|
Právě je 566 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116742991 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Teologie: Člověk obraz Boží II.
Vloženo Neděle, 26. květen 2013 @ 18:21:30 CEST Vložil: Olda |
poslal Nepřihlášený Jedinečná bytost Bůh - je Duch, Otec a Syn. Jedinečná bytost člověk - je duch, duše a tělo.
Jasné vnímání třísložkového obrazu vlastního, je i jasným vnímáním třísložkového obrazu Božího.duch - duše - tělo Duch - Otec - Syn 3 - 3 - 3
S Bohem komunikujeme přímo na úrovni duchovní, ne na úrovni duševní. Na hříšné duševní a tělesné úrovni komunikujeme pouze nepřímo, přes našeho Kristem omilostněného ducha. Bez Kristova křtu ohněm Ducha je duchovní on-line komunikace nemožná a člověk nezná Boží vůli.Jan 1-33 A já jsem stále nevěděl, kdo to je, ale ten, který mě poslal křtít vodou, mi řekl: `Na koho spatříš sestupovat Ducha a zůstávat na něm, to je ten, který křtí Duchem svatým.´ Římanům 8-16 Tak Boží Duch dosvědčuje našemu duchu, že jsme Boží děti.
Římanům 8-14 Ti, kdo se dají vést Duchem Božím, jsou synové Boží.
Římanům 8-9 Vy však nejste živi ze své síly, ale z moci Ducha, jestliže ve vás Boží Duch přebývá. Kdo nemá Ducha Kristova, ten není jeho.
Římanům 12:2 A nepřizpůsobujte se tomuto věku, nýbrž proměňujte se obnovou své mysli, abyste mohli rozpoznat, co je vůle Boží, co je dobré, Bohu milé a dokonalé.
Bez Duchem zjevené Boží vůle potřebuje člověk duchovní vedení jiným člověkem. Tragédie pak je když sám duchovní vůdce je slepý a Boží vůli nezná. To je ukázkový případ u všech vůdců ŘKC, dobře zabydlených ve svých nábožensko- ideologických funkcích. Duchovní vůdci ŘKC jsou od duchovního Božího vedení odtržení natolik, že Boží děti vedené Duchem, prohlašují za heretiky a kacíře a vedou vůči nim odvěkou nenávistnou válku.
Jsou to skuteční vlci v rouše beránčím, slepý vedoucí slepé. Slepý v oblečení v krásných rouších, obklopení zlatem a honosnou modlářskou výzdobou. Duchovně slepý vůdci s prázdnou duší a duchem neschopným vnímat pravdu Ducha svatého, duchem neschopným vnímat Boží vůli. Aby si udrželi svou světskou moc vymýšlejí stále nové a nové duchovní pasti.
Nahrazují vedení Duchem - vedením neomylným papežem. Nahrazují poslušnost Kristu - poslušností papeži. Nahrazují Učitele Krista - učitelským magisteriem své "církve". Nahrazují prostředníka Krista - prostřednicí Marií. Nahrazují univerzálnost církve Kristovi - univerzálním ekumenismem. Nahrazuji Boží vůli - zvrácenou vůlí svojí.
To vše mistrně kamuflují do prázdných, však krásných slov o spáse s přitom odvádí lidskou pozornost do duchovních oblastí kde spása není a nikdy nebyla.
Duchovní zvrácenost ŘKC, nabyla takových rozměrů, že jako Babylonská věž vyrostla ve své pýše až k Bohu. Brzo budou ekumenické snahy ŘKC završeny a tím bude stavba věže duchovního Babylonu dokončena. Ekumenismus není ničím jiným, než další a poslední duchovní pastí, jak uvrhnout do záhuby ty, kdož již jednou z Babylonu vyšli.
Bojte se Boha a nebojte se svých slepých duchovních vůdců. Přijměte Ducha svatého a nechte se Jim vést, On vás pak uvede do veškeré pravdy.
|
Re: Člověk obraz Boží II. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 26. květen 2013 @ 19:27:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Zase jeden, co zastává své postoje natolik zbaběle, že se sám stydí s nimi osobně identifikovat a postavit se za ně jako chlap a raději sem vkládá své výplody anonymně.
O to ohnivěji z výšin své vlastní dokonalosti buší do těch zpropadených katolíků, co ne a ne skončit na smetišti dějin - navzdory všem předpovědím takovýchto proroků.
Jedinečná bytost Bůh - je Otec, Syn a Duch svatý.
Jedinost trojosobového Boha (vnitřně bytostně vztahové Trojice) vyjadřuje nezávislost Boha na čemkoli stvořeném.
Jedinečná bytost člověk - je duch = nesmrtelná duše a tělo.
Kdyby byl člověk skutečně třísložkovým obrazem Boha ve smyslu tří "osob" (tělo, duše , duch) se samostatnou vůlí, charakterizující samostatnou "osobu" takto třísložkového člověka,
sám Kristus jako nejdokonalejší obraz Boha v lidském těle by logicky musel být čtyřsložkový: tělo, duše, duch a Boží Syn.
Už z tohoto je snad patrné, jak hrozné hereze představuje tento článek.
Kristus, jako nejdokonalejší obraz Boha je totiž také třísložkový: Tělo, nesmrtelná lidská duše, Boží Syn.
Každý člověk má z pohledu své existence pouze své tělesné Já (tělo) a své duchovní Já (nesmrtelnou duši). Tato "neúplnost" člověka je vyjádřením nikoli nezávislosti - ale naopak bytosté závislosti člověka na Bohu.
Skutečným Božím obrazem (obrazem imanentní Trojice) se člověk stává, až když jeho duše s tělem vytvoří jednotu v Bohu.
|
Re: Re: Člověk obraz Boží II. (Skóre: 1) Vložil: rastan (rastander@seznam.cz) v Úterý, 28. květen 2013 @ 18:19:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Kristus, jako nejdokonalejší obraz Boha je totiž také třísložkový:
Tělo, nesmrtelná lidská duše,
Boží Syn."
Oko co mi povíš na tuto větičku
Lukáš 23:46 A zvolav Ježíš hlasem velikým, řekl: Otče, v ruce tvé
poroučím ducha svého. A to pověděv, umřel. Jan 19:30 A když okusil
Ježíš octa, řekl: Dokonánoť jest. A nakloniv hlavy, ducha Otci poručil.
Kde byla "duše"?
rastan
|
]
|
|
Tělo, duše a duch (Skóre: 1) Vložil: Lutrik v Úterý, 28. květen 2013 @ 22:44:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Člověk v pojetí mnoha evangelíků je celek, nedělitelná jednota těla, duše a
ducha, a tak duše a duch neexistují bez těla – jde o tzv.
antropologický monismus. Jedině Bůh je
nesmrtelný. Lidé na rozdíl od něho jsou smrtelní. A tak nejen tělo, ale i
duše a lidský duch nemají nesmrtelnost. Podle katolíka Karla Rahnera, co se týče složek
či stránek člověka, tak zde jde o podmíněnou (konstituční, psychosomatickou)
jednotu. Jednotlivé složky (tělo a duše/duch) zde tvoří podstatnou
(integrální) jednotu. Člověk nemá tělo a duši, ale je tělo a duše, neboť
ani samotné tělo, ani samotná duše netvoří úplnou jednotu. Jde přitom o jejich jednotu, ne o identitu. Kromě monismu a podmíněné jednoty další možné řešení problému
podstaty člověka (jeho složek či stránek) představuje dualismus a
naturalismus. Dualismus rozlišuje dvě složky člověka – hmotnou složku
(tělo) a nehmotnou složku. Nehmotnou složku tvoří buď duchová duše
(dichotomie) nebo duše a duch (trichotomie). Naturalismus tvrdí, že
„duši“ vyrábí tělo, a to buď propojením orgánů s mozkem, nebo uvnitř
mozku samotného, několika neuronálními obvody. Křesťan může být stoupencem monismu, dichotomie a trichotomie.
Naturalismus nemůže být postojem pravověrného věřícího, neboť jde o
materialismus a ateismus. Více viz: http://www.rodon.cz/clanky/Studie-a-komentare/Ruzna-pojeti-posmrtneho-zivota--9. Já se kloním k trichotomii: 1 Tesalonickým 5:23 Sám Bůh pokoje nechť vás cele posvětí a zachová vašeho ducha, duši i tělo bez úrazu a poskvrny do příchodu našeho Pána Ježíše Krista." (1 Tesalonickým 5,23). |
|
|
|
|