřenice se obětovali pro Ježíše a odčinili »hříchy spáchané proti Neposkvrněnému (bezhříšnému) srdci Marie« (zaplatili odškodné), je zcela proti Písmu.

Kdyby cetli Bibli, okamžitě by poznali, že tato slova jsou v příkrém rozporu s principy Božího slova, a tudíž nejsou Boží,
ale vyslovil je démon.

Pokracovanie:

Rebecca Brown - Priprav se k boji
http://www.insightsofgod.com/downloads/Czech_Books/R_Brown_2_PRIPRAV_SE_K_BOJI.pdf


K teme:

Preco Maria place ...

Katolicke modlarstvo











Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Úterý, 11. březen 2008 @ 15:41:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Velika je efezska Artemis!

A.



Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 11. březen 2008 @ 18:53:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bůh nám nepovoluje kontakt s mrtvými. Je to čiré čarodějnictví.

Čemu říkáte "kontakt s mrtvými"?
Náš Bůh je přece BOHEM ŽIVÝCH! Cožpak i Ježíš nerozmlouval na hoře Tábor s Mojžíšem a Eliášem? K čemu je dobré vytrhávat z Bible jen to, co vyhovuje Vašemu pokřivenému vidění světa?

KC zakazuje vyvolávání duchů zemřelých. Ne proto, že by to nefungovalo, ale právě proto, že to funguje. A protože nevíme, zdali je vyvolaný v nebi, či v pekle, můžeme se tímto jednáním vydat do moci zlého ducha. Se zlem se nediskutuje, zlo se odmítá. Na to už doplatila pramáti Eva.

Něco úplně jiného je navštěvovat hroby svatých a mučedníků, kde se modlíme i slavíme bohoslužby. Tato praxe se ustálila už v prvotní církvi. My věříme, že svatí jsou u Boha a mají tu moc, se za nás přimlouvat, pomáhat nám. Muslimové např. tvrdí, že tuto moc nemají. Kdyby to měla být pravda, pak by kvalita života v ráji byla nižší, než kvalita života zde na zemi. A to je nemyslitelné. Protože v tomto životě si pomáhat můžeme, můžeme konat dobro. Myslet si, že existence v ráji je jen o užívání požitků by byla hloupost. Takový Bůh není. Láska je o sdílení a vzájemné pomoci.

Pokud nevěříme, že po dobrém životě jsou svatí zároveň  s Kristem vzkříšeni, neměli bychom se nazývat křesťany.  To platí i pro Ježíšovu matku. Není mrtvá, ale je u Boha a má moc nám pomáhat.




Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 11. březen 2008 @ 19:10:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nazdar synu Úranův,


 - zjevení - kdo tvrdí, že P.Marie? - jsou irelevantní. Nemají žádný vztah k povaze věci. Podrobně jsem se zabýval pouze zjevením Medžugorským, a i to je již přes dvacet let. Ani náhodou nevěřím, že se tam zjevovala P.Maria, a sice  /1/ především proto, že se takto nikdy nikomu nepředstavila. Pouze obrazotvornost katolických dětí a jejich rozjitřených rovněž katolických rádců udělala ze zjevení ženy, jak jinak, no Matku Páně, oslovovanou však kdovíproč Gospa (Paní, nikoli Matka, jak by snad mohlo odpovídat katolickému pravověří ). Zato - a to se málo ví - za rozhodného a současně marného odporu příslušného katolického biskupa a dalších blízkých představených.
   a dále /2/ také proto, že jsem měl možnost si přečíst překlad denníku, tj. zápisu toho, co dětem Gospa říkala - nikolive výběru, ale den po dni, v dnech, kdy se zjevila. Vyhodnotil jsem to jako těžkou manipulaci a skoro psychický teror. Neodpovídalo to ničemu, co bych mohl očekávat od P.Marie jako duchovní matky těch dětí.

Pozn. V tom roce, kdy jsem to zkoumal, jsem byl ještě katolík a do té doby jsem pravosti toho zjevení automaticky věřil. Byl jsem, dá se říci, "antonínovec", a P.Antonín Dohnal tomu věřil bez zaváhání.
Bezpochyby tento zážitek byl jednou z hlavních okolností, které měly vliv na mou dekatolizaci.


Pokud v Lurdech dochází k uzdravování - tak dochází. "Víra tvá tě uzdravila", říká Pán. Copak my rozumíme uzdravování?
Lourdy jsem nezkoumal a nebudu se jimi zabývat, ale pokud po světě chodí tisíce mých soukmenovců, kteří vážně věří tomu, že v Americe při evangelizacích prší zlato a diamanty a lidem se plombují zuby, tak se nebudu zabývat nějakými Lurdami, kde se pokud vím uzdravují zejména pohybová postižení, odkládají se berle apod. Ortopedové vědí, že je to nevysvětlitelné, ale možné. Nechme to Pánu. 

Podstata věci není v Lurdech, ale ve věrouce, o níž mluvíš. 
Tvrdíš, že tato dogmata nejsou doložitelná Písmem. Především: říká někdo, že jsou? 
Tady by to chtělo podívat se do příslušných koncilních dokumentů na zdůvodnění, ale pokud se dobře pamatuji na to, co jsem se učil, tak hlavním důvodem vyhlášení nových dogmat není jejich explicitní vyvoditelnost z Bible, ale fakt, že "celá církev" inkriminovanému vyznání dlouhé generace a nekonfliktně věří a vyznává jej.

OVŠEM - tady je problém, který teoreticky jednou může přehodnotit i papež nebo nový koncil: není to totiž PRAVDA. A není-li pravdivý předpoklad, na nějž je vyhlášení dogmatu vázáno, lze toto dogma zpochybnit!
Ve skutečnosti je tu prakticky jediný materiál, který je plodem Církve, a o kterém lze prohlásit, že mu církve a jejich pastýři kontinuálně a nekonfliktně věří: - a sice novozákonní kánon. (pak ještě Credo a nějaké nálezy prvních koncilů...ale velmi brzy materiál dojde)

Od té chvíle totiž, co se jednotlivé partikulární církve snaží petrifikovat věrouku především tak, aby je oddělila od jejich bratří v jiných církvích, velmi riskují zásadní revizi své věrouky v budoucnu, nejpozději v den Páně.


Olin



Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 11. březen 2008 @ 19:52:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jak je to vlastně se svatými v KC e možno porovnat na adrese:

http://www.maria.cz/Marianska-ucta/Ucta-k-svatym?rw=1



Re: Zázraky Panny Marie a dobré bytosti nezi světem a nebem (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 11. březen 2008 @ 22:04:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
My máme jednoduchou optiku.
Na nebi je Bůh, na zemi jsme my. Mezitím poletují čerti.
Když by někdo byl výše než na zemi, ale ne na výši Boha, jsou to podle katolíků svatí, podle Gojima a pod. démoni.
Co se stane, když se někdo z této ´prostřední sféry´ objeví a lidé ho tuší nebo vidí?
Je automaticky v zjednodušeném schématu zařazený:
-  u věřících mezi svaté, i k Marii (viz legendu o Sadkovi a jeho záchraně),
-  u nevěřících – (ke kterým počítám Gojima spol) – mezi démony,
-  u takových ´dobrácky nevěřících´ (psychoterapeutů a dobráckých nezáludných Čechů) mezi fantasmagorie, optické klamy, UFO apod.
A málokoho napadne, že je možné žít ve sféře ´mezi nebem a zemí´, mít svoji totožnost a nezáviset na lidech.
Přikláním se k tomu, že nebesa nejsou rejdištěm démonů, ale že jsou také obydlena slušnými lidmi, kteří předtím žili na zemi, mají dobré úmysly a jsou ve stavu, o kterém naše zjednodušené ponětí nemá představu či neví.  Zahanbil by nás apoštol Petr, který se tomu nedivil, ale při bdění na hoře Tábor viděl postavy vedle Ježíše a řekl : ´ Marek 9,5
A odpověděv Petr, řekl Ježíšovi: Mistře, dobréť jest nám tuto býti. Protož udělejme tři stánky, tobě jeden, Mojžíšovi jeden, a Eliášovi jeden.´
A to byly veliké bytosti. Jsou i skromnější, ale přesto blíže Bohu než tady a mohou mít vlastnosti, na které nemyslíme.
Věřící mají tendenci ve všem vidět Krista nebo Marii. Často je tak sami nazvou. Pokud se pamatuji, Bernadetta viděla zjev a říkala jí vždy Paní. Tím ji neoznačila konkrétně. To potom udělali jiní okolo.
K porovnání uvádím slova z příběhu o zjevení ve Filipově.
Tam byla záhy ustanovena odborná komise a ta zaznamenala slova dosti přesně pro nás, abychom věděli, jak se to seběhlo.
Rámec děje je tento:
Ve Filipově, který je částí obce Jiříkov u Rumburku v severních Čechách žila dívka Magdalena Kadeová, v rodině hovořící německy, takových rodin tehda bylo více. Ve věku 19 let onemocněla a  stav se zhoršoval. V listopadu 1865 dva lékaři prohlásili, že Magdalena trpí nevyléčitelnou chorobou a že brzy zemře. Z postele už nevstávala…
 Kdy došlo k nevysvětlitelné události:
…v noci z 12. na 13. ledna 1866, nemohla Magdalena bolestí usnout. Její přítelkyně ze sousedního stavení, Veronika Kindermannová, jí onoho večera rozčesala vlasy, potom se obě pomodlily, načež Veronika usnula. Díky protokolu biskupské komise, můžeme však mít onu noc vylíčenou od samotné Magdaleny.
Co se stalo:
´´Najednou bylo v místnosti světlo, jasněji než za dne. Závěs u postele byl rozhrnut. Polekala jsem se. Šťouchla jsem loktem do Veroniky a řekla jsem jí: ´´Veroniko, vstávej, nevidíš, jak je tu jasno?´´…. Před mou postelí stála postava zářící bílým světlem, se žlutou korunou na hlavě.
Co dělala Veronika :
Okamžitě jsem si pomyslela, že je to Matka Boží. Sepjala jsem ruce a začala jsem se modlit: ´´Velebí má duše Pána, můj duch jásá v Bohu, mém Spasiteli.´´¨
Co se dělo potom:
Po těchto slovech jsem slyšela hlas, neobvyklý hlas to byl, jiný, než jakým mluví lidé: ´´Mein Kind von jetzt an heilt's.´´ (Mé dítě, od nynějška se uzdravíš.) A v tom okamžiku postava zmizela a já už necítila žádnou bolest.´´
Co potom:
Druhý den ráno šla do pekárny pro chleba. Když místní viděli, jak zcela zdravá kráčí po vesnici, ptali se jí, co se stalo. Magdalena odpověděla: ´´Viděla jsem této noci Pannu Marii a ta mi řekla, že se uzdravím. A já jsem zdráva. Nic víc, nic míň se nestalo´´
Co se stalo ještě:
Další zázrak se zde odehrál o rok později, v době, kdy se blížilo první výročí uzdravení Magdaleny Kadeové. Osmého ledna 1867 se v tomto domku uzdravila Magdalena Langhansová z Jiříkova. Nemohla vůbec chodit. Příbuzní ji museli do domku přinést. Uložili ji na místo, kde ležela Magdalena Kadeová a nešťastná dívka, která 11 let ležela s pokroucenýma nohama, najednou vstala z lůžka úplně zdravá.
Jak to všechno víme:
Filipovské uzdravení Magdedaleny Kadeové se událo přesně o čtvrté hodině ranní 13. ledna 1866. V těsném sledu po tomto zázraku byla ustanovena vyšetřovací komise, která události pečlivě prověřila a to včetně výslechů zainteresovaných osob. Důležitým se jeví i svědectví obou ošetřujících lékařů, kteří nenašli přirozenou příčinu uzdravení.
Další život:
Magdalena Kadeová po svém zázračném uzdravení léta pracovala v jiříkovském starobinci. Dožila se sedmdesáti let a zemřela 10.12.1905
Osudy místa s hlediska tohoto pomíjivého světa:
Jiříkovský kaplan Storch … rozhodl se, že …dá postavit nejprve kapli, později inicioval i stavbu kostela. …
Jenže po druhé světové válce občané německé národnosti byli z Filipova odsunuti. Češi, kteří sem přišli místo nich, už neměli k místu ten správný vztah a poutní místo upadávalo. To, že bazilika leží těsně u hranic, vyvolávalo také časté pokusy komunistických úřadů posunout linii uzavřeného hraničního pásma před kostel. Jakmile by se ale v této zóně bazilika ocitla, nedalo by se už zabránit chátrání.
Co zde v příběhu vidíme :
Neznámá bytost se ukáže trpící nemocné, oznámí ji uzdravení, k uzdravení dojde, nemocná je najednou zdravá a vydrží to do konce života, od 19 do sedmdesáti let (nebyl to přelud nebo sugesce).
Osoba se neoznačí jménem, ale jménem ji označí uzdravená. Ihned ji chápe jako Marii a říká to dále.
A co my ´pozůstalí´ ?
Jen pouze ti pochybující lidé v tom budou vidět něco jiného.
Budou tvrdošíjně popírat vše, jako by tam byli, jako by oni vstali z nemoci a uzdravili se.
Nikdo neví, kdo byl ten záhadný zjev. Ale výsledek je poctivý. Protože z dobrého stromu se sklízí dobré ovoce.
Mohou pochybovači dostat takový dar? Nebyli by na rozpacích, nebo by chtěli odmítnout uzdravení, aby to nebylo od démona? Má se těmto dávat dobré s nebe? Jestliže by při tom neviděli Krista, možná by váhali, nepřijali, nebo vyváleli v prachu nevědomosti.
A nyní experimentální úvaha:
Řekněte si, že před Bohem, od kterého jste dostali milost bude váš správný život dožitý v důvěře. Stanete se spasenou bytostí již přenesenou do lepší sféry. Chcete navštívit někoho na zemi, koho vidíte, a on vás uvidí. Z darů, které pocházejí od Boha a Krista mu můžete pomoci. On vás uvidí a považuje vás podle dvou vzorů buďto za Ježíše (o jiném neví), nebo za Marii (o jiné svaté ženě neví). Řekne to po svém uzdravení ostatním. Budou chodit na to místo a přáli by si také dostat něco s nebe.
Přijdou pochybovači ze serveru Salis a vše budou prokutávat.
Kdo to chce přesněji:
http://rumburk.farnost.cz/dokumenty/historie-filipovskeho-zazraku.pdf
http://rumburk.farnost.cz/farnost/filipov/bohosluzby.php



Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (velitel@nato.cz) v Středa, 12. březen 2008 @ 07:14:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Myslím, že mk a oko popsali velmi dobře katolickou věrouku, víru katolických věřících a způsob nakládání se skutečností. Snažil jsem se to také popsat ve svých článcích, ale přeci jen s odstupem času to není tak přesně popisné, aktuální římský katolík to napíše lépe.

  Katolíci v duchovním světě nerozlišují síly dobra a zla. Pokud by to začali dělat, museli by revidovat svůj kompletní pohled na svět a to je prostě příliš silný úkol, který neprojde přes jejich pýchu a domýšlivost. Všechno, čím se povyšují nad jiné ve svém andělském náboženství a všechno, co si domysleli do bible by bylo najednou pryč...

  Jestliže člověk odevzdá nečistému duchu svůj život, získá ten démon nad člověkem postupně neomezenou moc. Může
dělat cokoliv, přinést nemoc, odnést nemoc, mluvit k duši člověka, ovládat jeho oči, ruce, nohy, zjevit se v mysli i skutečně. Protože člověk je docela dobře udělaný, má s tím démon celkem práci. Musí některé věci dělat postupně, jako když se vaří žába ve vodě.

  Křesťanům nejsou neznámá myšlení satana a proto se nedají snadno oklamat. Ale člověk, který patří nečistému duchu, chodí podle toho, jak ho mocný vládce ovzduší z pomezí nebe a zemí vede, nemá šanci. Dokud neprodá svůj život Ježíši, který ho může zachránit.



Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 12. březen 2008 @ 07:34:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Bible nám nedává svolení ke kontaktu s mrtvými. Je to čisté čarodějnictví.---

Hmm,nebyl pak snad sám Ježíš čistý čarodějník,když se setkal s mrtvým Mojžíšem a Eliášem?:-) 



Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 12. březen 2008 @ 07:38:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
-- je diskutabilní a dogma o věčném panenství (Lateránský koncil, 649) lze s Písmem sjednotit jen při troše slovní ekvilibristiky--

pochybnosti už vzbuzuje i panenství v době početí Ježíše,už proto že autor Matouše zkreslil Izajášovi verše,kde se nepíše o panně ale o mladé ženě navíc verše hovoří o někom úplně jiném. 



Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: Sylfaena v Středa, 12. březen 2008 @ 08:24:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hyperione, v Bibli se pise, ze Jezis rekl kdo neni proti nam, je s nami. A ze dabel nemuze vyhanet sam sebe, protoze by jeho kralovstvi bylo rozdvojene! Nad timto versem je podle mne treba se zamyslet. ( ted nevim, kde to presne je z hlavy..)
Presto kdyz jsem precetla knihu Zjeveni Matky Bozi v Turzovce, kde se pise o cirkvi uznanych zjevenich a je tam i rozhovor s Matusem Lasutem, nektera zjeveni na mne opravdu pusobi jako klamna, lziva.. ( Zjeveni se zde domaha ucty, chce stavet kostely, modlit se ruzence, nosit u sebe ruzne predmety jako de facto talismany prinasejici treba uzdraveni... chcvilemi mi prislo, ze o sobe mluvi jako Jezis v Bibli.. Jinak.. Treba rekne vetu. Polovina z te vety je pravdiva, druha polovina je takova lecka, takova pololez ci protiklad k tomu, co je v Bibli.. ale nechtejte po mne, abych sem opisovala tu knihu:) Hlavne jsem si tuzkou podtrhala vsechna tvrzeni, kde se opakuje tato vec: Buh si preje, abyste ty provazy ( umrtvovani) nosili jenom pres den, ne v noci.. Cili Zjeveni casto nabada k umrtvovani a az utrpeni.. Treba rika. Budes mnoho trpet, nebo vyber si, zda chces trpet na Zemi a byt blazeny v nebi atd..
Na druhou stranu- coz koresponduje s versi v Bibli ( viz prvni vety meho prispevku), osoby zjevenim " postizene" se obraceji k POKANI, ODPOUSTENI, MODLITBE, MIRNOSTI, POKORE.. to neni ovoce satana- jde to ZCELA proti nemu.. masy lidi zjeveni privede k Bohu vubec.. k modlitbe.. k Jezisovi ( ne jenom k Marii)  Osoby, ktere zjeveni vidi byvaji prosti lide, nebo velmi zbozni... ti lide jsou za blazny a magory pred nevericimi. prosim Vas o to by prece nikdo nestal! Nikdo by to nechtel. ( Viz ten pan Lasut)



Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Středa, 12. březen 2008 @ 09:46:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Ahoj Hyperione,

Na argument o uzdravovní bych řekl, že pokud se nepletu, tak uzdravit může kdejaký okultní léčitel nebo kmenový šaman vzývající démony.

Mariánskými zjeveními se hodně zabýval bratr Cristiano. Tuším, že přeložil knihu "Zprávy z nebes," která je k dispozici na stránkách: http://zjevenimarie.sweb.cz/


Zde ještě uvádím odkazy na další zajímavé články související s tematem. Stačí klinout a číst:

  • Je založena římskokatolická víra na biblické pravdě? Nyní k stažení v PDF.
  • Svědectví bývalého římskokatolického kněze Richarda Bennetta
  • Rouhá se římskokatolická Marie se svolením církve? (4.část)
  • Rouhá se římskokatolická Marie se svolením církve? (2.část)
  • Rouhá se římskokatolická Marie se svolením církve? (2.část)
  • Rouhá se římskokatolická Marie se svolením církve? (1.část)
  • Zakládá se římskokatolické učení na biblické pravdě?




  • Re: Ohavné ovoce údajných mariáských zjevení (Skóre: 1)
    Vložil: reformovany v Středa, 12. březen 2008 @ 11:44:05 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)

    Ahoj Sylfaeno,

    S
    Ovocem nekterych lidi po zjeveni je modlitba, pokora, pokani, litovani hrichu, bazen... Nu?

    R
    To "ovoce" jsem neviděl, ale mám obavy, jestli není následovné:

    "Modliba": něco na způsob mantry jako třeba růženec

    "Pokora": Opustí se pravdy Písma a "pokorně" se i s navijákem spolknou bludy Říma

    "Pokání:" Obrácení se spíše k Římu a jeho bludům. než k Bohu.

    "Litování hříchů:" proti učení Říma spíše než proti učení Boha zapsanému v Jeho Slovu - Bibli

    "bázeň:" spíše před papežem a před Římskokatolickou církví než před Bohem


    Nezapomeň Sylfaeno, že samotný fakt, že se zjevuje "Marie" soustřeďuje pozornost na to zjevení a nikoliv na Boha. To je odporné ovoce vedoucí k ohavnému modlářství.


    Související články:

     Duchovní onanie, mantra, amulet nebo modla? Co z toho je růženec?

    Ježíš Kristus už nestačí? Aneb ”Kde se uctívá Maria tam není Církev Kristova II



    zdraví

    reformovaný



    Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
    Vložil: Irena v Středa, 12. březen 2008 @ 11:44:43 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)

    Zázraky Panny Marie, zázraky na přímluvy Bernardetty, Terezie Ježíšovy, dona Bosca, matky Terezy (aby mohla být svatořečená), Edity Steinové, Maxmiliána Kolbeho, patera Pia - a můžu pokračovat donekonečna....

    Já sama za svého katolického života jsem věřila, že to tak opravdu funguje. Byla jsem 4x v Medjugorji, prostě proto, že jsem chtěla být "při tom", strašně jsem si přála vidět nějaký zázrak na vlastní oči. A viděla jsem! Viděla jsem, jak se točí Slunce velkou rychlostí, mění barvu v duhovém spektru, a jako by z něj vytékají plameny. Je hodně velké, přibližuje se a zase vzdaluje. Toto se dělo za bílého dne, tedy v dobu, kdy se člověk do Slunka nepodívá bez brýlí. Sledovaly to desítky lidí a trvalo to asi půl hodiny. Druhý den se to opakovalo.

    Byla jsem naprosto nadšená, že taky vidím to, co vizionáři, to, co se popisuje v knihách o zjevení, které jsem měla doma. To, o čem davům svědčila Vicka (bylo to při 15. výročí zjevování), Marija i Jakov. Jak jsem jim záviděla, když popisovali, že je Panna Maria vzala na návštěvu do nebe, pak do očistce a viděli i peklo. Jak jsem chtěla být na jejich místě a jako Vicka znát životopis Panny Marie, který ona sama jí nadiktovala! Někteří lidé zase viděli , jak  se při proměňování  ukázal na nebi ohromný kalich a na něm hostie s velikým křížem. Prostě každý něco viděl a chtěl vidět ještě víc.

    A jaký strach jsem měla, když večer při mši začala vyrušovat nějaká posedlá holka, nadávat a (prý) sprostě mluvit. Jeden známý z vedlejšího pokoje byl vedle ní, když sebou mrskla na betonovou podlahu tváří k zemi, pak se celým tělem zvedala a zase padala, asi 20x, než ji odvedli "exorcisté". Píšu to v uvozovkách, protože s biblickým exorcismem to nemá společného nic. Podotýkám, že na sobě neměla jediné škrábnutí. Nevím, že by Ježíš vzýval svou matku, všechny anděly a svaté, když poroučel démonům.

    Udála se tam i jistá uzdravení, a protože Medju není ještě církevně uznané (proces uznávání nastává až po ukončení zjevení), vedou se o tom spisy s lékařskými posudky a svědectvími.

    Dnes jsem si jistá, že to, co se tam zjevuje, není žádná Panna Maria, ale obyčejný démon s její podobou. Ostatně, ani tu podobu vlastně neznáme, v Bibli ji (pokud vím) nikdo nepopisuje. To, že ďábel napodobuje Boha, je všeobecně známé, a má na tomhle světě, který v něm leží, poměrně široké pole působnosti a velkou moc. Klidně i "uzdraví", aby lidi odtáhl od Boha a zavedl na falešnou stopu. Proč by taky "neuzdravil" - když nejdřív nemoc dá, může ji na nějakou dobu i stáhnout, ale není nikde řečeno, že ten člověk neonemocní za čas něčím jiným. Jediný, kdo uzdravuje, je Bůh, a Ten si k tomu nemusí používat žádná zjevení ani léčitele a všelijaké jiné okultisty.

    Mohla bych tu pokračovat opravdu dlouho, ale momentálně jsem omezena časem, musím končit. Ale není problém se k tomu vrátit. Můžu svědčit tím, co jsem zažila, prožila a jak jsem to prožívala a vnímala. Vím jen jedno - co není z víry, je hřích. A tohle z bbiblické víry není.

    Irena



    Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
    Vložil: oko v Středa, 12. březen 2008 @ 11:54:55 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)
    Mk;   „Na nebi je Bůh, na zemi jsme my.“??? Nikdy jste neslyšel o všudypřítomnosti – atributu Boha?    Cizinec„Katolíci v duchovním světě nerozlišují síly dobra a zla. Pokud by to začali dělat, museli by revidovat svůj kompletní pohled na svět a to je prostě příliš silný úkol, který neprojde přes jejich pýchu a domýšlivost.“   Rozlišovat dobro a zlo je znakem moudrosti. Upírat tuto vlastnost jiným, které jsem ani nepoznal, je znakem pýchy a domýšlivosti. Ale taky hlouposti.   Nula;   Hebrejský výraz pro pannu i mladou ženu je totožný, nelze rozlišit. Ale kde berete jistotu, že se má jednat o někoho jiného?   (Izaiáš 7,14)
    Proto vám dá znamení sám Panovník: Hle, dívka počne a porodí syna a dá mu jméno Immanuel (to je S námi Bůh).
    (Matouš 1,23)
    'Hle, panna počne a porodí syna a dají mu jméno Immanuel', to jest přeloženo 'Bůh s námi'.
      Je ale možné, že tomu rozumíte lépe, než evangelista Matouš. I když s tím někteří evangelikálové nesouhlasí, Maria byla mimořádným způsobem uchráněna jakéhokoli hříchu. Hříšný člověk svým skutkem propadá vládě satana. Představa, že by matka božího syna byla pod satanovou mocí, je Boha nedůstojná.   Sylfaena; KC  uznává jen zázraky, potvrzené nevyvratitelnými důkazy. Lékařskou dokumentaci posuzuje komise, ve které jsou ateističtí lékaři. Turzovka nebyla nikdy církevně potvrzena, u dotyčného se prokázala duševní choroba.   Olin; V Lurdech nejsou uzdravováni jen nemoci pohybového aparátu, ale obecně všechny nemoci. Jeden den jsou na rentgenu doloženy nádory, další den nejsou. Někomu chybí půlka plic a najednou je má celé. To jsou zázraky – věci jinak nevysvětlitelné. Daleko podivuhodnější jsou na tomto místě ale nečekaná obrácení ryzích ateistů k Bohu. Bernardeta, která zde měla zjevení, se Paní zeptala na jméno. A tato nevzdělaná dívka, která neměla teologické vzdělání, oznámila, že jí bylo řečeno: „Já jsem Neposkvrněné početí“! To bylo v době, kdy se tímto termínem zaobíralo jen pár teologů ve Vatikánu.



    Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
    Vložil: oko v Středa, 12. březen 2008 @ 12:40:17 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)
    Reformovaný (ale asi zase ne až tak moc dobře) Nechápu, proč máte potřebu se vyjadřovat k věcem, o kterých nevíte vůbec nic. "Modlitba: něco na způsob mantry jako třeba růženec“??? Růženec je vyznáním lásky, „dáváním růží“. Když dávám opakovaně jako projev lásky milované bytosti růži, tak ji to začne nudit, nebo vztah roste? To dáte své ženě kytku jen v den svatby a potom už nic? ///
    Pokora: Opustí se pravdy Písma a "pokorně" se i s navijákem spolknou bludy Říma“ A kde je důkaz? ///
    "Pokání: Obrácení se spíše k Římu a jeho bludům, než k Bohu.“ Lukáš 3,3
    I začal procházet celé okolí Jordánu a kázal: "Čiňte pokání a dejte se pokřtít na odpuštění hříchů",
    Lukáš 15,10
    Pravím vám, právě tak je radost před anděly Božími nad jedním hříšníkem, který činí pokání."
    Lukáš 24,47
    v jeho jménu se bude zvěstovat pokání na odpuštění hříchů všem národům, počínajíc Jeruzalémem. Marek 1,15
    "Naplnil se čas a přiblížilo se království Boží. Čiňte pokání a věřte evangeliu."
    Matouš 3,2
    "Čiňte pokání, neboť se přiblížilo království nebeské."
    Lukáš 13,5
    Ne, pravím vám, ale nebudete-li činit pokání, všichni právě tak zahynete. Je třeba pokračovat v dalším výčtu těchto „bludů“? /// Marie vždycky ukazuje na Krista. A pro žádného katolického křesťana není víra ve zjevení podmínkou spásy. Všechno, co potřebujeme ke spáse, máme v evangeliu. Cíle je možno dosáhnout různými „dopravními“ prostředky. Jen proto, že je sám nepoužívám, nemusím je nutně zavrhovat.



    Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
    Vložil: oko v Středa, 12. březen 2008 @ 13:10:12 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)
    Sylfaena; „Izajas 43:11 Ja jsem Hospodin. Krome mne zadny spasitel neni.“   V tom ale není žádný protimluv. Ježíš je Hospodin. (Já a Otec jedno jsme). Kdybychom byli schopni pochopit rozumem tajemství Boží Trojice, to by byl malý bůh, ne stvořitel všeho. Skrze Ježíše byl stvořen vesmír, i když jako člověk přišel na svět před 2 000 lety. ///   Utrpení je ovocem hříchu. Ale Bůh i toto dokázal obrátit k našemu prospěchu. Ale jen správně chápané utrpení, tedy to, které vezmeme a nabídneme Bohu jako akt lásky za jiného. Utrpení prožívané v beznaději je bezcenné. ///   Kolosenským 1,24
    Proto se raduji, že nyní trpím za vás a to, co zbývá do míry utrpení Kristových, doplňuji svým utrpením za jeho tělo, to jest církev.    /// Myslím, že role otce Pia je ve světle Pavlova výroku jasná. Pokud teda neberete Pavla taky jenjako heretika.



    Mladá dívka-panna (Skóre: 1)
    Vložil: nula v Čtvrtek, 13. březen 2008 @ 16:16:06 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)
    --Jak víte s určitostí, že je význam"mladá žena" a ne panna, když hebrejština toto nerozlišuje?-- 

    Samozřejmě ,že hebrejština to rozlišuje- pro pannu má speciální výraz-   betulah   ,Izaijáš psal o Almach tedy mladé ženě 


    --Bibli je třeba chápat v souvislosti celého sdělení a to nesmí odporovat zdravému rozumu.--

    Zdravému rozumu odporuje Bible skoro na každém kroku:-)  např. teďka mě napadá Noemova archa
     

    --Tato konstrukce potlačování panenství Marie je poměrně mladá, veškeré výklady už prvotní církve mluvily vždy o panně. Dokonce i kralický překlad, a ten svou úrovní daleko předstihl dobu.--

    Co je podstatné je to,že autor Izaiáše o panně nepsal,nepsal ani o Ježíši ale o synu judského krále Achaze.,ostatně Ježíš se Immanuel ani nikdy nejmenoval  


    .



    Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
    Vložil: Pastýř v Pátek, 14. březen 2008 @ 19:50:53 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)
    Více o tom zde:http://www.apologet.cz/?q=articles/category/13-kralovstvi-nyni/id/28-a-svedou-mnohe



    Re: Zázraky Panny Marie (Skóre: 1)
    Vložil: zelva v Neděle, 16. březen 2008 @ 10:32:47 CET
    (O uživateli | Poslat zprávu)
         Šmahem všechno katolické odsoudit je postoj lidí, kteří chtějí mít na všechno jasnou odpověď. Nedokážou se smířit s tím, že mnoho věcí za tohoto života jim zústane tajemstvím. Takové lidi, kteří vidí vše černobíle považuju za fundamentalisty. Pokud se chovají pozitivně mohou být velkým přínosem svým náboženským optimismem, můžou povzbudit. Zde na grano píšou spíš ti negativističtí. A co takovýto odkaz www.maria.cz



    Stránka vygenerována za: 0.91 sekundy