|
Právě je 565 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116735440 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Pochod pro rodinu vs. Prague Pride Parade
Vloženo Čtvrtek, 11. srpen 2011 @ 17:16:13 CEST Vložil: Olda |
poslal Nepřihlášený Ve stejný den, v sobotu 13.srpna se mají v Praze konat dva pochody,
které vyjadřují zájmy dvou naprosto odlišných skupin ve společnosti.
Zatímco tzv. Prague Pride Parade, kterou organizují homosexuálové za
značného zájmu médií, se bude konat pod záštitou pražského primátora za
ODS B. Svobody a podporovat se ji rozhodlo 13 velvyslanců tzv.
nejvyspělejších zemí, Pochod pro rodinu je zaštítěn zejména stranou
KDU-ČSL a pro naše média je naprosto nezajímavý.
Myslím,
že nejsem sám, koho zaráží, že se vůbec koná „pochod pýchy“ gayů a
lesbiček, tím více jsem překvapen, že tato malá, ale hlasitá skupina
bude pochodovat za tak monstrózní politické podpory. Mediální cirkus,
který se rozpoutal kolem negativních prohlášení vícekancléře P. Hájka a presidenta V. Klause na toto téma jen podtrhuje nepřirozenost naší
postmoderní společnosti. Svým způsobem ale jen dokladuje, že jejich
kritická slova byla oprávněná. Lidé, kteří se nenechají „oblbnout“
tlakem koryfejů „politické korektnosti“, vnímají velice zřetelně, jak
zcestný je zřetelný tlak médií a byrokracie Evropské Unie na prosazení
takových principů společnosti, jež naprosto popírají přirozené a
tradiční hodnoty a místo nich nastolují „nové“ a „lepší“ (jež ve
skutečnosti ale nové nejsou, protože se vyskytovaly vždy jako průvodní
jev civilizací ve fázi úpadku, těsně před jejich zkázou) .
Homosexuálové
mají dnes na své straně nejenom právo, jež jim zajišťuje ochranu, ale
podobnými akcemi, jako je pražská Pride Parade chtějí demonstrativně
sami sebe prezentovat jako světlonoše nové, „humánnější“ společnosti.
Jejich propaganda už dosáhla toho, že se většinová společnost dnes „dívá
na homosexualitu pouze jako odlišný životní styl podobný
heterosexuálnímu. Zobrazují dva mladé muže nebo ženy držící se za ruce a
procházející se po parku, jako by jejich perverze byla pouze jiným
vyjádřením lidské lásky. Tento pohled však ignoruje spoustu faktů“ (cit.
James Dobson, „Láska musí být neústupná“).
Nechci popírat, že v
některých případech homosexuality se jedná o vrozenou inklinaci, jež se
na toho, kdo ji má, klade obtížné břemeno, když se pokouší vyhovět
tradiční morálce. V tomto smyslu souhlasím s výrokem P. Hájka – totiž že
jde o břemeno lidské přirozenosti, s nímž se člověk musí velmi těžce
vyrovnávat – a zvítězit nad ním i v tomto případě lze jen tehdy, když
svou vůli a sklony takový člověk nechává pod křížem Kristovým.
Nelze
však ale nevidět, že se k tomuto „životnímu stylu“ dnes hlásí čím dál,
tím více lidí, aniž by v jejich případě šlo o vrozenou deviaci. (viz
rozhovor v Onadnes se světoznámou psycholožkou Jiřinou Prekopovou):
„Také mám dojem, že je čím dál více lesbických a gay vztahů. Například
mám osobní zkušenost s dvěma ženami, které byly vdané a měly děti a
uchovaly si ke mně důvěru. Přišly za mnou a sdělily mi: Máme pro vás
novinku. Jsme lesbické. Rozumíme si spolu víc než s muži a víme, co nám
dělá dobře, naši muži se o to ani nesnažili. Víc rozkoše jim udělá druhá
žena. Je to vlastně taková onanie ve dvou. A je v tom samozřejmě i
egocentrismus.“ Podobně i velké části gayů jde především o ně samé a
jejich hlavním cílem i v sexuální oblasti je uspokojit sama sebe. S tím
souvisí i jejich značná promiskuita, jejímž důsledkem bývá explozivní
šíření pohlavních i jiných nemoci – je známo, že AIDS byla zpočátku
nemocí, jež postihovala především homosexuály.
Připadám
mi v této souvislosti, jako bych spadl z jiné planety, když patřím mezi
ty, kdo lpí na tradičních křesťanských hodnotách, jejichž výrazem je
monogamní vztah muže a ženy, kteří vytvářejí rodiny a společně
vychovávají děti. Je totiž zjevné, že jednu z hlavních příčin prudkého
úpadku evropské společnosti, jehož projevem je šíření egoistického,
požitkářského jednání a do jehož rámce zahruji právě hnutí
homosexualizmu, je třeba hledat zejména v krizi rodiny (opět J.
Prekopová):
(otázka
OnaDnes) Kolaps manželství je opravdu důsledkem výchovy nevýchovy?: „Je
to tak. Generace dnes dospělých dřívějších malých tyranů nebo princezen
na hrášku je generací, která se nenaučila něco vydržet, obětovat se.
Musí mít všechno a okamžitě, a když to nedostanou, jdou od toho. Jako
děti nemuseli tito dospělí doma pomáhat, protože práci v rodinách začaly
zastávat stroje a zbytek nějak zajistili rodiče. Nabyli dojmu, že
všechno se dá koupit za peníze, že vše lze zajistit materiálním
dostatkem. Takže se žení velmi pozdě, chtějí si užít světa, pak se jim
konečně nějak podaří zplodit dítě… Jenže reálné dítě začne křičet a
kopat nožičkama a rodiče jsou z toho za krátkou dobu v nerváku, začnou
se starat, kde jsou nejbližší jesle, a běží k pediatrovi, ať dítěti
předepíše utišující prostředky...“
Kladu
si znovu otázku – je pro naši společnost a její politickou reprezentaci
opravdu důležitější podpořit skupinu lidí, která chce jen dát najevo
svou „pýchu“ (opravdu nevím, na co jsou pyšní – viz titulek
Parlamentních listů „Gayové ničí důkazy. V Praze chtěli chodit nazí a
leštit si hýždě“), nebo dát najevo, že si váží lidí, kteří zabezpečují
budoucnost národa?
Martin Pinc
Zdroj: pinc.blog.idnes.cz
|
Re: Pochod pro rodinu vs. Prague Pride Parade (Skóre: 1) Vložil: rudinec v Sobota, 13. srpen 2011 @ 15:41:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | 3 Moj.20,13 „A človek, ktorý by ležal s mužským pohlavím, tak ako sa líha so ženou, obidvaja spáchali ohavnosť, istotne zomrú; ich krv bude na nich.“ „Teplí“ sa mnohokrát obhajujú, že homosexualita je nemoc. Nie je to pravda, pretože tí, ktorí boli postihnutí malomocenstvom /ktoré je nákazlivé/ neboli ukameňovaní, žili oddelene za táborom. V NZ už nie je príkaz o kameňovaní “teplých“, ale v ep. Rim.1 je dosť jasne ukázané, kto a prečo je v najväčšej miere postihovaný týmto neduhom. K tomuto by som ešte dodal, že v Sodome a Gomore bola veľmi rozmnožená homosexualita, pred tým než Boh obidve mestá zničil. V 2Pet.2,6 je uvedené: „ I mestá Sodomy a Gomory obrátil na popol a pohromou odsúdil a tak dal výstražný príklad tým, ktorí mali v budúcnosti páchať bezbožnosť.“
|
|
|
Re: Pochod pro rodinu vs. Prague Pride Parade (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Sobota, 13. srpen 2011 @ 16:47:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Teď poslouchám záznam rozhovoru s organizárotem pochodu na Radiu Česko, který zmínil, že Praha bylo poslední hlavní město kde podobný pochod nebyl a tak to musí napravit dnešním průvodem resp. festivalem. Máme si zvyknout, že homosexualita je normální. Demonstrace pýchy a hrdosti .....ale na co ! Alexandr Flek se v tom samém pořadu vyjádřil k problému po Davidovi Loulovi, kterrý vyjádřil biblický postoj . Flek řekl, že v Bibli je o homosexualitě málo. V Moj, zákoně se píše o tom, že Izraelité mají dodržovat etický kodex v oblasti sexuality. Je tam na dvou místech zmínka o homosexuálním chování. Jedno z nich už zmínil Rudinec Leviticus 18:22 " Nebudeš obcovat s mužem jako s ženou. Je to ohavnost "
Nedá se to prý uzákoňovat pro ostatní národy. U Ježíše žádná zmínka není. V ep.jsou tři zmínky o homosexualitě a on je přirovnal k ostaním hříchům jako podlost, závist atd. Reportérka to usekla a vyznělo to velmi podivně. Jako, že David Loula je více méně mimo Písmo. Je to přesně obráceně. Ve vší úctě k překladateli Bible 21 stol. si myslím, že to je špatný postoj. To bychom mohli zrelativnit další eticklé hříchy obsažené v Desateru a za chvíli budeme Bibli vykládat postmoderně !
Je škoda, že nejde udělat pochod těch, kdo jsou svárliví, zavistiví, apod. Pak by to bylo vyvážené. V ep.Řím.1: 16 - 30 je napsáno
"Nestydím se za evangelium: je to moc Boží ke spasení pro každého, kdo věří, předně pro Žida, ale také pro Řeka.Vždyť se v něm zjevuje Boží spravedlnost, která je přijímána vírou a vede k víře; stojí přece psáno: `Spravedlivý z víry bude živ.´ Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu. Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil. Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu. Poznali Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich scestná mysl se ocitla ve tmě. Tvrdí, že jsou moudří, ale upadli v bláznovství: zaměnili slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka, ano i ptáků a čtvernožců a plazů. Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla; vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen. Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost. Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší. Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči, pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče, nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují "
Záměna Boha za domělou svobodu přináší tuto směs vášní, zvrácené mysli, dělání toho co se nesluší atd......hodnotilem a dárcem kritérií co se sluší a nesluší je sám Bůh a já HO beru vážně. Samozřejmě, že nejde jen o "homosexualitu", ale i ta je výsledkem odvrácení se od Boha. Jak na tom náš národ je jsme mohli vidět i v tom, že Prahu poctili tito lidé, kteří se z pohledu Božího nechovají normálně, ale nenormálně. Tedy v tomto symslu souhlasím s panem Hájkem, že jde o druh deviace, kterou bych neměl dávat pyšně na odiv
|
|
|
|
|