Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Radoslav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 430128, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 548 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Frantisek100
Willy
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116907137
přístupů od 17. 10. 2001

Intimity: Porno i erotika v Bibli? Pro zasmáni i poučení.
Vloženo Úterý, 16. únor 2016 @ 22:22:53 CET Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal Frantisek100

Když studuji Bibli, nevím čím to je, ale nacházím zde stále větší zalíbení a mnoho poučení a dokonce se i zasměji. A kupodivu jsou zde i příběhy, které lze zařadit mezi porno, ale i velice jemnou krásnou erotiku. Posuďte se mnou.



Juda, biblická postava velkého významu. Dostal se i do rodokmenu otčína Pána Ježíše. A co se tady stalo? Zemře mu první syn a zůstane vdova Tamara, zemře i druhý syn, který měl určitou povinnost k vdově po svém bratru podle tehdejších zvyklostí a příkazů, a i ten zemře. A nejmladší syn je ještě asi moc mladý na manželské povinnosti s Tamarou. Ta je poslána ke svým rodičům. A pak se stane tohle:


·  11Tehdy řekl Juda své snaše Támaře: „Usaď se v domě svého otce jako vdova, dokud nedospěje můj syn Šela.“ Říkal si však: „ Jen aby také on nezemřel jako jeho bratři!“ Támar tedy odešla a usadila se v otcovském domě.

·  12Uplynulo mnoho dní. Judova manželka, dcera Šúova, zemřela. Když se Juda utěšil, putoval se svým adulámským přítelem Chírou za střihači svých ovcí do Timny.

·  13Oznámili Támaře: „Tvůj tchán putuje do Timny ke stříži svých ovcí.“

·  14Tu odložila vdovské šaty, zastřela se rouškou, zahalila se a posadila se při vstupu do Énajimu, který je u cesty do Timny. Viděla totiž, že nebyla dána Šelovi za ženu, ačkoli už dospěl.

·  15Když ji Juda uviděl, považoval ji za nevěstku, protože si zastřela tvář.

·  16Obrátil se k ní, sedící při cestě, a řekl: „Dovol prosím, abych k tobě vešel.“ Nevěděl totiž, že je to jeho snacha. Otázala se: „Co mi dáš za to, že ke mně vejdeš?“

·  17Odvětil: „Pošlu ti kůzle ze stáda.“ Řekla: „Ale dáš mi zástavu, než je pošleš.“

·  18Otázal se: „Co ti mám dát jako zástavu?“ Odvětila: „Své pečetidlo se šňůrkou a hůl, kterou máš v ruce.“ Dal jí to a vešel k ní. A ona s ním otěhotněla.

·  19Hned nato odešla, odložila roušku a oděla se do vdovských šatů.

·  20Juda pak poslal kůzle po svém adulámském příteli, aby vyzvedl od té ženy zástavu; ten ji však nenalezl.

·  21Vyptával se mužů toho místa: „Kde je ta kněžka, která byla v Énajimu u cesty?“ Odpověděli: „Žádná kněžka zde nebyla.“

·  22Vrátil se k Judovi a řekl: „Nenašel jsem ji. Také mužové toho místa pravili: ‚Žádná kněžka zde nebyla.‘“

·  23Juda řekl: „Ať si to nechá; jen když nebudeme v opovržení. Vždyť jsem to kůzle poslal, ale tys ji nenašel.“

·  24Asi po třech měsících bylo Judovi oznámeno: „Tvá snacha Támar se dopustila smilstva a dokonce je již z toho smilstva těhotná.“ Juda řekl: „Vyveďte ji, ať je upálena.“

·  25Když už ji vedli, poslala svému tchánovi vzkaz: „Jsem těhotná s mužem, jemuž patří tyhle věci.“ A dodala: „Pohleď jen pozorně, čí je toto pečetidlo, šňůrka a hůl!“


Juda má obyčejný sex s ženou, kterou považuje za prostitutku. Potká ji u cesty a neodolá jejím vnadům. A jde se rovnou věci. Co za to? Kůzle. Obchod je uzavřen. Stejný jako sex za peníze. Bylo by to k zasmání, kdyby pak Juda se choval správně a uvědomil si, jaký je hříšník. Svoji snahu Támar pak chce kvůli těhotenství upálit. Že on sám je minimálně stejně hříšný, si nepřipustí. A tady jsem se opravdu začal smát, když jsem si uvědomil jak ho Tamár přelstila, když ukázala jeho pečetidlo.


Na druhé straně jsem objevil v Bibli nádherný popis erotické lásky. Rút a Boáz. Rút je nádherná cizinka, mladá vdova, která svoji tchyni doprovází do její země. Je pracovitá a všimne si ji i svobodný Boáz. Asi nesmělý starší muž. Líbí se mu a moudrá Noemi pozná v těch lidských pohledech, že tito lidé se mají rádi. Jak to udělat, aby se sblížili, aby ta nesmělost zmizela a zatoužili být navždy spolu. A tak jednoho dne dá své snaše tyto rady:


·  1Potom jí její tchyně Noemi řekla: „Neměla bych ti, má dcero, vyhledat odpočinutí, aby ti bylo dobře?

·  2Hleď, což není Bóaz, s jehož děvečkami jsi byla, náš příbuzný? Právě dnes v noci bude na humně převívat ječmen.

·  3Umyj se, potři se mastí , přehoď si plášť a sejdi na humno. Nedej se však tomu muži poznat, dokud nedojí a nedopije.

·  4Až si lehne a ty zjistíš, kde leží, půjdeš, odkryješ mu plášť v nohách a lehneš si tam . On ti pak poví, co máš učinit.“

·  5Odpověděla jí: „Vykonám všechno, co mi říkáš.“

·  6Sešla na humno a udělala všechno, jak jí tchyně přikázala.


Vidíte v tom tu jemnou erotiku? Umyj se, navoňavkuj se ( to je tam mast) atd. Mělo smysl se takhle parádit na místo, kde je plno prachu, na mlat? A pak si lehni k jeho nohám?

 A co dál?


·  7Bóaz se najedl, napil a byl dobré mysli. Pak si šel lehnout na kraj hromady obilí. Ona se přikradla, odkryla mu plášť v nohách a lehla si.

·  8O půlnoci se ten muž vyděsil, trhl sebou a vidí – v nohách mu leží žena.

·  9Otázal se: „Kdo jsi?“ Odpověděla: „Jsem Rút, tvá služebnice. Rozprostři nad svou služebnicí křídlo svého pláště , vždyť jsi zastánce.“

·  10Nato jí řekl: „Požehnána buď od Hospodina, má dcero. Projevila jsi teď větší oddanost než dříve, že nechodíš za mládenci, ani nuznými ani bohatými.

·  11Už se neboj, má dcero! Udělám pro tebe všechno, oč si říkáš. Všechen můj lid v bráně ví, že jsi žena znamenitá.

·  12Ano, jsem vskutku váš zastánce. Je však ještě jiný zastánce, bližší příbuzný než já.

·  13Zůstaň tu přes noc. Ráno, bude-li on chtít, dobrá, ať se tě zastane; nebude-li ochoten být ti zastáncem, zastanu se tě sám, jakože živ je Hospodin. Spi klidně až do rána.“

·  14Tak spala u jeho nohou až do rána. Ale vstala dříve, než by kdo mohl poznat druhého, protože Bóaz řekl: „Jen ať se nikdo nedoví, že přišla na humno žena.“


Dovedu si představit, že se  zpočátku leknul, ale pak byl moc  a moc rád. Ta její vůně a ženskost na něho zapůsobila, ale tak, že se hned nevěnovali sexu, ale bavili se spolu o budoucnosti, o tom, že budou spolu, že budou rodinou. Možná se políbili a vše bylo něžné. Příští den Boáz vše zařídí, aby se mohla stát jeho ženou. Ale vše pro to udělal.


·  13I vzal si Bóaz Rút a stala se jeho ženou. Vešel k ní a Hospodin jí dopřál, že otěhotněla a porodila syna.

·  14Tu řekly ženy Noemi: „Požehnán buď Hospodin, který tě odedneška nenechává bez zastánce, jehož jméno se bude ozývat v Izraeli.

·  15On ti vrátí smysl života, bude o tebe ve stáří pečovat. Vždyť jej porodila tvá snacha, která tě tolik miluje. Ta je pro tebe lepší než sedm synů.“

·  16Noemi vzala dítě, položila si je na klín a stala se mu chůvou.

·  17Sousedky mu daly jméno. Řekly: „Noemi se narodil syn“, a pojmenovaly jej Obéd (to je Ctitel [Hospodinův]) . To je otec Jišaje, otce Davidova.


Jaký obrovský rozdíl mezi Judou a Boázem?? A docela pravdivé příběhy, které ukazují lidský život pravdivě i k našemu posouzení.





"Porno i erotika v Bibli? Pro zasmáni i poučení." | Přihlásit/Vytvořit účet | 0 komentáře
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Stránka vygenerována za: 0.19 sekundy