|
Zaznamenali jsme 121074695 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE
Vloženo Neděle, 02. červen 2019 @ 14:54:59 CEST Vložil: Tomas |
poslal BohemianAnonymus Pokusím se zde rekonstruovat původní text z r. 2006, který byl při změnách na serveru znehodnocen.
Se zájmem jsem si přečetl vzácnou knihu Aleše France. Ke kapitole 6 a 7 týkající se spiritismu a okultismu bych chtěl nabídnout k úvaze toto:
Biblické texty užité v argumentaci:
1) Ž 6:6 "Mezi mrtvými tě nebude nic připomínat; což ti v podsvětí vzdá někdo chválu ?" 2) Ž. 115:17 "Mrtví nechválí už Hospodina, nikdo z těch, kdo sestupují v říši ticha." 3) Iz. 63:16 "Jsi přece náš Otec! Abraham nás nezná, Izrael ten o nás neví. Hospodine tys náš Otec, náš vykupitel odedávna, to je tvé jméno."
4) Př. 30:4 "Kdo vystoupil do nebe i sestoupil ?" 5) J. 3:13 "Nikdo nevstoupil na nebesa, leč ten, který sestoupil z nebes, Syn člověka." 6) 5M. 10:14 "Hle, Hospodinu, tvému Bohu, patří nebesa i nebesa nebes, země a všechno, co je na ní." 7) 1Tm. 6:16 "On jediný je nesmrtelný a přebývá v nepřístupném světle.." 8) 1Tm. 4:1 "Duch výslovně praví, že v posledních dobách někteří odpadnou od víry a přidrží se těch, kteří svádějí démonskými naukami," 9) Kol. 2:4 "Říkám to proto, aby vás nikdo neoklamal líbivými řečmi." (Kraličtí příhodněji překládají: ...neoklamal podobnou k pravdě řečí).
10) 5M. 18:10-12 "Ať se u tebe nevyskytne nikdo, kdo by provedl svého syna nebo svou dceru ohněm, věštec obírající se věštbami, mrakopravec ani hadač ani čaroděj (11) ani zaklínač, ani ten, kdo se doptává duchů zemřelých, ani jasnovidec ani ten, kdo se dotazuje mrtvých. (12) Každého, kdo činí tyto věci má Hospodin v ohavnosti." 11) Mk. 12:27 "On přece není Bohem mrtvých, nýbrž Bohem živých. Velmi se mýlíte!" 12) Gal. 1:8 "Ale i kdybychom my, nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet!"
I.) K problému Saula a věštkyně z Endor.
Zesnulí skutečně nemohou do našeho života zasahovat, jak naznačují texty 1-3. Zesnulí v Hospodinu (v Kristu) přebývají v Boží blízkosti, neboť Hospodinu, kterému patří nebe i všechno, přebývá ve světle nepřístupném - viz text 7.
Jediný, kdo vystoupil na nebesa je Ten, který sestoupil s nebes, Syn člověka, náš Spasitel - viz text 5. Zde bych se omezil pouze na výklad jediné pasáže z textu 1.Sam 28.
1. Sam. 28:19 "Spolu s tebou vydá Hospodin do rukou Pelištejců též Izraele. Zítra budeš ty i tvoji synové u mne."
Bytost vyvolaná věštkyní mluvila pravdu i lež:
Pravdu v tom, že bude Izrael poražen a Saul i se svými syny zabit. Lež v tom, že Saul bude i se svými syny zítra u "Samuele", tedy v ráji.
Ale na hoře Gelboe padl i Saulův syn, Davidův přítel Jonata - a ten přece nemohl sdílet stejnou budoucnost jako jeho otec, od Boha odpadlý král Saul.
Zesnulý prorok Samuel nemůže být vyvolán jakýmkoli čarodějem, neboť tento může komunikovat prostřednictvím magie pouze se silami temnoty.
Vůdce nevěrných andělů a tvůrce magie Satan, (dříve Lucifer) měl původně přístup k Božími trůnu - kde žaloval na vyvolené Boží: Tedy působil negativně - nechtěl kohokoli napravovat a zachraňovat (naprostý protipól našeho Spasitele !) - ale přivolával na lidi Boží soud, např. na Joba (Jb. 1, 2).
Lze říci, že byl u Božího trůnu tolerován až do doby, než se totálně vzbouřil a způsobil smrt Božího Syna aby tím zmařil dílo spásy. Tím však v nebi definitivně prohrál - Satan byl i se svými anděly svržen s nebe, Boží svět mu byl navždy uzavřen a Satan již k Božímu trůnu již nemá přístup !!! Již na nás nemůže žalovat. (Iz. 14:12-15; J. 12:31; Lk. 10: 18; Zj. 12:7-9).
Satan pak dostal jiná jména : "vládce tohoto světa" (J. 12:31); "bůh tohoto světa" (2.Kor. 4:4); "vládce nadzemských mocí" (Ef. 2:2); "pokušitel" (1.Tes. 3:5); "vše, co ovládá tento věk tmy" (Ef. 6:12), atd.
Dále bych chtěl upozornit i na tuto skutečnost: Pokud se setkáme jen se lží, lze ji poměrně dobře identifikovat. Ale pokud se setkáme se směsí pravdy a lži (což je nejčastější taktika sil Zla ) - můžeme být snadno oklamáni a pravdy se dopracujeme mnohem hůře, zvláště tehdy, hlásají-li tyto bludy jinak velmi milí a otevření lidé, zvláště pak církevní hodnostáři. V této souvislosti upozorňuji na text 8, 9.
Magické rituály zprostředkují komunikaci pouze v oblasti říše temnoty; v protikladu k tomu modlitba slouží výhradně ke komunikaci s říší světla - slouží ke komunikaci s Bohem.
II) K problému tvrzení biskupa Theodoreta z Cýru (5. stol.).
Pokud biskup učil, že se zesnulý prorok Samuel skutečně zjevil, nikoli proto, že byl vyvolán věštkyní, ale proto, že byl vyslán Bohem (za přítomnosti věštkyně), dostává se tím do velice vážného rozporu s Písmem sv. To, že patriarchové Abraham i Jákob (Izrael) nemohou zasáhnout do našeho života, nám říká text 3. A že nikdo nevstoupil na nebesa než Ten, kdo sestoupil s nebes - tedy náš Spasitel, nám říká text 5.
Biskupovo tvrzení má navíc další protibiblické důsledky: Jeho tvrzení totiž znamená, že Panovník Hospodin s věštkyní participoval na manifestaci proroka Samuela, vzdor tomu, že tyto praktiky jednou provždy zakázal pod trestem smrti - viz text 10.
Navíc by to byl naprosto výjimečný případ v Bibli, kdy by si Bůh k tlumočení svého poselství lidem použil zemřelé osoby. On přece není Bohem mrtvých, ale živých - viz text 11.
Dalším důsledkem tvrzení biskupa Theodoreta je mj. to, že se Bůh přiznal k magické praxi věštkyně. Pokud ale Bůh Saulovi neodpovídal (1Sam. 28:6), byla to Jeho vůle; Saul chtěl Boží vůli obejít, musel tedy dostat informaci z jiného než Božího zdroje - Boha nelze k ničemu přinutit!
Závěrem, tvrzení biskupa Theodoreta se mi jeví jako rouhání bez ohledu na to, zda ho pronáší církevní osoba či ne. Primárně se podřizuji autoritě Písma sv. a nikoli duchovní osoby - neboť platí text 12.
III) Můj pohled na magii obecně.
Zde bych rád posloužil těm, kdo se v oblasti neorientují. Proto jsem upustil od odborných definic (které ostatně neodborníkům mnoho neříkají) a použil definice vlastní, vycházející z mé bývalé praxe. Problém nutně podávám zjednodušeně - jen pro základní informaci.
Magie obecně je vědomostní systém založený na spolupráci člověka s duchovními silami Bohu nepřátelskými. Při této spolupráci, na které se člověk jako iniciátor podílí realizováním tzv. magického rituálu může člověk na dálku vstoupit do myšlení druhého člověka a zjistit např. jeho úmysly, nebo může jeho jednání ovlivnit ve svůj prospěch; v krajním případě i tohoto člověka zničit. To je ale možné jen u člověka, který nežije pod Hospodinovou, nebo Kristovou mocí. Člověk v Bohu je Božím andělem chráněn (Ž. 34:8). Dalšími projevy magie mohou být např. pohybování těžkými předměty, vznášení se v prostoru, dokonce i uzdravování, a pod.
Každým realizovaným aktem magie se operatér dostává do stále větší a větší závislosti na duchovních silách které mu slouží - až nakonec ho tyto síly zotročí, zcela ovládnou a následně zničí.
Základní rozdělení magie.
A) Magii obecně dělíme na tzv. bílou a černou.
Magie bílá - realizuje cíle eticky nezávadné. Naproti tomu magie černá cíle eticky závadné. Hranice mezi oběma druhy jsou dle odborné literatury nejasné. Celé čtvrt století jsem bádal nad tímto problémem, až jsem zjistil, že hranice mezi oběma druhy magie neexistuje - a to z důvodu jejich společného, tj. satanského původu. Je totiž velice dobře možné pomocí bílé magie pomoci někomu z nějaké závislosti, např. na cigaretě, na sklence, prášcích, a pod. Do této kategorie spadá i nyní tak populární hypnóza, nejrůznější praktiky tzv. léčitelů, jako tzv. magnetické tahy - a mnoho dalších.
Ale vždy jde o vnější úspěch - ve skutečnosti však touto cestou mág způsobí pacientovi velmi vážný úraz na duši (u pacienta dochází později mj. k nevysvětlitelnému sklonu ke zlému). Následky takového úrazu jsou nepředvídatelné a většinou se projeví až po letech. K tomuto konstatování je však třeba hlubokého vhledu, k němuž nelze dojít studiem (i když určité znalosti jsou nutné), ale jen na základě poznání darovaného z Boží milosti.
B) Další hlediska dělení magie.
Magii dále dělíme na tzv. nižší (psychurgii) a tzv. vyšší (teurgii). Hranice mezi nimi jsou také nejasné. Proto se zdržím bližšího popisu. Dále se magie dělí na invokativní (prosebnou) a evokativní (imperativní).
Z biblického textu první knihy Samuelovy se nedá jednoznačně usoudit na druh magické operace. Snad toto hrubé setřídění pro základní orientaci postačí.
Zajímavé je, že proti spiritismu vystoupil ostře i hermetik (mág) Eliphas Lévi (L. Constant). Ve své knize "Věda duchů" vydané v Praze v r. 1936 mj. praví: "....neboť mrtví nemohou a nesmějí se nikdy vrátit...To, co spiritisté evokují ve svých seancích, nejsou "duchovní já" zemřelých, nýbrž pouhé larvy. Proto je spiritismus jako pasívní forma značně zjednodušené nekromantie."
Tvrzení tohoto hermetika pokládám za pravdivé - a přesto ho nemohu přijmout, protože neřekl pravdu celou. Je sice velmi pravděpodobné (jak tvrdí Lévi), že spiritisté obcují s pouhými larvami (omlouvám se za použití tohoto odborného termínu, na jehož vysvětlení zde není prostor), ale dle mého poznání je téměř jisté, že nevědomky obcují také s duchovními silami zla, stejně jako mágové.
Tedy to, co spiritisté dělají nevědomě, teurgové dělají vědomě - a to je zřejmě důvodem toho, proč teurgové spiritisty pohrdají.
C) Oblast působení magie
Magie, jako skrytá zbraň Satanova působí v našem duálním světě, kde se odehrává permanentní antagonistický konflikt mezi silami Dobra a Zla, tedy mezi silami Světla a Tmy. A protože Bůh i Satan jsou primárně myšlenkové mocnosti (inteligence), pak i souboj mezi Dobrem a Zlem se odehrává v myslích lidí. Velkou překážkou v pochopení duchovních pravd a existence duchovních sil vůbec, je materialismus. Lidé prostě nevěří tomu, co nevidí. Takových se ptám: "Viděl jste někdy svou vlastní myšlenku?" - a po nutné odpovědi jim říkám: "A přesto nepochybujete o reálné existenci svých myšlenek". Někdo se nad tím zamyslí.
Jedině ČIN mění realitu.
Ale každému důležitému činu nutně předchází ROZHODNUTÍ - tedy opět myšlenková činnost, která může vycházet buď ze zdroje Dobra, nebo Zla.
Ale setkávám se s tím, že i poznání, které se dá vyjádřit slovy, je prakticky nesdělitelné. Lidé se dávají stále obtížněji oslovit - v čemž vidím působení sil Zla, které logicky šíření Božího Slova brání.
Shrnutí.
Proti magii jako učení a praxi stojí v kontrapozici učení a praxe evangelia. Zatímco evangelium vede ke svobodě a k životu, magie vede k otroctví a ke smrti.
Tím můj původní text z r. 2006 končí. Doplnil bych ho tímto krátkým odstavcem:
V podstatě lze zjednodušeně říci, že zde na zemi žijeme v jakémsi Matrixu, tedy myšlenkovém poli, obepínajícím celý svět, jehož zdrojem je Satan, pod něhož spadají všechna království světa (Lk. 4:5-7). Obecně: Každé myšlenkové pole je energetické povahy a přenáší inteligenci a záměr vysílatele. Volání Boha k jednotlivému člověku a kladná odpověď člověka na něj, vytváří PRŮNIK tímto Satanovým polem. Tímto průnikem jsou člověku předávány informace, které do tohoto světa nespadají. Je tedy vytvořen spojovací kanál mezi člověkem a Bohem, který ale může člověk z vlastní vůle uzavřít. Záleží tedy na tom, komu nasloucháme a chceme naslouchat.
O tom, že existují démoni, mající jisté území pod svou správou nám říká (Dn. 10:12-14). O tom, že archanděl Michael pomohl Bohu vybojovat tento průnik, zase hovoří (v. 13). A že je Satan rozdělen, nám zase říká (Mt. 12:26). Proto např. ve druhé sv. válce nebyl Bůh ani na jedné, či druhé straně. Tato válka z duchovního hlediska byla soubojem sil Zla stojících za hexagramem a pentagramem, proti silám, stojících za svastikou. Skutečným účelem a smyslem této války i válek dalších bylo vraždění lidí, které si přeje Satan (J. 8:44). V protikladu k němu stojí náš Spasitel, jako Vládce pokoje (Iz. 9:5,6). Drtivá většina lidí slouží silám Zla neuvědoměle; ale např. mágové jim slouží vědomě a dokonce znají i jejich jména!!! Míra zotročení je tedy různá, ale pravá svoboda je pouze v Kristu:
2Kor. 3:17 "Duch je tím Pánem, kde je Duch Páně, tam je svoboda."
Největší útoky vede Satan proti věřícím, nikoli proti nevěřícím, ty ponechává v klidu; ty má jisté. Proto jsou křesťanské církve vystavovány permanentním Satanovým útokům, pod jejichž údery se rozpadají, což už je jistou dobu zjevné. Proto teologické fakulty produkují absolventy odpadlé od víry, kteří pak nevěru šíří dál. Vytrvalá práce Satanova přináší výsledky: Co bylo ještě před třiceti lety nemyslitelné, je dnes běžné. Široká je cesta vedoucí do zahynutí (Mt. 7:13).
Kdo může pochopiti, pochop . . . BA
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 02. červen 2019 @ 16:43:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Díky za článek BA.
Když byl zmíněn Aleš Franc, doporučil bych všem zdejším křesťanům skvělé a tak trochu strašidelné video od Aleše France s názvem "Okultní podstata příravy homeopatik". Dozvíte se zde mmj. že farmaceutické firmy jsou napojené na temné duchovní síly, dále že obyčejný cukr nemusí být cukr, ale může to být cukr očarovaný temnými silami a po konzumaci takového očarovaného cukru můžete dostat rakovinu nebo i náhle z ničehož nic zemřít. To si vážně nedělám srandu - tohle všechno v tom videu fakt je. Připomínám jen, že Aleš Franc je doktor farmacie, takže léky jsou jeho doménou.
https://www.youtube.com/watch?v=SzfG19Vtwg8
+++
No a co říci k samotnému článku? Nemějte mi to za zlé, ale opravdu si nemohu v tomto případě pomoci:
https://prnt.sc/nwltc2
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Neděle, 02. červen 2019 @ 18:03:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nemám čas na to, abych shlédl video Aleše France. Nicméně, ze své bývalé praxe vím, že tato praxe existuje a má výsledky. Sám bych si homeopatika nikdy nekoupil - ani je nikomu nedoporučil. Ale stejný proces používají i léčitelé, při přípravě nejrůznějších roztoků a čajů. Nebudu zde proces popisovat, abych nedělal reklamu tomu Zlému. Snad mohu jen naznačit, že se jedná o působení energie na hmotu; energie pak v té hmotě přetrvává, po relativně dlouhý čas.
A pokud jde o Váš posměch: Zajisté Vám to nemám za zlé, neboť v tomto případě jde o vyjádření člověka v této oblasti neinformovaného, omezeného. Alespoň každému věřícímu křesťanu je jasné, že síly Zla, před kterými nás Písmo varuje, nejsou hmotného původu. Jak jsem napsal: Boj mezi dobrem a Zlem se odehrává v mysli (duši) každého člověka.
A na lidskou duši se dívám takto, překopíruji z jiného svého článku:
"V našem světě nelze hmotu od energie oddělit - viz Heisenbergův princip neurčitosti. Hmotu obecně chápu jako úplně poslední derivát Boží energie. To, že se naše duše od hmotného těla dokáže odpoutat pak znamená, že jde o energii vyššího řádu, energii inteligentní, nezávislou na hmotném těle, která si po smrti těla nejen uvědomuje sama sebe, ale dokonce vnímá i své okolí, podrží informace o svém pozemském životě - a navíc- jejíž možnosti poznání ve stavu odloučeném od hmoty neskutečně expandují. Jde tedy o jakýsi složitý inteligentní energeticko-informační komplex, útvar, či pole. Je-li duše v těle, tělo žije. Pokud duše tělo opustí, tělo umírá. Tedy duše, ač působí na hmotu a ve hmotě, nespadá do hmotného světa."
Samozřejmě, že tento popis je nedokonalý; duši jako nesmírně složitý komplex nelze tak jednoduše vystihnout, protože byla stvořena Bohem - a Bůh stvořil člověka ke svému obrazu (1M. 1:27). A protože je duše energetické povahy, pak ji nelze zničit - tudíž je věčná. Duše si uchovává všechny informace, které se do ní za života člověka otiskly. Toto, vážený pane, poznáte až po své smrti: Žádný čin nebude zapomenut!!!
A na konec informace od sv. Pavla:
Ef. 6:12 "Nevedeme svůj boj proti lidským nepřátelům, ale proti mocnostem, silám a všemu, co ovládá tento věk tmy, proti nadzemským duchům zla." (EP) BA
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 02. červen 2019 @ 18:30:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V našem světě nelze hmotu od energie oddělit - viz Heisenbergův princip neurčitosti.
Tak koukám, fyzika vám jde podobně "dobře", jako duc***** ... Mno.
+++
Víte, ono na Granu je docela populární někomu stavět diagnózy. Ten přechozí obrázek byl pochopitelně jen vtípek. Ve skutečnosti si nemyslím, že by se na vás dala přišít nějaká psychiatrická diágnoza. Vy jste prostě jen takový křesťanský Ivo Benda. Na první pohled vypadá váš článek jako recese a nechce se věřit, že by někdo něco takového mohl myslet vážně. Později člověku dojde, že je to myšleno smrtelně vážně. Ivo Benda jako vyšitý.
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Neděle, 02. červen 2019 @ 19:01:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Díky za hodnocení, máte na ně pochopitelně právo, stejně jako já na své. Pokud jste materialista (tedy člověk informačně omezený), pak zajisté článek nemůžete pochopit. Můj článek pochopitelně není recese a jestliže jste ho nepochopil, pak je to jen a jen váš problém. Zapomeňte na můj článek, protože pro Vás je zcela neužitečný. V úctě BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 02. červen 2019 @ 18:57:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Neděle, 02. červen 2019 @ 19:07:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkuji za doporučení, ale biblickým textům (uvádíte "druhou smrt") vůbec nerozumíte. Snažíte se diskutovat o něčem, co jste vůbec nepochopil. Můj článek byl určen těm, kteří z něj dokáží něco vytěžit - což evidentně Vy nejste. Jak jsem již pravil: Zapomeňte na tento článek. V úctě BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 02. červen 2019 @ 19:21:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | //ale biblickým textům (uvádíte "druhou smrt") vůbec nerozumíte
...zde bych rád posloužil těm, kdo se v oblasti neorientují. Proto jsem upustil od odborných definic (které ostatně neodborníkům mnoho neříkají) a použil definice vlastní, vycházející z mé bývalé praxe. Problém nutně podávám zjednodušeně - jen pro základní informaci. Hranice mezi oběma druhy jsou dle odborné literatury nejasné. Celé čtvrt století jsem bádal nad tímto problémem, až jsem zjistil, že hranice mezi oběma druhy magie neexistuje...
... (omlouvám se za použití tohoto odborného termínu, na jehož vysvětlení zde není prostor), ale dle mého poznání je téměř jisté, že...
Jak by řekl Mistr Včelař ... čichám, čichám tu nadměrnou inflaci odbornosti.
Ano, přiznávám se, že duchovnímu šarlatánství vůbec nerozumím a ani rozumět nechci.
|
]
|
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 03. červen 2019 @ 08:03:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Lidská duše (lidský duch - nositel osobnosti člověka, naše Já) - není energetické povahy (toto tvrzení nelze vědecky dokázat) - je duchovní povahy (podobně jako andělé).
Člověk byl stvořen jako jediný tvor jak pro život jak ve světě viditelném (tělem), tak pro život ve světě duchovním (duší).
Třeba si uvědomit, že svět mrtvých se vzkříšením Krista kvalitativně diametrálně změnil - Kristus ve své smrti sestoupil do místa mrtvých a vyvedl všechny spravedlivé do nebe - Výkupnou Kristovou obětí se nebe lidem otevřelo a svatí jsou už dneska spolu s Kristem v nebi (Žd 2,9-16).
... Ježíše, jenž se stal o málo menším než andělé, aby z Boží
milosti okusil smrt za každého člověka, toho vidíme pro
utrpení smrti korunovaného slávou a ctí.
Na Toho, pro něhož je všechno a skrze něhož je všechno,
se totiž slušelo, aby přivedl mnoho synů do slávy, když skrze
utrpení přivedl k cíli vůdce jejich spasení.
Neboť Ten, který posvěcuje, i ti, kteří jsou posvěcováni,
jsou všichni z jednoho. Proto se nestydí nazývat je bratry,
když říká: "Budu ohlašovat tvé jméno svým bratrům; uprostřed
shromáždění ti budu zpívat chvály."
A znovu: "Já na něj budu spoléhat." A znovu: "Hle, já a děti,
které mi dal Bůh."
A jelikož děti mají účast na těle a krvi, i on se jich
podobně stal účastným, aby skrze smrt zničil toho, kdo měl moc
smrti, to jest ďábla,
a osvobodil ty, kdo byli po celý život drženi v otroctví
strachem ze smrti.
Andělů se totiž opravdu neujímá, ale ujímá se Abrahamova
semene.
Spiritismus Bůh zakazuje právě proto, že funguje - a je pro člověka velmi nebezpečný - člověk se otevírá a neví komu - může to totiž být zlý duch.
Úcta ke svatým kolem Krista však není spiritismem, protože je oslovujeme skrze Krista, skrze jeho vítězství a jeho nynější moc, na které mají svatí v nebi svůj podíl (Zj 2,26-28; Zj 3,21).
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Pondělí, 03. červen 2019 @ 10:30:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Modlidtba ke svatému Antonínu Paduánskému
Svatý Antoníne Paduánský,
útočiště duší, který jsi z nebe prohlášen za zvláštního ochránce,
jež tebe důvěrně a v úzkostech vzývají.
Hle, já hříšník ubohý k tobě se utíkám,
s hlubokou úctou uctívám tebe,
prosím, potěš mě v mém zármutku,
buď mi ochráncem,
kdzž jsem pronásledovaný, posilou,
když už pod křížem života klesám.
Buď mi rádcem,
když se zmítám v nejistotě.
Zvláště přispěj, aby zahojena byla tato bolest,
vyslyšena prosba má ...(uvede se konkrétní prosba),
zvláště zahojena tato bolest ...(uvede se).
Vypros mi tuto pomoc shůry,
jestliže se nepříčí nejsvětější vůli Boží.
Vlij mi do duše pokoru, bez níž se Bohu nemůže nikdo líbiti.
Ochraně tvé poroučím všechny záležitosti rodiny,
tělo i duši i spásu svou
i hosinu smrti naší.
Amen.
+++
Modlidtba ke svatému Václavovi
Svatý Václave, kníže náš, věrný zástupce náš, k tobě Čechové
voláme, pomoci žádáme. Ó dědici české země, vzpoměň na své plémě, v
těžkých bídách postavené, ze všech stran soužené.
Svatý Václave, nám milý, vůdce náš spanilý, zažeň naše nepřátelé, k naší
zhoubě smělé. Svatý náš orodovníku, Boží milovníku, oroduj za svou
milou vlast, odvrať všelikou strast.
Jediné máme doufání v tvé orodování, lid, jejž jsi chránil na zemi, chraň teď, když jsi v nebi.
+++
Ani slovo o Ježíšovi, ani slovo k Kristovi. A tak bysme mohli pokračovat do aleluja. Měřeno vaší optikou - podstatná část katolíků se zřejmě nalézá ve velikém nebezpečí, poněvadž naprosto netuší čemu se vlastně prostřednictvím určitých speciálních modliteb otevírají. Tím by se možná vysvětloval neobvykle vysoký počet případů posednutí démony v rámci katolické komunity, že nakonec Vatikán musel zvýšit počet školených exorcistů. Otázka - nakolik to funguje. Vymítat démona ikonou panenky Marie (jak jsem se měl možnost doslechnout od jednoho profesionálního exorcisty na TV Noe) je z pohledu fundamentálního chápání Písma přilévaní hektolitrů benzínu do zapáleného ohně. Přesto se zdá, že to na posednuté lidi zabíra, takže buď je to celé blbost, nebo je Bůh katolík nebo jsou démoni extrémně rafinovaní - jakože se naoko nechají vyhnat, ale ve skutečnosti se zahnízdí a po absolvovaném exorcismu, který jim dodá sílu, pracují již víceméně inkognito. Já myslím, že kdyby historický Ježíš měl možnost číst Grano, že by z toho byl "docela na větvi".
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Pondělí, 03. červen 2019 @ 16:13:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Ani slovo o Ježíšovi, ani slovo k Kristovi. A tak bysme mohli pokračovat do aleluja. Měřeno vaší optikou - podstatná část katolíků se zřejmě nalézá ve velikém nebezpečí, poněvadž naprosto netuší čemu se vlastně prostřednictvím určitých speciálních modliteb otevírají. "
Skvělý postřeh, pane LD, to jsem od Vás opravdu nečekal. Měním na Vás názor a prosím o prominutí, jestli jsem se Vás svými komentáři nějak dotkl.
Srdečně zdraví BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 07. červen 2019 @ 06:59:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Ani slovo o Ježíšovi, ani slovo k Kristovi."...
Nneí to parvda! Toto se zdá jen člověku povrchnímu, neznalému. Ve všech modlitbách ke svatým je Kristus buď implicitně, nebo i přímo explicitně vždy přítomen! Nelze jinak!
" Svatý náš orodovníku, Boží milovníku, oroduj za svou
milou vlast.....,"
- U koho že to ten svatý Václav vlastně oroduje, u koho že se to za nás přimlouvá? :-)
Není to náhodou právě Kristus?
Znáš chorál "Svatý Václave"?....... Kyrie eleison, Kriste eleison!
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 07. červen 2019 @ 13:34:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
- Římanům 8, 26 [biblenet.cz]Tak také Duch přichází na pomoc naší slabosti. Vždyť ani nevíme, jak a za co se modlit, ale sám Duch se za nás přimlouvá nevyslovitelným lkáním.
- Římanům 8, 27 [biblenet.cz]Ten, který zkoumá srdce, ví, co je úmyslem Ducha; neboť Duch se přimlouvá za svaté podle Boží vůle.
- Římanům 8, 34 [biblenet.cz]Kdo je odsoudí? Vždyť Kristus Ježíš, který zemřel a který byl vzkříšen, je na pravici Boží a přimlouvá se za nás!
- Židům 7, 25 [biblenet.cz]Proto přináší dokonalé spasení těm, kdo skrze něho přistupují k Bohu; je stále živ a přimlouvá se za ně.
Nic o svatých, kteří se přimlouvají, v Písmu není. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 08. červen 2019 @ 20:13:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale to víš, že je!
Maria se přimlouvala za svatebčany v Káně Galilejské; anděl Rafael se přimlouval u Boha za Tóbita a Tobiáše (Tob 12,12).
Každý z nás, když vidí bratra , že hřeší, má se za něho modlit (tedy přimlouvat se) a Bůh mu dá život
( 1 J 5,16).
Také Ježíš se za nás přimlouvá u svého nebeského Otce. Svatí v nebi pak mají přímý podíl na Kristově moci a slávě (Zj 2,26-28; Zj 3,21). Přimlouvá - li se tedy Ježíš, přimlouvají se pochopitelně taky.
Přimlouvat se za druhé je totiž nejvyšší skutek lásky k bližnímu:
(Zj 5,8) A jakmile vzal tu knihu, padly ty čtyři bytosti a těch
čtyřiadvacet starců před Beránkem a každý měl loutnu a zlaté
misky plné kadidel, což jsou modlitby svatých.
(Zj 8,3-4) Pak přišel jiný anděl se zlatou kadidelnicí a postavil se k
oltáři. Bylo mu dáno množství kadidla, aby je s modlitbami
všech svatých položil na zlatý oltář, který je před trůnem.
A dým kadidla s modlitbami svatých vystoupil z andělovy ruky
před Boží tvář.
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 08. červen 2019 @ 20:58:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Není.
Ani jeden z tebou uvedených veršů nemluví o přímluvách kohokoli v nebi za lidi na zemi. Bible nám jasně mluví, kdo se v nebi za nás přimlouvá. Před Otcem v nebi se za nás přimlouvá Ježíš. A Duch svatý - Přímluvce.
Přímluvné modlitby zde na zemi za své spolubratry je zcela něco jiného. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Pondělí, 03. červen 2019 @ 16:06:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já zdravím,pokusím se (s ohledem na mé aktuální omezené možnosti), odpovědět.
"Lidská duše (lidský duch - nositel osobnosti člověka, naše Já) - není energetické povahy (toto tvrzení nelze vědecky dokázat) - je duchovní povahy (podobně jako andělé)."
Překopíruji z mého výše uvedeného linku:
"J. 3:6,7 "Což se narodilo z těla, tělo jest, a což se narodilo z Ducha, duch jest. Nediviž se, že jsem řekl tobě: Musíte se znovu zroditi."
Tedy duše, ač Božího původu náleží k tělu a po smrti se k Bohu nedostane, není-li jí předtím dán Duch. V případě znovuzrozeného člověka platí:
Kaz. 12:7 "A navrátí se prach do země, jakž prvé byl, duch pak navrátí se k Bohu, kterýž jest dal."
Tedy duše, nositelka duševních schopností a mohutností,není-li znovuzrozena, tedy není-li jí dán duch, se k Bohu nedostane. Člověk dichotomický (tělo-duše) se k Bohu nedostane, protože je svázán s tímto světem - na rozdíl od člověka trichotomického, (tělo-duše-Duch). Kdo má Krista, má život (1J. 5:12)."
Vírou v Krista přijímá člověk i Ducha svatého (J. 20:22). A tento Duch se po smrti člověka k Bohu vrátí - pokud ho ovšem člověk podrží a vytrvá až do konce (Mt. 10:22); máme nést ovoce Ducha (Ef. 5:9). Ale pokud člověk Pána Ježíše Krista jako cestu, Pravdu i Život (J. 14:6) opustí, pak již neexistuje nic, co by se k Bohu mohlo navrátit.
Každý duch je energetické povahy. Ale jak jsem napsal, jde o energii inteligentní, tedy nespadající do našeho světa. Syn Boží je Světlem světa (J. 8:12), jakož i náš nebeský Otec je světlo (1J. 1:5). To samozřejmě neznamená, že Bůh je pouhým zdrojem fotonů!!!
A pokud jde o spiritismus:
"Spiritismus Bůh zakazuje právě proto, že funguje - a je pro člověka velmi nebezpečný - člověk se otevírá a neví komu - může to totiž být zlý duch."
Tady musím kategoricky nesouhlasit: Spiritismus a magii obecně zakazuje Bůh proto, že zde jde (jak už jsem v článku napsal), o spolupráci se silami Bohu nepřátelskými. S tvrzením, že se člověk otevírá a neví komu, lze i souhlasit. Je-li např. vyvoláván duch zemřelého, neozve se jeho duch, ale duch, který je v daném teritoriu nejsilnější. A protože v oblasti, ve které se duch nachází existuje přímý přenos informací, pak tento duch skutečně může vědět leccos ze života zemřelého, za kterého se úspěšně vydává. A pravdu řekne jenom proto, aby člověka následně oklamal. A zlí duchové prahnou po spojení s lidmi, aby je pak mohli klamat!!!
SPIRITISMUS NEFUNGUJE!!!
Zlý duch je ve spiritismu přítomen vždy!!!
A konečně, pokud jde o úctu ke svatým:
Musím konstatovat, že má se spiritismem mnoho společných znaků - především zde jde o kult mrtvých!!! Kult svatých je pro spásu minimálně stejně nebezpečný, jako spiritismus!!!! Oba kulty mají společné to, že Boha urážejí.
Svatý Václave, nedej zahynouti nám, ni budoucím . . .
Iz. 63:16 "Ty jsi zajisté otec náš, nebo Abraham nic neví o nás, a Izrael nezná nás. Ty jsi Hospodine, otec náš, vykupitel náš, toť jest od věčnosti jméno tvé."
Mk. 12:27 "Neníť Bůh mrtvých, ale Bůh živých. Protož vy velmi bloudíte."
Na koho se máme ve svých úzkostech obracet??? Na zemřelého člověka??? Kdo se za nás bude přimlouvat u Boha???
1J. 2:1 "Synáčkové moji, totoť vám píši, abyste nehřešili. Pakliť by kdo zhřešil, přímluvci máme u Otce, Ježíše Krista spravedlivého."
Zj. 1:18 "A živý, ješto jsem byl mrtvý, a aj, živý jsem na věky věků. Amen. A mám klíče pekla i smrti." Amen BA
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 08. červen 2019 @ 15:03:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Tedy duše, nositelka duševních schopností a mohutností,není-li znovuzrozena, tedy není-li jí dán duch, se k Bohu nedostane."...
Ve hmotném světě existuje člověk tělem obdařeným schopností myslet i abstraktně - inteligencí coby produktem hmotného mozku. Dalšími produkty mozku (hmotného těla) jsou také city, vášně i lidská vůle.
Staří Řekové tuto vlastnost těla nazývali "psýché" (duše) - všechny tyto vlastnosti těla ovšem umírají spolu s tělem! V tomto směru se nijak výrazně neodlišujeme od zvířat - i ony jsou schopny do jisté míry myslet, mají city, vůli.... Lišíme se pouze větší mírou obdarování.
Mimo to ovšem člověk jako jediný z tvorů viditelného světa nemá jen tělo, ale má také nesmrtelnou duši (nositele naší osobnosti schopného komunikovat s duchovním světem). Řekové to pojmenovali "nús" - jako to nejhodnotnější, co je na člověku. Naše nesmrtelná duše má pak také pochopitelně své vlastní psýché, svůj vlastní rozum (který nepochází z lidského mozku), má své vlastní duchovní city , touhy a vášně, má i svou vůli (podobně jako třeba andělé - ani oni nemají hmotný mozek a přesto myslí).
Protože touhy těla a touhy ducha bývají občas v rozporu, probíhají pak ve člověku vnitřní boje.
Pokud si kdokoli libovolně zaměňuje "psýché" za "nús", zůstává pak pochopitelně doživotně zmateným.
Tedy ještě jednou: Tělem zasahujeme do událostí tohoto hmotného světa, nesmrtelnou duší zasahujeme do událostí světa duchovního. Obojí má svoje vlastní "psýché", které navenek působí jako jedno, ale je výslednicí oněch vnitřních bojů v člověku.
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 08. červen 2019 @ 15:12:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." SPIRITISMUS NEFUNGUJE!!!
Zlý duch je ve spiritismu přítomen vždy!!!
"...
Pravdivost tvrzení z první věty sám hned popíráš obsahem věty druhé! Tolik ti nedochází?
Jak to, že spiritismus nefunguje?
(Sam 28,7-15) Saul tedy řekl svým služebníkům: "Vyhledejte mi nějakou ženu spiritistku.
Půjdu k ní a poradím se skrze ni." Jeho služebníci mu odpověděli: "Jedna žena
spiritistka je tamhle v Én-doru."
Saul se tedy přestrojil, vzal si jiné šaty a on spolu se dvěma muži se vydal
v noci za onou ženou. Požádal ji: "Věšti mi prosím skrze duchy a vyvolej mi,
koho ti řeknu."
Ta žena mu ale odpověděla: "Přece je ti známo, co učinil Saul, že spiritisty
a vyvolávače duchů vymýtil ze země. Proč tedy chystáš na mne past, abych přišla
o život?"
Ale Saul jí přísahal při Hospodinu: "Živ je Hospodin, že tě v téhle věci
žádný trest nestihne."
A tak ta žena řekla: "Koho ti mám vyvolat?" Odpověděl: "Vyvolej mi Samuela."
Ta žena tedy spatřila Samuela, ale najednou hlasitě vykřikla a obrátila se
na Saula: "Proč jsi mě podvedl! Vždyť ty jsi Saul!"
"Neboj se," odpověděl jí král. "Ale co vidíš?" Ta žena tedy Saulovi
odpověděla: "Bohy jakési vidím, jak vystupují ze země."
Hned se jí vyptával: "Jak to vypadá?" Ona nato: "Stoupá jakýsi muž starý a
je pláštěm zahalený." Ovšem Saul ihned poznal, že to je Samuel, obrátil tvář k
zemi a klaněl se.
Ten Samuel potom k Saulovi promluvil: "Proč mne rušíš, že mne vyvolati
dáváš?"....
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Sobota, 08. červen 2019 @ 23:07:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro oko: mezi výroky "SPIRITISMUS NEFUNGUJE!!!" a "Zlý duch je ve spiritismu přítomen vždy!!! "
opravdu nevidím rozpor. Jde-li o zlé duchy (jakože ano), kteří jsou nekonečně vzdáleni od Pravdy (J. 14:6), jak by pak mohl spiritismus fungovat???
Musíme si ujasnit pár faktů. Předně, v oddíle (1Sam. 28:7-19) vůbec nejde o spiritismus, neboť spiritisté komunikují s duchem prostřednictvím tzv "média", kterým bývá nejčastěji žena. BK hovoří o této ženě jako o ženě mající "ducha věštího" (1Sam. 28:7). EP hovoří o ženě, která vyvolává duchy zemřelých. JB hovoří o (ženě), "nějaké zaklínačce." Jde tedy o magii. Ve svém článku jsem činnost této věštkyně jasně označil za magickou operaci.
A nyní si povšimněme jedné zajímavosti:
13 [www.biblenet.cz] Ale král jí řekl: „Neboj se! Co vidíš?“ Žena Saulovi odvětila: „Vidím božský zjev, jak vystupuje ze země.“ 14 [www.biblenet.cz] Řekl jí: „Jak vypadá?“ Odpověděla: „Vystupuje starý muž, zahalený pláštěm.“ Saul poznal, že to je Samuel, padl na kolena tváří k zemi a klaněl se.
A to ti nic neříká??? Opravdu nic??? To jsi tak zotročený???
Vše, co je dobré, přichází z nebe!!! Jeden příklad za všechny:
Jan 6, 33 [www.biblenet.cz] Neboť Boží chléb je ten, který sestupuje z nebe a dává život světu.“
V článku jsem jasně napsal, že bytost vyvolaná věštkyní mluvila pravdu i lež. A přesně takto se tyto bytosti chovají. Jejich prvotním záměrem je člověka klamat. Hospodin tyto praktiky zakázal pod trestem smrti (5M. 18:10-14), a hodnotí je jako vzpouru proti Bohu (1Sam. 15:22n). A nyní by najednou!!! by Hospodin od svých zákazů upustil, popřel sám sebe a přiznal se ke vzpouře věštkyně a umožnil jí spojení se Samuelem, který byl v ráji???? Co je to za rouhání!!!
K tvému předchozímu komentáři:
"Pokud si kdokoli libovolně zaměňuje "psýché" za "nús", zůstává pak pochopitelně doživotně zmateným."
Jsem sice rád, když mne poučí opravdový vzdělanec, ale nyní ve tvém poučení nevidím dobrý smysl. Odkud máš informaci, že ten, kdo zaměňuje "psýché" za "nús" se stává doživotně zmateným??? Mě vůbec nezajímá, co si o problému myslí Řekové, kteří byli od Pravdy (J. 14:6) nekonečně vzdáleni. Já jsem na problém v této diskusi odpověděl takto:
"J. 3:6,7 "Což se narodilo z těla, tělo jest, a což se narodilo z Ducha, duch jest. Nediviž se, že jsem řekl tobě: Musíte se znovu zroditi."
Tedy duše, ač Božího původu náleží k tělu a po smrti se k Bohu nedostane, není-li jí předtím dán Duch. V případě znovuzrozeného člověka platí:
Kaz. 12:7 "A navrátí se prach do země, jakž prvé byl, duch pak navrátí se k Bohu, kterýž jest dal."
Tedy duše, nositelka duševních schopností a mohutností,není-li znovuzrozena, tedy není-li jí dán duch, se k Bohu nedostane. Člověk dichotomický (tělo-duše) se k Bohu nedostane, protože je svázán s tímto světem - na rozdíl od člověka trichotomického, (tělo-duše-Duch). Kdo má Krista, má život (1J. 5:12)."
Vírou v Krista přijímá člověk i Ducha svatého (J. 20:22). A tento Duch se po smrti člověka k Bohu vrátí - pokud ho ovšem člověk podrží a vytrvá až do konce (Mt. 10:22); máme nést ovoce Ducha (Ef. 5:9). Ale pokud člověk Pána Ježíše Krista jako Cestu, Pravdu i Život (J. 14:6) opustí, ztratil Ducha a pak již logicky neexistuje nic, co by se k Bohu mohlo navrátit.
Konec upraveného komentáře.
Boží Syn je cestou, Pravdou i Životem (J. 14:6). Učí nás modlit se ke Stvořiteli, kterého můžeme nazývat svým Otcem (Mt. 6:9-13), nikoli ke stvoření, prorokům, svatým, atd. - tedy mrtvým. Proč??? Protože Bůh je Bohem živých (Mk. 12:27), a ti, kteří to neuznávají, převelice bloudí. Sám Boží Syn, je naším Přímluvcem (1J. 2:1).
Je skutečně zvláštní, že římský katolík zde obhajuje magii!!! Proč??? Protože jeho církev je s magií velmi těsně svázána!!! Modlitby ke svatým, tedy k mrtvým, jsou nejen modlářstvím ale skrývají v sobě i nebezpečí, že se člověk otevírá silám, o nichž nemá nejmenšího tušení. Tuto problematiku skvěle vystihl nevěřící člověk, pan LD ve svém komentáři, který lze z velké části akceptovat a který rozhodně stojí za překopírování:
******* "Ani slovo o Ježíšovi, ani slovo k Kristovi. A tak bysme mohli pokračovat do aleluja. Měřeno vaší optikou - podstatná část katolíků se zřejmě nalézá ve velikém nebezpečí, poněvadž naprosto netuší čemu se vlastně prostřednictvím určitých speciálních modliteb otevírají. Tím by se možná vysvětloval neobvykle vysoký počet případů posednutí démony v rámci katolické komunity, že nakonec Vatikán musel zvýšit počet školených exorcistů. Otázka - nakolik to funguje. Vymítat démona ikonou panenky Marie (jak jsem se měl možnost doslechnout od jednoho profesionálního exorcisty na TV Noe) je z pohledu fundamentálního chápání Písma přilévaní hektolitrů benzínu do zapáleného ohně. Přesto se zdá, že to na posednuté lidi zabíra, takže buď je to celé blbost, nebo je Bůh katolík nebo jsou démoni extrémně rafinovaní - jakože se naoko nechají vyhnat, ale ve skutečnosti se zahnízdí a po absolvovaném exorcismu, který jim dodá sílu, pracují již víceméně inkognito. Já myslím, že kdyby historický Ježíš měl možnost číst Grano, že by z toho byl "docela na větvi".
Mám za to, že téma bylo vyčerpáno a tím bych skončil. BA
" |
]
]
|
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Pondělí, 03. červen 2019 @ 09:57:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Souhlas, magie je všelico co není Boží vůle. |
|
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Pondělí, 03. červen 2019 @ 10:11:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | - Zajímavé čtení Bohemians. Mám na tebe dotaz.
- 10 [www.obohu.cz]Jákob odešel z Beer-šeby a šel do Cháranu. 11 [www.obohu.cz]Dorazil na jedno místo a přenocoval tam, protože slunce zapadlo. Vzal na tom místě nějaký kámen, dal si ho pod hlavu a na tom místě ulehl. 12 [www.obohu.cz]A měl sen: Hle, na zemi stál žebřík, jehož vrchol dosahoval do nebes. A hle, po něm vystupovali a sestupovali Boží andělé. 13 [www.obohu.cz]Vtom nad ním stál Hospodin a řekl: Já jsem Hospodin, Bůh tvého otce Abrahama a Bůh Izákův. Zemi, na níž ležíš, dám tobě a tvému potomstvu.
- a pak máme :
- 5) J. 3:13 "Nikdo nevstoupil na nebesa, leč ten, který sestoupil z nebes, Syn člověka."
- plyne z toho tedy, že boží andělé sestupují z nebes a vystupují na nebesa po "žebříku"
- a proti tomu je, že nikdo nevstoupil a nesestoupil krom syna člověka... jak to chapes ???
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. červen 2019 @ 08:04:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mno Bohemian co si teda o tom myslíš ??? |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Úterý, 04. červen 2019 @ 09:13:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ahoj Dzehenuti,
dovolím si. Když se faraonovi ve snu zdálo , že vychrtlé a šeredné krávy sežraly sedm krav vykrmených, nutně neznamená že " vychrtlé krávy žerou vykrmené."
J 1,51 A dodal: „ Amen, amen, pravím vám, uzříte nebesa otevřená a anděly Boží vystupovat a sestupovat na Syna člověka.“ To se stalo.
J 6,62 Co až uvidíte Syna člověka vystupovat tam, kde byl dříve?
To se také stalo a přesně odpovídá tomu, co jsi napsal:
J. 3:13 "Nikdo nevstoupil na nebesa, leč ten, který sestoupil z nebes, Syn člověka." |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. červen 2019 @ 09:33:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No ony oba dva verše jsou v souladu :). Protože Ježíš je archanděl....prvorozený syn. A andělé umí sestupovat a vystupovat do nebes. Lidi ne.....až na syna člověka. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Úterý, 04. červen 2019 @ 11:28:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ---- Protože Ježíš je archanděl...----
Nenapsal jsi který archanděl.
Já věřím tomu , že Syn člověka je archandělů Pán. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. červen 2019 @ 12:29:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | samozřejmě že Archanděl Michal (kdo je jako Bůh), prvorozený syn boží respektive manifestace jediného Boha v časoprostoru. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. červen 2019 @ 12:31:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Archanděl je jediný, stejně jako je jediný Bůh. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 07. červen 2019 @ 07:09:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Archanděl je jediný ..."...
Písmo nám uvádí jména hned tří archandělů" Michael, Gabriel, Rafael...
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. červen 2019 @ 07:59:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jooo to určitě :))). Tak nám předlož verše jako důkaz. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 07. červen 2019 @ 13:26:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dn 10:13 Ale velitel perského království se stavěl proti mně dvacet jedna dní, až hle, Michael, jeden z předních velitelů, mi přišel na pomoc, když jsem tam zůstal u perských králů.
Tedy je archanděl jeden, jedním z ... Nicméně je zde trochu zmatek v tom, co to znamená "archanděl" :), tj. přední, vrchní, vedoucí, ... A jestli je anděl Michael jedním z předních, je tedy archandělů více. Avšak podle kabalistického výkladu Šemot/Ex. 14:19-21 je anděl Michael nejen jedním z předních velitelů, ale zároveň je velitelem nad "třídou" dalších osmi andělů archandělů (+ tedy jednoho démona z té "třídy" :), takže je archanděl archandělů, ale zároveň je jedním z archandělů devíti "tříd" andělů. Ale není tím nejpřednějším z nich; to je Metatron.
Avšak mystické tradice se různí podle náboženství. :) V židovství jsou prostě nesou jeden z B-žích charakterů a moci a vyjadřují kým je H-spodin a mají podle toho svá poslání. B-h není ničím z tohoto světa a ani jeho působení, inspirace na člověka není B-h, tedy ani Ruach hakodeš, Duch svatý, tzv. Prst B-ží. I lidskou přítomnost lze vnímat jako ducha, posla, ač není v místě fyzicky přítomen, ale "něco z něho". "Dýchají" i staré časy, říká se ;)
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Pátek, 07. červen 2019 @ 15:23:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vážený pane, Kabalu do mých článků rozhodně netahejte!!! BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 07. červen 2019 @ 15:35:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | BA, do tvých článků nic nezatahuji. :) Vůbec nic. A sdílet se zde v komentářích mohu, jak je mi libo. ;) Jo, a dnes jsem se zase koupal, ale nevoním ti asi i tak:) |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 08. červen 2019 @ 15:05:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-)
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 08. červen 2019 @ 19:59:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Jooo to určitě :))). Tak nám předlož verše jako důkaz."...
Proč ne!
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 05. červen 2019 @ 22:21:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
-----samozřejmě že Archanděl Michal (kdo je jako Bůh), prvorozený syn boží respektive manifestace jediného Boha v časoprostoru.-----
Už jsem Ti výše napsal že Syn člověka je Pán!
8 Takéž podobně i tito, jako v hluboký sen pohřižení, tělo zajisté poskvrňují, panstvím pak pohrdají a důstojnosti se rouhají; 9 Ješto Michal archanděl, když s ďáblem odpor maje, hádal se o tělo Mojžíšovo, neodvážil se proti němu vynésti soudu zlořečení, ale řekl: Ztresciž tě Pán. 10 Tito pak, čehož neznají, tomu se rouhají; a což od přirození znají, jako nerozumná hovada, v tom se poskvrňují. (1.List Judův )
Mohl by jsi mi tedy prosím odpovědět na otázku , komu a kdy z andělů Bůh řekl: Ty jsi můj Syn, já jsem tě dnes zplodil?
A jinde o Prvorozeném Synu říká: ‚Já mu budu Otcem a on mi bude Synem.‘
Dále také : ‚Ať se MU pokloní všichni andělé Boží...
Přeji pěkný a pokojný večer. timg
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 05. červen 2019 @ 17:56:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | " Protože Ježíš je archanděl....prvorozený syn."
ROUHÁNÍ!!! KDE JE PSÁNO, ŽE SPASITEL JE POUHÝM ARCHANDĚLEM - TEDY BYTOSTÍ STVOŘENOU???
Biblenet:
- Jan 1, 14 [www.biblenet.cz] A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu, slávu, jakou má od Otce jednorozený Syn, plný milosti a pravdy.
- Jan 1, 18 [www.biblenet.cz] Boha nikdy nikdo neviděl; jednorozený Syn, který je v náručí Otcově, nám o něm řekl.
- BA
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 04. červen 2019 @ 12:37:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, andělé skutečně vystupují a sestupují s nebes na zem. Např. archanděl Gabriel, který byl poslán k Danielovi (Dn. 8:16,17); k Zachariášovi (Lk. 1:19) a k Panně Marii (Lk. 1:26). Po vykonání svého úkolu se logicky (i když o tom Písmo nic nepraví), vrátil na nebesa.
Proč ale Písmo (J. 3:13) hovoří jen o Spasiteli??
Protože Spasitelův příchod i nanebevstoupení byly vyššího řádu!!!
Spasitel sestoupil z nejvyšších nebes, z lůna Otcova, tedy místa, kam ani andělé nemají přístup (J. 1:18) Duchem svatým na Marii (Lk. 1:35) a stal se člověkem (J. 1:14 "Slovo to tělo učiněno jest") a po svém vzkříšení vstoupil v oslaveném těle do nebe (Sk. 1:9-11; 1Kor. 15:44,45), kde usedl po pravici Boží (Sk. 7:55,56; ; Žd. 8:1), kde oroduje za nás (Ř. 8:34). Bůh ho povýšil nade vše, dal Mu jméno, nad každé jméno, aby se před Ním sklonilo každé koleno a každý aby vyznal, že Ježíš je Pán (Fp. 2:9-11).
Spasitelovo sestoupení s nebes a Jeho opětné vstoupení na nebesa je událostí naprosto unikátní!!! BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. červen 2019 @ 13:53:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj, díky za reakci. Nikde ve Svatém písmu není psáno, že by bylo archandělů více, není tam ani psáno nic, že by bych Gabriel archanděl..je psáno anděl. Snad jen v kabale atd mají archandělů více. Ve Svatém písmu je jenom jeden jediný. Všichni svatí andělé sestupují z nebes a vystupují na nebesa a plní tak vůli jediného Boha. Tak stejně ji plní i Ježíš.Unikátní je v tom, že sestoupil přímo Archanděl tedy manifestace samotného Boha v časoprostoru. Ale dané verše o sestupování andělů a syna člověka jsou v souladu. Sestoupil a narodil se jako syn člověka a vystoupil zpět na nebesa. V tomto je jeho prvenství stejně jako je prvorozený ! a tedy je prvním co vyšlo z lůna nebeského otce....až teprve pak společně tvořili nebeské řády. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 04. červen 2019 @ 16:10:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prvorozeným B-žím synem je Jisrael. Je Jisrael archandělem Michaelem nebo Ježíšem Kristem? Rodí B-h? Má B-h lůno? |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 04. červen 2019 @ 16:50:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vážený pane, páchnete!!! BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 04. červen 2019 @ 17:30:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prosím, cože to???Ptám se snad špatně? Tvrdím snad, co není pravda? |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 04. červen 2019 @ 21:41:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mt. 10:25 2Kor. 3:14-17 |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 04. červen 2019 @ 16:43:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj, zdá se, že jsi můj komentář nepochopil. Z nebe nesestoupil žádný archanděl, ale Syn Boží, jednorozený od Otce, plný milosti a pravdy (J. 1:14). A přišel z lůna Otcova, kam ani archandělé nemají přístup (J. 1:18).
Spasitel je tedy víc nežli stvořené bytosti, totiž archandělé, protože je Pán pánů a Král králů (Zj. 17:14). Otec stvořil všechno skrze Něj a pro Něj (Kol. 1:16). V Něm jsou skryty všechny poklady moudrosti a poznání (1Kor. 1:24; Kol. 2:3).
Pokud jde o archanděly: Gabriel (který je v Písmu nazván andělem), stojí před Bohem, což je veliká pocta (Lk. 1:19), není to tedy řadový anděl. Jeho úkolem je tlumočit Hospodinovu vůli lidem. Naproti tomu Michael je nazván knížetem velikým (Dn. 12:1), velitelem nebeských vojsk (Zj. 12:7). O tom, že Michael pomohl Bohu vybojovat spojení s Danielem hovoří (Dn. 10:13).
Před Pánem Ježíšem se skloní každé koleno (Fp. 2:9-11). Skloní se tedy před Bohem - a nikoli před stvořenou bytostí, archandělem.
Proč???
Iz. 42:8 "Já jsem Hospodin, toť jest jméno mé, a SLÁVY SVÉ JINÉMU NEDÁM, . . ."
BA
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. červen 2019 @ 23:44:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To se bohužel neshodneme. Jediný Bůh je Svatý duch jak "OTEC" tak "SYN" rozdíl je jen v časoprostorovosti…v čase s počátkem a koncem je Archanděl Michael, který přišel v tělo - Ježíš. A znovu píšu, archanděl je jediný. Nejsou archandělé...…...archanděl je vůdce andělů a tím není nikdo jiný než sám Bůh (v časoprostoru/Ježíš)
OTEC A SYN JSOU JEDNIM...když pochopíš, že tím jedním je Svatý Duch možná pokročíš dále. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 05. červen 2019 @ 08:03:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co na to říci?
Bůh je pro nás nepochopitelný, protože stvoření nemůže nikdy poznat Stvořitele, takže mé popisy vztahů jsou jistě nedokonalé. Naše poznání je jen částečné:
1Kor. 13:12 "Nyní zajisté vidíme v zrcadle a skrze podobenství, ale tehdáž tváří v tvář. Nyní poznávám z částky, ale tehdy poznám, tak jakž i známostí obdařen budu."
"OTEC A SYN JSOU JEDNIM...když pochopíš, že tím jedním je Svatý Duch možná pokročíš dále." Milý příteli, pokročit směrem ke Tvému poznání rozhodně nechci a to z toho důvodu, že Tvé poznání je bludné. BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 05. červen 2019 @ 16:00:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Opět se neshodneme :). Bůh pochopitelný je. Nepochopitelný je pro ty co ho nepoznali. Ano v tvém chápání je Ti mé poznání bludem pro mě zas je bludem "trojice". Víceméně jsou tvé články ale velice dobré :). Že judaismus chápe Gabriela jako archanděla je sice pěkné a chápou ho tak i Muslimové :) ale ve Svatém písmu je jasně psáno, že je anděl a já se držím Svatého písma nikoliv toho co kdo jak chápe :). Článek o vztazích OTCE a SYNA je super a přesně odpovídá tomu, že jediný Bůh je Svatý Duch jak OTEC tak i SYN.Když si ten svůj článek znovu přečteš a popremýšlíš nad tím Svatým Duchem...tak uvidíš jak to krásně začne zapadat :). Článek o vztazích uvnitř Svaté Trojice ..... nesmysl, protože "trojice" ve Svatém písmu není....vznikla špatným pochopením jediného Boha navíc lidmi, kteří říkají, že je Bůh nepochopitelný. Tak ano opravdu "trojice" převeliký blud, který ani nejde vysvětlit...a jako berličku si bere "nepochopitelnost"
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 05. červen 2019 @ 16:03:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ohledně toho nepochopení a tedy nepoznaní jediného Boha mluví i sám Ježíš : „Kdybych já oslavil sám sebe, má sláva by nic nebyla. Můj Otec to je, kdo mne oslavuje a o kom vy říkáte: ‚Je to náš Bůh.‘ 55 [www.obohu.cz]Vy jste ho nepoznali, ale já ho znám. Kdybych řekl, že ho neznám, budu lhář jako vy. Ale znám ho a jeho slovo zachovávám.
1 [www.obohu.cz]„Toto jsem vám pověděl, abyste nebyli pohoršeni. 2 [www.obohu.cz]Budou vás vylučovat ze synagogy; ano, přichází hodina, že se každý, kdo vás zabije, bude domnívat, že koná svatou službu Bohu. 3 [www.obohu.cz]A to budou činit, protože nepoznali Otce ani mne. Boha tedy jednoznačne pochopit a poznat lze !!!
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 05. červen 2019 @ 18:23:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jen Boží Syn, zná Boha dokonale:
18 [www.biblenet.cz] Boha nikdy nikdo neviděl; jednorozený Syn, který je v náručí Otcově, nám o něm řekl. 54 [www.biblenet.cz] Ježíš odpověděl: „Kdybych oslavoval sám sebe, má sláva by nic nebyla. Mne oslavuje můj Otec, o němž vy říkáte, že je to váš Bůh. 55 [www.biblenet.cz] Vy jste ho nepoznali, ale já ho znám. Kdybych řekl, že ho neznám, budu lhář jako vy. Ale znám ho a jeho slovo zachovávám.
Naše poznání je sice nedokonalé, nicméně Bůh se nám dává poznat v postačující míře pro naše spasení:
9 [www.biblenet.cz] Vždyť naše poznání je jen částečné, i naše prorokování je jen částečné; 10 [www.biblenet.cz] až přijde plnost, tehdy to, co je částečné, bude překonáno. 12 [www.biblenet.cz] Nyní vidíme jako v zrcadle, jen v hádance, potom však uzříme tváří v tvář. Nyní poznávám částečně, ale potom poznám plně, jako Bůh zná mne. BA
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 05. červen 2019 @ 22:06:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Boha "OTCE" nikdo nikdy v jeho celistvosti neuvidí !!! ani SYN NE !...protože jediný Bůh není osoba ale DUCH... Svatý Duch.
- Proto taky Ježíš neříká, že ho viděl, říká ja ho znám !!! (neříká viděl jsem ho)
- Protože vím, že jediný Bůh je Svatý Duch, tak Boha taky znám, poznal jsem ho.
- Bohemian : Poznal si Boha znáš ho ? Můžeš to říci ….anebo ho neznáš protože je nepochopitelný ???
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 05. červen 2019 @ 22:29:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud jde o poznatelnost Boha - viz můj předchozí komentář. Boží slovo hovoří jasně - jenže ty jsi v zajetí bludů podobně jako římští katolíci, či judaisté. Opravdu nevím, jak bych ti pomohl . . . . BA |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 05. červen 2019 @ 22:46:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano Svaté písmo hovoří jasně, bohužel si to vykládájí různé pozemské církve různě :). Nejsem v zajetí ani judaistů ani katolíků ani žádné jiné pozemské církve nebo sekty. Bůh je jediný a není "trojicí" takže s tímto jsem zarovno s židy. Bohužel oni nepoznali mesiáše protože byli a jsou stále zaslepeni- mají roušku na očích...podobně jako ti co věří v "trojici". |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 05. červen 2019 @ 22:51:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pochopitelnost Boha je tudíž triviální a jasné ze Svatého písma neboť je psáno :
I. Bůh je Duch II. Bůh je Svatý III. Buh je jediný …………..………………………………..
z toho jasně pramení, že jediný Bůh je Svatý Duch. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Středa, 05. červen 2019 @ 23:36:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | IV. Bůh je Bohatýr V. Bůh je skála VI. Bůh je síla ....
a asi by se dalo pokračovat,ale nevím, co z toho jasně plyne... |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: wollek v Středa, 05. červen 2019 @ 23:45:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jirko, to je marné... já to nějakou dobu zkoušel...
Především Bůh je všemohoucí.
Ale kulatý čtverec nevytvoří... Ale proč by nemohl existovat třeba v šesti osobách, když bylo sedmero duchů Božích okolo trůnu (či kde)...? A když Ježíš nesl kříž, nebo byl zrovna nemluvně, tak to Bůh dělal jak - aby vyhověl Dzenhenutiho s prominutím infantilním nápadům?
Géniové jsou si vědomi, že neví skoro nic. Ale někteří dokonce dokázali pochopit i samotného Boha, který je stvořitelem času... a prostoru.
Nezapojil bych se, kdybys nenapsal Ty. Opravdu oponovat představám těch, co mají jasno, je docela marnost. A zbytečnost.
PS: Podotýkám, že v žádném případě nějsem zastáncem ani obhájcem Trojice, což mi před lety Dzenhenuti podsouval několikrát. Proto můj celkem přímý a nekompromisní komentář na jeho adresu. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 05. červen 2019 @ 23:50:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano je to marné...Boha jsem poznal a znám, je jediný a je to Svatý Duch a dostal jsem od něj bílý kamének. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 05. červen 2019 @ 23:59:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Ale vím kde je Váš problém a Vím proč boha nechápete a ani ho neznáte.
6 „Já jsem ta cesta, pravda a život,“ odpověděl Ježíš. „Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne. 7 Kdybyste mě znali, znali byste i mého Otce.1 Od nynějška už ho znáte a viděli jste ho!“
- Dívate se totiž na věci zevnějšku a nevidíte vnitřek...…a ten vnitřek to je Svatý Duch.
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 00:15:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V Duchu svatém se zcela jistě radujeme a těšíme se v Otci a také se v NĚM/ v Duchu sv./ modlíme. Svatý Duch nás tedy zcela jistě odkazuje na Pána. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: wollek v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 00:06:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, rozumím Ti - není třeba to řešit dále. Já si opravdu psal především s Jirkou.
Užívej si toho svého... poznání, i kamínku, či čekohokoliv dalšího. Já Ti to opravdu neberu. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 00:01:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - -----Boha "OTCE" nikdo nikdy v jeho celistvosti neuvidí !!! ani SYN NE !...protože jediný Bůh není osoba ale DUCH... Svatý Duch.------
Ahoj Dzehenuti, jistě, Bůh je světlo lidí. Každý kdo věří v Syna člověka, má Boha OTCE v sobě. /skrze Ducha svatého/ Proto je jediný Bůh v jediné osobě - Syna člověka. A v Synu člověka každá osoba , která věří .
„Vy jste zdola, já jsem shora. Vy jste z tohoto světa, já nejsem z tohoto světa. 24 Proto jsem vám řekl, že zemřete ve svých hříších. Nebudete-li věřit, že ‚já jsem,‘ zemřete ve svých hříších.“ 25 „A kdo jsi?“ zeptali se ho. „Říkám vám to už od začátku,“ odpověděl jim Ježíš. 26 „Mám o vás mnoho co říci a soudit. Ten, který mě poslal, je ovšem pravdomluvný a já říkám světu, co jsem slyšel od něj.“ - -------Proto taky Ježíš neříká, že ho viděl, říká ja ho znám !!! (neříká viděl jsem ho)------
J 6,46 Ne že by někdo viděl Otce; jediný, kdo viděl Otce, je ten, který je od Boha.
J 14,7 Kdybyste mě znali, znali byste i mého Otce. Od nynějška už ho znáte a viděli jste ho!“
----tak Boha taky znám, poznal jsem ho------
1J 2,4 Kdo říká: ‚Poznal jsem ho,‘ a jeho přikázání nezachovává, je lhář a není v něm pravdy.
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 00:17:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano má v sobě a ano skrz Svatého Ducha...protože Svatý Duch je jediný Bůh...což bohužel přes tu pásku co máš nevidíš a nechápeš.
A ano ano, otce jde vidět ale ne zevnějšku ale z vnitřku jak jsem psal před chvíli :O))).
A víš jaké jsou největší dvě přikázání...tak buď hrdý na to, že je zachováváš...no jen jestli je to pravda :))) to já nevím ale jediný Bůh zcela jistě.
Víš, ja se je snažím zachovávat ale někdy to poruším protože jsem hřísný ale můj pán to ví a zná mě a ví, že toho lituju a ví, že jsem s ním a tedy jsem mimo zákon. Ne proto, že bych ho plně dodržoval ale z jiného důvodu, který by si zřejmě nepochopil ze Svatého písma. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 00:23:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 1Nevíte snad, bratři (mluvím přece k těm, kdo znají Zákon), že Zákon panuje nad člověkem jen po dobu jeho života?2Vždyť i manželka je zákonem vázána ke svému muži, jen dokud dotyčný žije. Jakmile manžel zemře, je manželského zákona zproštěna.3Oddá-li se jinému muži, dokud její manžel žije, bude označena za cizoložnici. Pokud však její muž zemře, je od toho zákona svobodná a může se oddat jinému muži, aniž by cizoložila. 4Právě tak je tomu s vámi, bratři moji. Skrze Kristovo tělo jste pro Zákon mrtví a můžete se oddat jinému, totiž Tomu, který byl vzkříšen z mrtvých. Konečně tedy můžeme nést ovoce Bohu. 5Dokud jsme žili tělesně, Zákon v nás probouzel hříšné vášně, které působily v našich údech tak, že jsme nesli ovoce smrti.6Teď však, když jsme zemřeli tomu, co nás drželo, jsme Zákona zproštěni, abychom sloužili Bohu novou cestou Ducha namísto staré cesty litery.7Co na to řekneme? Že Zákon je hřích? V žádném případě! Avšak nebýt Zákona, nebyl bych hřích poznal. Například o dychtivosti bych nevěděl, kdyby Zákon neříkal: "Nedychti!"8Hřích se chopil příležitosti, kterou mu to přikázání skýtalo, a vzbudil ve mně všemožnou dychtivost. Bez Zákona je ovšem hřích mrtvý.9Sám jsem kdysi žil bez Zákona, ale jakmile přišlo přikázání, hřích ožil10a já jsem zemřel. Přikázání, které mělo být k životu, je mi tedy nakonec ke smrti.11Hřích se totiž chopil příležitosti, kterou mu to přikázání skýtalo, oklamal mě a jeho pomocí mě zabil.12Zákon je ovšem svatý, přikázání je svaté, spravedlivé a dobré.13Přineslo mi tedy to dobré smrt? V žádném případě! Hřích se však projevil jako hřích: tím, co bylo dobré, mi způsobil smrt. Díky přikázání se tedy ukázalo, jak je hřích nevýslovně hrozný.14Víme, že Zákon je duchovní, ale já jsem tělesný, zaprodaný hříchu.15Sám nerozumím tomu, co dělám; vždyť nedělám to, co chci, ale to, co nenávidím.16Jelikož dělám to, co nechci, souhlasím s tím, že Zákon je dobrý.17Nedělám to tedy už já, ale spíše hřích, který je ve mně.18Vím totiž, že ve mně (to jest v mé tělesnosti) není nic dobrého. Chtít dobro, to umím, ale konat je už ne.19Nekonám totiž dobro, které chci, ale zlo, které nechci.20Jelikož tedy dělám to, co nechci, nedělám to už já, ale hřích, který je ve mně.21Objevuji tedy zákon, že když chci konat dobro, je mi nablízku zlo.22Ve svém nitru radostně souhlasím s Božím Zákonem,23ale ve svých údech vidím jiný zákon, který bojuje proti zákonu mé mysli a činí mě zajatcem zákona hříchu, který je v mých údech.24Jak ubohý jsem člověk! Kdo mě vysvobodí z tohoto smrtelného těla?25Díky Bohu - on to udělá skrze Ježíše Krista, našeho Pána! Sám o sobě tedy svou myslí sloužím Zákonu Božímu, ale tělem zákonu hříchu. 1A protož neníť již žádného potupení těm, kteříž jsou v Kristu Ježíši, nechodícím podlé těla, ale podlé Ducha.2Nebo zákon Ducha života v Kristu Ježíši vysvobodil mne od zákona hřícha i smrti. 3Nebo seč nemohl býti zákon, jelikož byl mdlý pro tělo, Bůh poslav Syna svého v podobnosti těla hřícha, a příčinou hřícha, potupil hřích na těle, 4Aby spravedlnost zákona vyplněna byla v nás, kteříž nechodíme podlé těla, ale podlé Ducha.5Ti zajisté, kteříž jsou podlé těla, chutnají to, což jest těla, ale ti, kteříž podlé Ducha, to, což jest Ducha.6Nebo opatrnost těla jest smrt, opatrnost pak Ducha život a pokoj,7Proto že opatrnost těla jest nepřítelkyně Bohu; nebo zákonu Božímu není poddána, aniž hned může býti.8Protož ti, kteříž jsou v těle, Bohu se líbiti nemohou.9Vy pak nejste v těle, ale v Duchu, poněvadž Duch Boží v vás přebývá. Jestližeť pak kdo Ducha Kristova nemá, tenť není jeho.10A jestliť Kristus v vás, tedy ač tělo umrtveno jest pro hřích, však duch živ jest pro spravedlnost.11Jestližeť pak Duch toho, kterýž vzkřísil Ježíše z mrtvých, v vás přebývá, tedy ten, kterýž vzkřísil Krista z mrtvých, obživí i smrtelná těla vaše, pro přebývajícího Ducha jeho v vás.12A takž tedy, bratří, dlužníciť jsme ne tělu, abychom podlé těla živi byli.13Nebo budete-li podlé těla živi, zemřete; pakli byste Duchem skutky těla mrtvili, živi budete.14Nebo kteřížkoli Duchem Božím vedeni bývají, ti jsou synové Boží.15Nepřijali jste zajisté ducha služby opět k bázni, ale přijali jste Ducha synovství, v němž voláme Abba, totiž Otče.16Tenť Duch osvědčuje duchu našemu, že jsme synové Boží.17A jestliže synové, tedy i dědicové, dědicové zajisté Boží, spolu pak dědicové Kristovi, však jestliže spolu trpíme, abychom Všichni jsme porušili zákon
19Nebo když Mojžíš všecka přikázaní podlé zákona všemu lidu předložil, vzav krev telat a kozlů, s vodou a s vlnou červenou a s yzopem, tak spolu i knihy i všeho lidu pokropil, 20Řka: Tatoť jest krev zákona, kterýž vám Bůh vydal. 21Ano i stánku i všech nádob k službě náležitých rovně též krví pokropil.22A téměř všecko podlé zákona krví očišťováno bývá, a bez krve vylití nebývá odpuštění vin.23Protož potřebí bylo, aby věcí nebeských příkladové těmi věcmi očišťováni byli, nebeské pak věci lepšími obětmi, nežli jsou ty.24Neboť nevšel Kristus do svatyně rukou udělané, kteráž by nesla figůru pravé, ale v samo nebe, aby nyní přítomný byl tváři Boží za nás.25Ne aby častokrát obětoval sebe samého, jako nejvyšší kněz {biskup} vcházel do svatyně každý rok se krví cizí,26(Sic jinak by byl musil častokrát trpěti od počátku světa), ale nyní jednou při skonání věků, na shlazení hřícha skrze obětování sebe samého, zjeven jest.27A jakož uloženo lidem jednou umříti, a potom bude soud,28Tak i Kristus jednou jest obětován, k shlazení mnohých lidí hříchů; podruhé bez hříchu ukáže se těm, kteříž ho čekají k spasení.
1Odkud jdou bojové a svády mezi vámi? Zdali ne odtud, totiž z líbostí vašich, kteréž rytěřují v oudech vašich?2Žádáte, a nemáte; závidíte a dychtíte, a nemůžete dosáhnouti; bojujete a válčíte, a však neobdržíváte, proto že neprosíte.3Prosíte, a nebéřete, proto že zle prosíte, abyste na své líbosti vynakládali.4Cizoložníci a cizoložnice, což nevíte, že přízeň světa jest nepřítelkyně Boží? A protož kdo by koli chtěl býti přítelem tohoto světa, nepřítelem Božím učiněn bývá.5Což mníte, že nadarmo dí písmo: Zdali k závisti nakloňuje duch ten, kterýž přebývá v nás?6Nýbrž hojnější dává milost. Nebo dí: Bůh se pyšným protiví, ale pokorným dává milost.7Poddejtež se tedy Bohu, a zepřete se ďáblu, i utečeť od vás.8Přibližte se k Bohu, a přiblížíť se k vám. Umejte ruce, hříšníci, a očisťte srdce vy, kteříž jste dvojité mysli.9Ssouženi buďte, a kvělte, a plačte; smích váš obratiž se v kvílení, a radost v zámutek.10Ponižte se před oblíčejem Páně, a povýšíť vás.11Neutrhejtež jedni druhým, bratří. Kdož utrhá bratru, a potupuje bratra svého, utrhá zákonu, a potupuje zákon. Tupíš-li pak zákon, nejsi plnitel zákona, ale soudce. 12Jedenť jest vydavatel zákona, kterýž může spasiti i zatratiti. Ty kdo jsi, ješto tupíš jiného? 13Ale nuže vy, kteříž říkáte: Dnes neb zítra vypravíme se do onoho města, a pobudeme tam přes celý rok, a budeme kupčiti, a něco zištěme;14(Ješto nevíte, co zítra bude. Nebo jaký jest život váš? Pára zajisté jest, kteráž se na maličko ukáže, a potom zmizí.)15Místo toho, co byste měli říci: Bude-li Pán chtíti, a budeme-li živi, učiníme toto neb onono.16Vy pak chlubíte se v pýše své |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 09:56:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jistě že Duch svatý vychází od jediného Boha - nebeského Otce, to ví snad každý.
----A ano ano, otce jde vidět ale ne zevnějšku ale z vnitřku jak jsem psal před chvíli :O))).-----
Já jsem reagoval na tu lež co jsi psal před chvílí, co údajně Ježíš neříká :
-------Proto taky Ježíš neříká, že ho viděl, říká ja ho znám !!! (neříká viděl jsem ho)------
J 6,46 Ne že by někdo viděl Otce; jediný, kdo viděl Otce, je ten, který je od Boha.
J 14,7 Kdybyste mě znali, znali byste i mého Otce. Od nynějška už ho znáte a viděli jste ho!“
----Boha "OTCE" nikdo nikdy v jeho celistvosti neuvidí !!! ani SYN NE ! ---
Dzehenuti, Syn člověka je Otec v lidském těle a mluví o tom, co jsem viděl u svého Otce, a ty zase děláš, co slyšíš od svého otce...
5 Vždyť se nám narodilo dítě, byl nám dán syn; na jeho ramenou spočine vláda a bude nazýván: Podivuhodný rádce, Mocný Bůh, Otec věčnosti, Kníže pokoje. 6 Jeho vláda stále poroste a jeho pokoj bude bez konce. Na Davidově trůnu usedne, aby vládl jeho království, aby je ustanovil a upevnil právem a spravedlností od toho dne až navěky. Horlivost Hospodina zástupů to způsobí! (Iz.9) |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 10:43:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co ti k tomu mám říci.... nechápeš, že jediný Bůh je Svatý Duch tak tím hůře pochopíš ty verše.Znovu ti píši, že jediného Boha očima v celistvosti nejde vidět, nikdo ho nemůže vidět protože by nebylo pozorovatele !!! - nebylo by očí. Kdo ale zná, že Ježíš a Otec je Svatý Duch... tak jasně, že vidí (ne očima) OTCE v Ježíši !!! Jsou totiž jedním Svatým Duchem.Ježíš nemůže očima vidět OTCE je jeho celistvosti !!! Protože kdyby byl OTEC celistvý tak je jedním a není pozorovatele.A tak tomu bylo když SLOVO bylo BOHEM !!!!
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 12:04:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nevíš co k tomu říci? Proč mi ale lžeš, když píšeš že nechápu to, že Bůh je Duch?
Vždyť i ve mě Duch svatý /Otec /skrze víru v Syna přebývá.
Když se vrátím na začátek vlákna, kde lžeš i v tom , když tvrdíš že Pán Ježíš Kristus je archanděl Michal. A vůbec nereaguješ na to, co jsem Ti odpovídal a ptal, na jasnou otázku "komu a kdy z andělů Bůh řekl" :
Žd 1,5 Nebo kterému kdy z andělů řekl: Syn můj jsi ty, já dnes zplodil jsem tebe? A opět: Já budu jemu Otcem, a on mi bude Synem? Žd 1,13 A kterému kdy z andělů řekl: Seď na pravici mé, dokavadž nepoložím nepřátel tvých za podnože noh tvých? |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 12:10:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nene, ty nechápeš, že jediný Bůh je Svatý Duch. Co jsem četl chápeš Boha jako ducha a z něj vychází Svatý Duch...nevím zdali to máš jako například Jehovisti...ti trvdí, že Svatý Duch je jen jakousi boží silou. Na to je jednoduchá opdověd.... anděl je anděl a archanděl je archanděl. Andělů jsou tisíce, archanděl je jeden :). Kuk :P |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 12:37:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ---Nene, ty nechápeš, že jediný Bůh je Svatý Duch.---
:-) A proč bych to nechápal?
Kdo uvěřil Bohu přijal Ducha svatého, má Syna i Otce. Kdo má Syna, má i Otce. Neznamená to, že se do něj nasoukaly tři osoby (viz. chatrč) Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu, slávu, jakou má od Otce jednorozený Syn, plný milosti a pravdy. Jan o něm vydával svědectví a volal: „To je ten, o němž jsem řekl: Přichází za mnou, ale je větší, protože tu byl dříve než já.“ (List Judův 9:8-10) Zde se mluví o jednorozeném Synu, o Pánu Ježíši Kristu, o Synu člověka, ne o andělovi či archandělovi. Proto Ti znovu píšu:
8Takéž podobně i tito, jako v hluboký sen pohřižení, tělo zajisté poskvrňují, panstvím pak pohrdají a důstojnosti se rouhají; 9 Ješto Michal archanděl, když s ďáblem odpor maje, hádal se o tělo Mojžíšovo, neodvážil se proti němu vynésti soudu zlořečení, ale řekl: Ztresciž tě Pán. 10 Tito pak, čehož neznají, tomu se rouhají; a což od přirození znají, jako nerozumná hovada, v tom se poskvrňují. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 12:51:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže souhlasíš s tím, že jediný Bůh je Svatý duch ???Znovu ti říkám pokud je řeč o andělích je řeč o andělích. Archanděl je Archanděl.Ano, Michael to tak řekl, ale pánem myslel nebeského OTCE. Slyšeli jste, že já řekl jsem vám: Jdu, a zase přijdu k vám. Kdybyste mne milovali, radovali byste se jistě, že jsem řekl: Jdu k Otci; nebo Otec větší jest nežli já. Tento verš : 6 [www.obohu.cz]Jednoho pak dne, když přišli synové Boží, aby se postavili před Hospodinem, přišel také i Satan mezi ně. 7 [www.obohu.cz]Tedy řekl Hospodin Satanovi: Odkud jdeš? I odpověděl Satan Hospodinu, řka: Procházel jsem zemi, a obcházel jsem ji. Zde je také myšlen Hospodin jako nebeský otec. navíc je tu jasně psáno, že k němu chodí synové Boží....tedy i sám Ježíš. [www.obohu.cz] |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 13:03:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
-----Michael to tak řekl, ale pánem myslel nebeského OTCE.----
Jistě , vždyť jsem Ti x krát psal že Ježíš je Pán.
Dveře byly zavřené, ale Ježíš přišel a postavil se doprostřed se slovy: „Pokoj vám.“ 27 Potom řekl Tomášovi: „Polož sem prst. Podívej se na mé ruce. Natáhni ruku a vlož mi ji do boku. Přestaň být nevěřící a začni věřit.“ 28 „Můj Pán a můj Bůh!“ zvolal Tomáš. 29 „Uvěřil jsi, protože jsi mě viděl,“ řekl mu Ježíš. „Blaze těm, kteří neviděli, a uvěřili.“ 24 Proto jsem vám řekl, že zemřete ve svých hříších. Nebudete-li věřit, že ‚já jsem,‘ zemřete ve svých hříších.“ 25 „A kdo jsi?“ zeptali se ho. „Říkám vám to už od začátku,“ odpověděl jim Ježíš. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 13:32:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 22 [www.obohu.cz]Jako v Adamovi všichni umírají, tak také v Kristu budou všichni obživeni. 23 [www.obohu.cz]Každý však ve svém pořadí: jako prvotina Kristus, potom při jeho příchodu ti, kdo jsou Kristovi, 24 [www.obohu.cz]potom bude konec, až Kristus odevzdá království Bohu a Otci a zruší každou vládu, každou vrchnost i moc. 25 [www.obohu.cz]Neboť on musí kralovat, dokud nepoloží všechny nepřátele pod jeho nohy. 26 [www.obohu.cz]Jako poslední nepřítel bude zahlazena smrt. 27 [www.obohu.cz]Neboť ‚všechno podřídil pod jeho nohy.‘ Když však řekl, že je všechno podřízeno, je zřejmé, že všechno kromě toho, kdo mu všechno podřídil. 28 [www.obohu.cz]A až mu podřídí všechno, pak i sám Syn se podřídí tomu, jenž mu podřídil všechno, aby byl Bůh všechno ve všem. Ježíš je Svatý Duch stejně jako Otec ale je menší (protože je v časoprostoru, je vládce časoprostoru) a s počátkem a koncem. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 14:12:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkuji, ty verše znám. Také jsem z milosti Boží přijal Ducha svatého.Ano, vše podřídil pod jeho nohy , také i soud.
22 Otec nikoho nesoudí, ale svěřil veškerý soud Synu, 23 aby všichni ctili Syna, jako ctí Otce. Kdo nectí Syna, nectí ani Otce, který ho poslal. 24 Amen, amen, říkám vám: Kdo slyší mé slovo a věří Tomu, který mě poslal, má věčný život a nepřijde na soud, ale již přešel ze smrti do života. 25 Amen, amen, říkám vám: Přichází chvíle, a už je tu, kdy mrtví uslyší hlas Božího Syna a ti, kteří uslyší, budou žít.
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 14:15:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, Otec i Syn jsou Svatý Duch. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 14:21:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdo podle tebe provedl soud na nebesích a vyhnal z nebes 1/3 andělů ? SYN NEBO OTEC ? |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 14:40:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdo je v Synu, je i v Otci.
|
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 16:44:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano souhlas. Ale i tak je Otec větší než Syn a to právě z důvodu časoprostorovosti. |
]
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 25. červen 2019 @ 21:34:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ZÁKLADY BIBLICKÉHO UČENÍ R. E. Harlow
Osoba Ducha svatého
Osoba si uvědomuje, že může mluvit, jednat, vyjadřovat se. Ve Sk. 10:19,20 Duch svatý hovoří. Říká: "Já jsem je poslal." Ve Sk. 13:2 říká: "Povolal jsem je." Ve Zj. 2 a 3 čteme sedmkrát o tom, co "Duch řekl církvím."
Osoba má samostatnou vůli. Má ji i Duch svatý (1Kor. 12:11). Namáhá se s lidmi (1M. 6:3). Vede Boží syny (Ř. 8:14).
Osoba má pocity. Duch svatý může být ztrápený (Iz. 63:10), zarmoucený (Ef. 4:30), nebo rozhněvaný (Žd. 10:29).
Osoba má inteligenci. Duch svatý má mysl (Ř. 8:27). Zkoumá nejhlubší věci Boží a zná i Boží mysl (1Kor. 2:10,11).
Pouhý vliv, nebo síla nemá žádnou vůli, mysl, ani pocity, ani o sobě nemůže mluvit v první osobě. V některých pasážích Bible se odkazuje na Ducha svatého zájmenem "to", ale jen proto, že řecké slovo pro "Ducha" a "vítr" (pneuma) je ve středním rodě a proto vyžaduje zájmeno ve středním rodě.
V některých pasážích, například u (J. 14:26) pisatel vlastně porušuje gramatická pravidla, když používá zájmeno "on", aby zdůraznil osobnost Boha Ducha svatého.
Božství Ducha svatého
V Bibli jsou i andělé nazýváni duchy a někteří z nich svatými duchy. Z Písma je zřejmé, že Duch svatý má Boží vlastnosti. Už samotná slova "Duch svatý" (Lk. 11:13) nás učí, že je Duchem a že je svatý, což jsou dvě božské vlastnosti. Je věčný (Žd. 9:14). Každé stvoření, každý anděl, všechno má počátek, jen Bůh je věčný (bez počátku i bez konce). Duch svatý je svrchovaný, spojený rovnocenným způsobem s Bohem Otcem a Bohem Synem. Proto jsme pokřtěni ve jméno Otce, Syna a Ducha svatého (Mt. 28:19).
Pavel vyjádřil požehnání Korintským svatým od trojjediného Boha (2Kor. 13:13). Bylo by velmi nesprávné klást stvoření na roveň Bohu. Je možné citovat i verše, které, jak se zdá,naznačují, že Duch svatý je nadřízen nebo podřízen Otci nebo Synu (J. 15:26; 16:7). Na druhé straně mluvit proti Kristu bude odpuštěno, ale rouhání proti Duchu svatému nebude prominuto nikdy (Mt. 12:32).
To zdánlivě naznačuje, že Duch svatý je důležitější než Kristus. Když studujeme jakýkoli předmět v Písmu, je nutné srovnávat všechny verše, které se k němu vztahují.
Shrneme-li verše o Duchu svatém, můžeme dojít k závěru, že Duch je roven Otci i Synu.
Je všemohoucí. Duch je spojen s Bohem při stvoření. Kristus činil zázraky Božím Duchem a obnova je dílem Ducha svatého.
Je vševědoucí. Zná hluboké Boží věci (1Kor. 2:10).
Je všudypřítomný. V Ž. 139:7-10 vidíme, že je nemožné uniknout Duchu Božímu.
Je spravedlivý. Kárá svět za hřích, soudí podle spravedlnosti a práva (J. 16:8-11).
Je laskavý. Je nazýván Duchem milosti (Žd. 10:29). Jeho láska je ukázána v (Ř. 15:30).
Tyto verše a mnohé jiné ukazují, že vlastnosti Boží jsou vlastnostmi Ducha svatého.
Dalšími Božími vlastnostmi jsou sebezjevování a stálost. Vše, co víme o Bohu je zjeveno skrze Ducha. Je nazýván "Duchem pravdy" (J. 14:17). Zjevuje se skrze Písmo, ale jeho hlavním úkolem je oslavovat Krista (J. 16:14).
Co se týče stálosti, Duch se nikdy nezmění. jeho pravidelnou činností je oslava Krista. Výraz "sedm duchů Božích" (Zj. 3:1) označuje plnost a všudypřítomnost Ducha. Ani tato pasáž, ani ta z (Iz. 11:2) neučí, že existuje mnoho svatých duchů, nebo že Duch svatý může jednat v nesouladu se sebou samým, nebo s Bohem Otcem, či Bohem Synem.
Slova Boha ve Starém Zákoně jsou v Novém Zákoně často interpretována jako slova Ducha svatého. Např. v (Iz. 6:9,10) slyšel prorok slova Jahveho (Boha), ale apoštol Pavel ve (Sk. 28:25-27) říká, že mluvil Duch svatý. U (Jr. 31:31) Hospodin slibuje, že uzavře novou smlouvu s izraelským domem. V (Žd. 10:15-17) se o těchto slovech praví, že je vyřkl Duch svatý.
A závěrem dodejme, že Duch svatý je explicitně nazván Bohem. Ve (Sk. 5:3,4) Petr konstatuje, že Ananiáš vlastně lhal Bohu, když lhal Duchu svatému. Nyní budeme uvažovat o díle Ducha svatého. Všechny jeho skutky dokazují, že je Boží osobou, rovnou ve všech směrech Otci i Synu. Bible učí, že Duch svatý je opravdu a plně Bohem samotným.
R. E. Harlow, Základy biblického učení, A-ALEF Ostrava 2003; ISBN 80-85237-96-2 , str. 46,47
|
]
|
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 05. červen 2019 @ 18:29:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Okultismus je nutně spjat s okultními symboly. Křesťanský pohled na okultní symboly, či znamení:
|
|
|
Re: A SVEDOU MNOHÉ . . REAKCE NA KNIHU ALEŠE FRANCE (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 11. červen 2019 @ 19:18:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Hledám jeden svůj starý článek a nemůžu najit...nefunguje mi to. Dal by mi někdo link pls kde to najdu. |
|
|
|
|