Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 334, komentářů celkem: 430017, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 585 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116722445
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Kult Márie a dějiny (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 02. červenec 2020 @ 08:01:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Ano, jsou to dějiny i mé církve - a nikoli (jak ty říkáš) sekty, ale hlavně Kristovy církve: (Kde Bůh kostel staví, tam ďábel kapli přistavuje....).

  No, vidíš. Tak problémy vašich společností nepřehazuj na druhé a místo domýšlení se zeptej.

  Pokud jsem žil v náboženství soch, obrazů a pověr, nosil v kapse kus plechy na ochranu, na prstu znamení a připomínku zasvěcení, pokud jsem sloužil denně "svatému" Antonínu, žil jsem ve světě plném všelijakých model. Když jsem uvěřil Ježíši a obrátil se od temnoty ke světlu, jednoduše jsem většinu model zničil nebo vyházel. Kromě jediné modly - modlu, kterou mi dali rodiče jako rodovou záležitost, která se předává generace, jsem jim vrátil. Není mojí věcí ničit to, co je cizí. Nemám potřebu ničit modly, které lidi uctívají, spoléhají na ně, utíkají se k nim. Moje věc je těm lidem pomoci ve chvíli, kdy hledají Boha, přinést jim evangelium, tak jako křesťané přišli a vysvobodili mne. Toť vše.


Takže na čem vlastně stojí realita těchto tvých výhrad? 

  Nevím. Jakých konkrétně výhrad myslíš? 

  Je přeci vaše věc, co žijete, pokud vám to tak vyhovuje a chcete v tom zůstat. 

  Pokud jde o mne, ptám se na tvůj život, tvé názory. Píšu zkušenosti ze svého života a svoje názory. 



A na tebe už snad jukl nějaký svatý zpoza rohu osobně?

  Ne, nevykouknul. 

  Ani na mne naštěstí nevykouknul zpoza rohu žádný anděl jakoby světla, co by se převlíknul za mladou dívku, nepředstavil by se, vedl by líbivé sektářské popletené řeči a čekal by, že si ho popletu s někým z bible, jako se to stává některým římským katolíkům.


  Ale ty jsi opět neodpověděl na otázku, Stando.


A jakým způsobem? Kde je podstata toho vztahu? To mi tedy vysvětli, když evangelíci si na svaté v nebi ani nevzpomenou, jak je rok dlouhý?

  To přeci ví každý, Stando!


  Je to jako třeba s Davidem - ten člověk je nám blízký, když čteš, co se modlil, jak volal k Bohu, když člověk čte, jak popisoval život, jako by četl sám sebe. 

  V tom je rozdíl proti náboženství soch, obrazů a pověr (a i od podivných knížek bohatých znuděných floutků) - vezmi si toho chlupa ze satanova zadku, jak se čílí, když napíšu, že David byl vzor, byť měl více manželek, jak mu to pořád leží v žaludku a předhazuje to znovu a znovu, že David je naším vzorem. 

  V tom se třeba naše společenství liší - protože Davida můžeme mít jako vzor, můžeme k němu mít dobrý postoj, i když měl více manželek, i když to byl cizoložník, vrah... Rozumíme tomu, že nebyl vzorem v těch více manželkách (které toho chlupa znovu a znovu podněcují), ani ve vraždění, ani v cizoložství, ale v tom, že nalezl místo pro pokání. Na rozdíl od lidí,  kteří pocítili lítost, ale k pokání je ta lítost nedovedla [obohu.cz].

  Toník



| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.20 sekundy