|
Právě je 578 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano gregorios777
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116817600 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Dopis "prvního papeže"
Vloženo Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 15:04:42 CET Vložil: Stepan |
poslal Willy 2. list Petrův, 3. kapitola: Toto vám, milovaní, píšu již
druhý list, ve kterém připomínáním probouzím vaši čistou mysl, abyste
pamatovali na slova předpověděná svatými proroky a na příkaz Pána
a Zachránce, předaný vašimi apoštoly. Především vězte, že v posledních dnech přijdou s posměchem posměvači, kteří budou žít/chodící podle svých vlastních žádostí a budou říkat: ‚Kde je to zaslíbení jeho příchodu? Od té doby, co zesnuli otcové, všechno zůstává tak, jak to je od počátku stvoření.‘ Je jim totiž skryté, neboť to chtějí, že nebesa byla od pradávna a země povstala z vody a skrze vodu slovem Božím, skrze něž tehdejší svět zahynul, když byl zatopen vodou. A týmž slovem jsou nynější nebesa a země uschovány k ohni a střeženy pro den soudu a záhuby bezbožných lidí.
Tato jedna věc ať vám není skryta, milovaní, že jeden den je u Pána jako tisíc let a ‚tisíc let jako jeden den‘. Pán neotálí s naplněním svého zaslíbení, jak si někteří myslí/jak to někteří pokládají za otálení, nýbrž je k vám/nám shovívavý, nechtěje, aby někdo zahynul, ale chce,
aby všichni dospěli k pokání. Pánův den přijde jako zloděj v noci.
V něm nebesa s rachotem pominou, prvky se žárem uvolní a země a její
činy budou spáleny/nalezeny/shledány k soudu). Když
se toto všechno takto rozplyne, jací musíte být ve svatém způsobu
života a zbožnosti vy, kteří očekáváte a urychlujete příchod Božího dne!
Kvůli němu se nebesa rozplynou v ohni a prvky se žárem roztaví. Podle Jeho zaslíbení očekáváme nová nebesa a novou zemi, ve kterých přebývá spravedlnost.
Proto, milovaní, očekáváte–li tyto věci, vynasnažte se, abyste Jím byli nalezeni v pokoji, bez poskvrny a bez úhony. A trpělivost našeho Pána považujte za záchranu, jak vám to napsal i náš milovaný bratr Pavel podle moudrosti, která mu byla dána, a jak to napsal i ve všech dalších listech, v nichž o tom mluví. Jsou v nich některé těžko srozumitelné věci, které neučení a neupevnění lidé překrucují, jako i ostatní Písma, ke své vlastní záhubě. Ale vy, milovaní, protože to víte předem, chraňte se, abyste nebyli svedeni bludem bezuzdných lidí a neodpadli od vlastního pevného základu. Rosťte v milosti a poznání našeho Pána a Zachránce Ježíše Krista. Jemu buď sláva i nyní a až do dne věčnosti. Amen.
Druhé
podtržení ukazuje kromě jiného na to, že jeden svatební den Beránka a Jeho
nevěsty bude trvat 1000 let, což je budoucí věk - věk obnovení všech věcí - viz
Sk 3:21 Nebe Ho musí přijmout až do časů obnovy (řecké slovo apokatastasis znamená „uvedení do předchozího stavu,
obnova“ a v NS se vyskytuje pouze zde) všech věcí, jak o tom Bůh od
věků mluvil ústy svých svatých
proroků., což jsou také slova, vyslovená Petrem, která se stala součástí Písma
Svatého - Nového zákona. Na začátku knihy Skutků v 6. verši 1. kapitoly se ptají
učedníci Pána Ježíše: „Pane, v tomto čase obnovíš království pro
Izrael?“ To znamená, že očekávali, že Pán jako král Židů obnoví
Izraelské království tím, že coby král usedne na Davidův trůn. K tomuto obnovení však zatím nedošlo. Dojde k němu při druhém příchodu Pána Ježíše Krista, kdy přijde
jako Král, aby ustanovil své Království.
První podtržení ukazuje na to,
že jsou lidé, jimž jsou některé Boží věci a význam SZ proroctví skryté, neboť
to chtějí.
Petr jasně na základě proroctví svatých SZ proroků (třetí
podtržení) a Božích zaslíbení v nich říká, že Bůh svým ohněm/žárem všechno
roztaví a budou nová nebesa a nová země, v nichž přebývá Spravedlnost (4.
podtržení). Proto adresáti tohoto listu, pokud očekávají přichod Božího dne,
mají být způsobem života svatí a zbožní a tím onen den urychlovat!
Páté
podtržení říká, že se máme vynasnažit, abychom byli Pánem nalezeni v pokoji, bez
poskvrny a bez úhony, ale k tomu potřebujeme Jeho moc - viz Juda 24 Nyní
tomu, kdo je mocen vás zachovat/uhlídat bez klopýtnutí a postavit bezúhonné s jásotem
před svou slávu, a ta je spojena s Kristem, který je naším životem
(Ko 3:4), tj. s žitím Jeho života - věčného božského, který nám byl spolu s Ním
dán. O tom je úvod i závěr 2. listu Petrova: verš 5-7 1. kapitoly jsou o růstu
v životě v praktických krocích a závěr je přáním růstu v milosti a poznání
našeho Pána a Zachránce Ježíše Krista, což je jinými slovy totéž (srovnej s J
17:3).
Takže vidíme, že je to o životě - o věčném božském životě, který
byl věřícím v Kristu a s Kristem dán a jímž mají věřící žít! Ne někdy v
budoucnosti, ale nyní v tomto věku a v tomto těle, aby díky tomu mohli být,
vítězíce, připraveni jako Jeho nevěsta na příchod Pána Ježíše Krista. Kdo Pánův
příchod neočekává, nebude se ani připravovat a tudíž nebude připraven a nebude
moci vejít s Beránkem na Jeho svatební hostinu a nebude s Ním také kralovat v
budoucím věku obnovení v Kristově tisíciletém Království Nebes, jehož završením
bude nové nebe a nová země, na níž sestoupí z nového nebe Nový Jeruzalém - Boží
svaté město, věčný vzájemný příbytek Boha a Jeho vyvolených, vykoupených,
znovuzrozených, proměněných, připodobněných (jedním slovem posvěcených) a
oslavených lidí, který bude vyjadřovat trojjediného Boha navěky. Viz poslední
dvě kapitoly z knihy Izajáš a z knihy Zjevení.
Kéž se nad námi Bůh
smiluje a dá nám svou lásku k sobě i k Pánu, abychom v lásce a s milostí
očekávali Pána Ježíše Krista a Jeho příchod a abychom jej svou přípravou =
růstem v životě urychlovali. Jemu buď sláva nyní a až do dne věčnosti.
Amen.
Ó, Pane Ježíši. Přijď! - to je volání Ducha a nevěsty. A kdo slyší,
ať také řekne: Přijď!
Kdo nemá rád Pána, ať je
proklet! Marana tha!
Milost Pána Ježíše Krista s vámi všemi.
Amen.
Tož tak.
|
Podobná témata
|
|
Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 15:54:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pane přijď!!! AMEN |
|
|
budou s ním kralovat po tisíc let. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 18:52:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Willy, vidím že posměvačům je stále skryto,že jeden den je u Pána ,jako tisíc let a tisíc let jako jeden den .A tak chodí podle svých žádostí a říkají: Od té doby co zesnuli otcové ,všechno zůstává tak,jak to je od počátku...
----To znamená, že očekávali, že Pán jako král Židů obnoví Izraelské království tím, že coby král usedne na Davidův trůn. K tomuto obnovení však zatím nedošlo. Dojde k němu při druhém příchodu Pána Ježíše Krista, kdy přijde jako Král, aby ustanovil své Království. ----
Bratří, o praotci Davidovi vám mohu směle říci, že zemřel a byl pohřben; jeho hrob tu máme až dodnes. 30 Byl to však prorok a věděl o přísaze, kterou se mu Bůh zavázal, že JEHO POTOMKA NASTOLÍ NA JEHO TRŮN; 31 viděl do budoucnosti a mluvil tedy o vzkříšení Kristově, když řekl, že nezůstane v říši smrti a jeho tělo se nerozpadne v prach. 32 Tohoto Ježíše Bůh vzkřísil a my všichni to můžeme dosvědčit. 33 Byl vyvýšen na pravici Boží a přijal Ducha svatého, kterého Otec slíbil; nyní jej seslal na nás, jak to vidíte a slyšíte. 34 David nevstoupil na nebe, ale sám říká: ‚Řekl Hospodin mému Pánu: Usedni po mé pravici, 35 dokud ti nepoložím nepřátele pod nohy.‘ 36 Ať tedy všechen Izrael s jistotou ví, že toho Ježíše, kterého vy jste ukřižovali, učinil Bůh Pánem a Mesiášem.“ /Skutky 2,29-36/ Matouš 28,18 Ježíš přistoupil a řekl jim: „Je mi dána veškerá moc na nebi i na zemi. Židům 4,16 Přistupme tedy směle k trůnu milosti, abychom došli milosrdenství a nalezli milost a pomoc v pravý čas. Amen. |
|
|
Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 19:02:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..." jeden den je u Pána jako tisíc let a ‚tisíc let jako jeden den‘."...
Dělat si z Božího slova matematický manuál je cestou do pekel. Boží slovo není příručka matematická příručka!
Tisíc let je u Boha jako jeden den a miliarda let je u Boha zase jen jako jeden den.
Bůh stojí nad časem, on stvořil čas. Bůh nepodléhá času.
Pokud bychom připustili, že platí "tisíc let je u Boha jeden den", pět tisíc let pak je u Boha jako pět dní, pak to znamená, že takový bůh stárne! Že tento bůh podléhá času! Ale to není náš Bůh, křesťanský Bůh stojí nad časem.
Řečených "tisíc let" v Písmu je označením doby sice vzhledem k délce lidského žiovta velmi dlouhé, přesto ale časem omezené. Nebude to věčnost!
|
Re: Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 19:24:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud bychom připustili, že platí
"tisíc let je u Boha jeden den", pět tisíc let pak je u Boha jako pět
dní, pak to znamená, že takový bůh stárne! Inu, bůh tohoto světa skutečně stárne - vždyť je to ten starý had, ale můj Bůh je novost sama a Pán Ježíš Kristus je tentýž, včera, dnes i navěky. A jestli se ti líbí zpochybňovat Boží Slovo, pak věz, že je to Satanovo dílo. Tož tak.
Řečených "tisíc let" v Písmu je označením doby sice vzhledem k délce lidského žiovta velmi dlouhé, přesto ale časem omezené.
Petrem řečených tisíc let je tisíc pozemských let stejně jako Janových 1000 let v knize Zjevení ve 20. kapitole! A tvé výmysly a domyšlenky jsou na nic! A odpovídat jimi na Boží zjevení je nanejvýš nepatřičné! Počkej si a uvidíš! Lepší by ale bylo Pánův příchod očekávat a cílevědomě se na něj připravovat, co říkáš?! Tož tak.
willy
|
]
Re: Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 22:08:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, proč říkáš nebude? Nevstoupil jsi snad ještě do tisíciletého králosvtví? Nekraluješ po pravici s Kristem "tisíc let(těchto tisíc let trvá již cca 2000 let)? Jestliže ne, pak Tě ve jménu Kristově vyzývám ať vstoupíš! Čekáme na Tebe. Nepropásni onu dobu milostivou. Hospodin nebude věčně čekat a mnozí nevejdou a tak nebuď mezi nimi. Je psáno:Matouš 12:28 Jestliže však vyháním démony Duchem Božím, pak už vás zastihlo Boží království. "Pohleďte přece, Boží království je mezi vámi." |
]
Re: Re: Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 28. prosinec 2010 @ 09:27:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tos nesprávně pochopil. Boží království je už mezi námi. Obdrželi jsme přece už dar věčného života, žijeme ve společenství s Bohem jako jeho děti. Že to nebude trvat věčně jsem myslel, že vzhledem ke světu bude v této podobě Boží království na zemi ukončeno druhým příchodem Krista. Pak, až už bude Synu vše poddáno, se sám Syn poddá Otci (1 Kor 15,28).
Pro nás v této podobě bude ukončeno Boží království na zemi naší smrtí. Pokud v životě získáme korunu spravedlnosti, budeme s Kristem vládnout živým na této zemi (Zj 20,4; Zj 2,26-28; Zj 5,10). Podoba Kristovy vlády je ovšem docela jiná, než jak vládnou vládci tohoto světa.
(Lk 22,25-27) On jim však řekl: "Králové národů nad nimi panují a ti, kdo
nad nimi užívají moci, jsou nazýváni dobrodinci.
Ale vy to tak nedělejte. Naopak, kdo je mezi vámi
největší, ať je jako nejmenší, a kdo je vůdce, jako ten,
který slouží.
Neboť kdo je větší - ten, který sedí, nebo ten, který
slouží? Zdali ne ten, který sedí? Ale já jsem mezi vámi jako
ten, který slouží.
V tomto smyslu služby se každý křesťan podle svých sil může podílet na Kristově vládě už za života (Zj 1,6).
|
]
Re: Re: Re: Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Úterý, 28. prosinec 2010 @ 17:30:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, takže ty už věříš v to, že království Boží je nyní? Boží království nebude nikdy ukončeno.Bude vždy, věčně. Je na zemi i na nebi. S Kristem nebudeme vládnout živým. My už vládneme. Ale opravdu ne jako kralují králové světští. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Dopis "prvního papeže&am (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 29. prosinec 2010 @ 08:46:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."takže ty už věříš v to, že království Boží je nyní? "...
Já v to někdy snad nevěřil? Můžeš snad dát odkaz na můj komentář, kde bych říkal cosi jiné?
Boží království nebude nikdy ukončeno. Vždyť i to jsem napsal o kousek výš. Ovšem Boží království na této zemi bude ukončeno jejím zánikem při posledním soudu. Pak bude nová země ...
Svatí v nebi vládnou spolu s Kristem nám živým.. To je součástí naší úcty ke svatým.
|
]
|
|
Vrásky a poskvrny... (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 20:29:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | -----který bude vyjadřovat trojjediného Boha navěky----
Vyjádřením a obrazem jediného Boha je Syn člověka.
|
Re: Vrásky a poskvrny... (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 20:47:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je pravda, ale zároveň žije v milionech věřících, kteří jsou zase Jeho vyjádřením a Syn člověka - Kristus/Beránek společně se svou nevěstou/chotí Beránkovou - Novým Jeruzalémem, Boží svatým městem budou vyjádřením Boha navěky. Tož tak.
|
]
Světlo. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Úterý, 28. prosinec 2010 @ 20:26:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Willy, ano,věřící jsou vyjádřením Krista Pána a jsou proměňování k Jeho obrazu.Bůh je Světlo všech lidí,ať si to lidé uvědomují, nebo neuvědomují...souhlasí ,či nesouhlasí...
Vrátím se jen k pointu i kvůli jiným a dovolím si připomenout,které přikázání je první ze všech: ‚Slyš, Izraeli, Hospodin, Bůh náš, jest jediný!
Willy, Král Izraele pomazan byl a je. Buď zdráv v. |
]
Re: Světlo. (Skóre: 1) Vložil: Willy v Úterý, 28. prosinec 2010 @ 20:41:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj vlastiku,
chvála Pánu! Amen.
Měj se hezky.
Pán s tebou.
w.
|
]
Re: Re: Světlo. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Středa, 29. prosinec 2010 @ 15:50:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, chvála Pánu a také Tobě žehnej bratře Willy. v. |
]
Re: Vrásky a poskvrny... (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 28. prosinec 2010 @ 09:31:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jediný Bůj je přece dokonalý, nezávislý na nikom a na ničem. Má všeho plnost. Nutně tedy sám v sobě musí obsahovat i prvek vztahovosti. Jinak by mu člověk, který s ním vstupuje do vztahu, přidával kvalitu, kterou by on sám v sobě neměl. A to je přece nesmysl.
|
]
|
|
Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1) Vložil: Vacant v Čtvrtek, 30. prosinec 2010 @ 23:09:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ať se Bůh smiluje nad každým kdo ho nemá rád neboť neví co činí. Ať mu odpustí a pomůže pro svou velikou lásku a pro naši vinu. Protože děláme Bohu hanbu a odrazujeme od něho ostatní svým hříchem, pýchou a tvrdým srdcem. Svým pokrytectvím a farizejstvím. Ten kdo je sám v tomhle ohledu bez hříchu ať první hodí kámen nebo kletbu. Ten kdo zatracuje svého bratra ten propadne pekelnému ohni. Boží den může být opravdu přesně tisíc let ale spíš si myslím že ne. Zvlášť když je tam ten dovětek že tisíc let je zároveň jako den. Rozumím tomu tak že Bůh je pánem času, tak jak sám chce a bez jakéhokoliv omezení.
|
|
|
|
|