|
Zaznamenali jsme 120419678 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 18. říjen 2022 @ 00:12:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Dobrý večer Cizinče. K tomu plivání chci něco podotknout. Přečtěte si Okova slova ještě jednou.
Zažil jsem tu už hodně poplivání toho, co je mi svaté.
Rosmano zde má Krista jenom za člověka, nikoli za Boha.
Vysmívá se Boží Trojici..
Kritiku nevěstky a svátostí, a třeba nesprávný názor na to co je jim "svaté", považují někteří katolíci za plivání. Je to způsobené tím, že je jim od mala vštěpované, že svého oplatkového boha musí ochraňovat před znesvěcením a dělají mu bodyguarda. V minulosti kvůli tomuto bodyguardství vznikaly třeba pogromy a pronásledování křesťanů. Klíč je v tom správně pochopit co je jim "svaté". Lze se o tom vyjadřovat korektně, což je však v kolizi s křesťanským svědectvím, anebo se o tom co je jim "svaté" vyjádřit v pravdě, čímž se dostaneme do kolize s katolíky. To co je jim "svaté" ve skutečnosti svaté není, je to klam zlého ducha. A tento klam je zřejmý na tom, že v případě kritiky toho co je jim "svaté" ihned útočí jako sršni. A to je v ostrém protikladu s tím, jak se chováme my křesťané když se svatosti Boha někdo rouhá. Takové jednání nás nemotivuje k osobním útokům a sprostotám, ale k modlitbám za lotra a k odpuštění podle vzoru kde se rozhojňuje hřích, rozhojňuje se boží milost. Právě na tom, že útočí jako sršní, se ukazuje jaký duch stojí za tím co považují za to, co je jim "svaté". V podstatě se tak zlý duch brání tomu, aby jej pravda demaskovala, a motivuje své otroky na svou obranu k útoku a agresivitě.
|
| NadřazenýRe: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 18. říjen 2022 @ 00:18:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Ùtočíš i na tvoje svaté Položme si otázku prečo
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 18. říjen 2022 @ 08:12:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne. Svatost Boha není tím tvým "svatým". A právě proto, že se zmiňuješ o útoku, to tvoje svaté svatým nikdy nebylo. Slovo "útok" na to tvoje "svaté" ti do hlavy vkládá antik.rist. Podívej se jenom na to jak se zde hloupě vyjadřuješ, ty bezpohlavní ono, až k takové hlouposti tě to tvoje "svaté" dovedlo. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 18. říjen 2022 @ 09:35:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Jsi jak malý Jarda Mam si kvůli tobě měnit nick? Podívej proč nepíšeš smysluplně |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 18. říjen 2022 @ 10:01:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Smysluplně se vyjadřuji. To, jak se dlouhodobě úchylně vyjadřuješ, ukazuje na to, že ze tvé bubliny nejsi schopno smysluplně vnímat nic z toho co je vně. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 18. říjen 2022 @ 10:42:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec No tak když myslíš, tak jo |
]
|
|
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 18. říjen 2022 @ 07:31:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Toníku, také díky za svědectví ze tvého života.
"A neptal jsem se na Trojice a jiné nápady - ani tam jsem si nevšiml, že by Rosmano na trojice plival. "
A co ty, Toníku - souhlasíš v tomto s Rosmanem?
|
| NadřazenýRe: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 19. říjen 2022 @ 06:42:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
A co ty, Toníku - souhlasíš v tomto s Rosmanem?
Ano, souhlasím. Četl jsem si, co Rosmano psal.
Tonik |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 19. říjen 2022 @ 07:42:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsem překvapen - takže další heretik, co nevěří, že Ježíš je Bůh, který přišel lidstvo zachránit?
Ariánská hereze na postupu?
O čem to tu hovoří apoštol Pavel?
(Ef 4,8) Proto praví: ‚Vystoupil do výše, odvedl s sebou zajatce a dal dary lidem.‘ Co jiného znamená ‚vystoupil‘, než že nejprve i sestoupil do nejnižších částí země? Ten, jenž sestoupil, je také ten, jenž vystoupil vysoko nad všechna nebesa, aby naplnil všechno.
A on dal jedny apoštoly, jiné proroky, některé evangelisty, jiné pastýře a učitele, aby připravili svaté k dílu služby, k vybudování těla Kristova, dokud nedospějeme všichni k jednotě víry a plného poznání Syna Božího, v dospělého muže, v míru postavy Kristovy plnosti, abychom již více nebyli jako děti, zmítáni vlnami a hnáni každým větrem učení v lidské nestálosti, v chytráctví k nastražené cestě bludu, nýbrž abychom byli pravdiví v lásce a rostli všemi způsoby v toho, který je hlavou, v Krista.
A co je podle tebe pak Duch svatý? Je to Bůh, je to osoba, či kdo to je? Nebo je to jen nějaká neosobní éterická síla, fluidum? Je to podle tebe jenom "co" - nikoli "kdo"?
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 19. říjen 2022 @ 08:52:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Jsem překvapen - takže další heretik, co nevěří, že Ježíš je Bůh, který přišel lidstvo zachránit?
A z čeho jsi překvapen, Stando?
Že se v bibli nepíše o spekulacích pozdějších století, kdy si lidi bez úcty a bázně rozporcovali Boha na kousky a snažili se svoje nápady hlasováním vnutit ostatním? |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 19. říjen 2022 @ 09:32:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsem překvapen, že jsi toto přede mnou dokázal utajit už hodně přes deset let, co se tu známe.
Kdo z nás je tu bez úcty a bázně před Bohem - to ať posoudí sám Bůh.
(1 J 5,7) Tři jsou, kteří vydávají svědectví na nebi — Otec, Slovo a Duch Svatý — a ti tři jsou jedno ...
(J 1,1) Na počátku bylo Slovo a to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha. 3Všechno vzniklo skrze ně a bez něho nevzniklo vůbec nic, co je. V něm byl život a ten život byl světlo lidí. A to světlo ve tmě svítí a tma je nepohltila.
(J 1,14) A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu, slávu, jakou má od Otce jediný Syn, plný milosti a pravdy.
Co pro tebe, Toníku, znamenáají výrazy: "Slovo se stalo tělem - to Slovo bylo Bůh?
A neříkej tu jako Rosmano: "nevím!"
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 19. říjen 2022 @ 10:14:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Však se tak neplašte, pane oko :) Cizinec zde na GS vyznal, že ten Ježíš je Bůh, přímo že = J.H.V.H. Jen souhlasí s rosmano, že se o tom nepíše v křesťanských písmech. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 09:45:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Skutečnost naprostého základu křesťanbské víry , že Ježíš je Bůh, který se stal člověkem, aby lidi zachránil - Cizinec popsal jako"spekulaci pozdějších století".
To je fakt.
Pokud jinde také vyznal, že Ježíš je Bůh - chová se naprosto standardně jako Cizinec - jako chytrá horákyně - oblečená i neoblečená.
Neumí si vybrat strany. Jednou tak - podruhé naopak.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 09:58:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Oko, jsi tady stále za ten pověstný "kus hovězího" a stále nejsi schopný se poučit a tyto diskusní manipulace prohlédnout.Je to kvůli tvé disfunkci na první dobrou správně chápat psaný text. Přečti si to znovu.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 10:33:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
A co ty, Toníku - souhlasíš v tomto s Rosmanem?
Tak, Myslivče. Přesně na tu otázku jsem odpovídal.
O "spekulacích pozdějších století" jsem pak psal v souvislosti s tím, kdy si lidi bez úcty a bázně rozporcovali Boha na kousky a snažili se svoje nápady hlasováním vnutit ostatním. To se netýkalo Pána Ježíše, ale lidské historie.
Cizinec |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 12:31:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dlouhodobě to u Oka bije do očí. Špatně chápe psaný text což dobře kontrastuje na jeho reakcích zcela od věci. Pozoruji na něm jednak vyhýbavé reakce, kdy sice text správně pochopí, ale nechce se mu odpovídat po pravdě. A v tomto případě jeho špatné chápaného textu se na jeho nepochopení zjevuje zlovolná pomluva a snaha "zničit krtka" usvědčit "heretika" všem logickým souvislostem navzdory.. V závěrech, respektive odsouzení někoho pro jeho omyly vlastní je Oko velmi rychlý jako zajíc, ale ve správném chápaní textu je to spící želvoun. Tato jeho disfunkce je velkým komunikačním problémem a v jeho věku je překvapující. Něco takového lze pozorovat u pubescentů a primitivů. Ale u dospělého inteligentního člověka je to zvláštní. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 21. říjen 2022 @ 06:56:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."
A co ty, Toníku - souhlasíš v tomto s Rosmanem? "...
No, a to je právě ono vaše zatemnění lidského rozumu herezemi!
Písmo jasně říká o Ježíši, že musel nejdříve SESTOUPIT, aby se stal člověkem.
Jasně o Ježíši svědčí, že to Slovo bylo Bůh a že to samé Slovo se stalo tělem - Ježíšem. Bůh se stal člověkem - Ježíšem!
O vás však platí slova Písma: "Mají oči a nevidí, mají uši a neslyší" .
Protože Bůh vám ve vašich herezích zatvrdil vaše srdce, abyste očima neviděli, ušima neslyšeli a rozumem neuvažovali ....
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 21. říjen 2022 @ 07:17:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, díky za svědectví, i když opět používáš ten váš divný "folklór" psaní vašeho života ve druhé osobě.
Rozumím, že ten tvůj dotaz je právě ono vaše zatemnění lidského rozumu herezemi!
Rozumím, že o vás však platí slova Písma: "Mají oči a nevidí, mají uši a neslyší" .
Protože Bůh vám ve vašich herezích zatvrdil vaše srdce, abyste očima neviděli, ušima neslyšeli a rozumem neuvažovali ....
Nemáte to v životě jednoduché.
Toník |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 21. říjen 2022 @ 08:43:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podle stylu, který tu, Toníku, dlouhodobě předvádíš, by jsi si právem místo nicku LCizinec" zasloužil daleko výstižnější nick - "Ozvěna".
Vážně nad tím zapřemýšlej!
Jen totiž často zopakuješ to, co já směřuji na tebe. Hodně ubohé!
|
]
Ozvěna (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 21. říjen 2022 @ 08:57:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Opakuje ti to proto, protože každému rozumnému člověku je na první pohled zřejmé, že buď nereaguješ k věci vůbec, anebo reaguješ zcela zvráceně, neb nedokáže správně chápat na první dobrou. Cizinec tě zde po léta upozorňuje na tvé projekce. To co nazýváš ozvěnou, je zrcadlem tvých projekcí. Rád a často si o oponentovi vymýšlíš a sám sebe si do něj projektuješ a hlavně to zlé, tvoje zlé. Oko, připomínáš malou holčičku, která se projektuje do své panenky. Jenomže u dětí je to hezké a milé, a má to svůj dobrý důvod. Jenomže u tebe je to špatné, nejsi již malé dítě a měl bys vědět, že tohle se nedělá. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 21. říjen 2022 @ 17:39:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jen totiž často zopakuješ to, co já směřuji na tebe. Hodně ubohé!
Tak Stando čtu si, s čím se svěřuješ. Je to hodně ubohé.
Zatím jsem se o tobě dozvěděl, že:
- O vás však platí slova Písma: "Mají oči a nevidí, mají uši a neslyší" .
- Protože Bůh vám ve vašich herezích zatvrdil vaše srdce, abyste očima neviděli, ušima neslyšeli a rozumem neuvažovali ....
- Tvoje děti jsi nepokřtil- počkal jsi, až se samy "dají pokřtít". Až byly schopné samy učinit pokání podle Sk 2,38!
- Nemá smysl se s tebou bavit o těchto věcech, protože je evidentní, že jsi už dopředu zaujatý, že nejsi schopen přijmout jakýkoli argument z mé strany, jakékoli svědectví. Všechno z toho, co řeknu, tu obrátíš, popliveš - zneguješ.
- Jsi snad úplně sjetý, nebo jen tak hloupý?
- Proč se jako brouk Pytlím vměšuješ do rozhovoru, na který naprosto nemáš?
- A zdravý rozum ti tu neprotestuje ani trochu?
- Jen si dál plivej! Všechno jde vedle!
- Když přežíváš kdesi pod mostem - jsi bezprizorní! Bezdomovec ve stavu bez osobní identity. A takový jsi dneska i ty.
- Obyčejný zdravý rozum - Ten ti evidentně někam hoóódně daleko uletěl!
- Jsi jako ten vyťatý či vylomený roub. Už tě kořen nenese - tučnost ušlechtilé olivy je ti cizí.. Jsi už mimo společenství Kristovy církve - jsi bezprizorní, bez domova. Jen bloudíš mlhou herezí a nedáš si pomoci.
- Ve svém nepochopení si citovat můžeš co chceš a stejně ti to nebude nic platné. Nechápeš podstatu.
- Vy heretici část z něho neuznáváte jako Boží slovo a převzali jste kánon osekaný až z doby sto let po Kristu, (masoretský). Kánon, schválený na sněmu v Kartágu r. 397 tím neuznáváte.
- Ty pak nic z toho nerozlišuješ a máš v tomto jenom pěkný guláš v hlavě.
- Nepíšeš, Toníku, věci jasně a na rovinu - aktuálně k dané chvíli. Máš jenom tu svoji zasobu "krabiček frází" a vždycky jen sáhneš do šuplíku a následuje CTRL V.
- Jakmile cokoli naruší tvůj uměle vytvořený nábožný svět, hned je z toho "hulvátská poznámka"! A dokonce mimo téma!
- Tvůj svět herezí nerozpoznává význam křtu (zatím jsi nikdy nesvědčil o ničem jiném, než že křest je pro tebe jenom pohřeb starého člověka (prý mrtvoly) - nikdy jsi neuvedl nic jiného).
- Pak pochopitelně ani nerozpoznáváš důvody, proč pokřtít co nejdříve.
- Pořád se motáš dokola - jako ten pes, kterému vyrazili jedno oko.
- Ovšem ty máš do normálního člověka evidentně už dost daleko.
- Jen pořád opakuješ stále stejné věty z Písma, však vytržené z jejich kontextu.
- Tvoje děti se daly pokřtít, až byly rozumově na takové úrovni, že byly schopné činit pokání. Svůj miminkovský věk ale prožili jako nepokřtění "pohánci", ve stavu dětí tohoto světa.
- Ale hereze ti zatemňují úsudek ...
- Zapomněl jsi, že křest je také "obléknutím Krista". Že Bůh ve křtu učiní z potomků vyhnanců bez dědictví své dědice.
- Tobě se to ale v hlavě vlivem heretických učení trochu pomotalo a proto jsi ono Boží zaslíbení pro své děti nevyužil - nechal jsi je vyrůstat jako nekřesťany - jako nepokřtěné děti křesťanů.
- Tímto přece jenom přiznáváš, že u tebe bylo jakési očekávání, že křest "vyrábí" hodné lidi!
- Takže ne, že by jsi už věděl, že křest nemá na to, zda je člověk dobrý či zlý nějaký zásadní vliv!
- Zapomněl jsi zde ovšem na jednu zásadní a neopominutelnou "proměnnou" - na svobodu lidksé volby mezi dobrem a zlem ...
- Nepokřtil jsi svoje děti, když byly malé, ale čekal jsi na věk svých dětí, až se samy daly pokřtít.
- Víš, nerozhazuj tu tak svojí inteligencí - trochu té inteligence si raději ušetři i pro sebe.
- Když komentuješ věci duchovní - člověk by nad tebou zaplakal! Z tvojí totální neznalosti základních prvků křesťanského učení.
- Pokud se vyjadřuješ k věcem víry, jsi spíš chytrácký, než skutečně chytrý.
- To, že jsi si sám sobě dokázal vsugerovat podobu svého náboženství, že ty jsi tímto Božím soudem prý už prošel, tak ještě neznamená, že je tomu tak skutečně.
- Navzdory jasnému slovu Písma, které ty v tomto slepě ignoruješ!
- No, a to je právě ono vaše zatemnění lidského rozumu herezemi!
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 21. říjen 2022 @ 18:53:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče, když jsem si nyní početl ten hulvátský výběr, tak mi to něco připomenulo. Připomenulo mi to to, jak se kdysi za totáče vyjadřovali někteří jézéďáci. Byl to přesně tento buransko hulvátský styl bez známek sebereflexe. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 22. říjen 2022 @ 08:44:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Aha, tak je to možné, že se tahle někdo vyjadřuje. Já v takové společnosti nebyl - v té římskokatolické vesnici si lidi povídali slušně, na střední škole taky, na VŠ taky. A v životě mám kolem sebe slušné lidi.
Tak je zvláštní, že pro někoho je "normální", že se takhle vyjadřuje a nepřijde mu to divné.
Ale tak - jednou se dočká a Bůh jeho skutky rozsoudí.
Cizinec |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 22. říjen 2022 @ 09:42:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zavzpomínal jsem. Pro lepší pochopení budu nyní užívat komunistické dělení pracující společnosti na rolníky, dělníky a pracující inteligenci. :-) Přes zimu se v obcích pořádaly plesy, a na nich se lidé různých profesí setkávali. A přitom bylo patrné již podle vyjadřování kdo je kdo. "Rolníci jezéďáci" se většinou chovali jako hulváti, a seděli zvlášť u svých stolů. Dělníci byli ve fabrikách pod vlivem úředníků a byli vychovaní jinak. To co si "rolníci" dovolovali by se jim netolerovalo. Na plesech to bylo vidět na vyjadřování, na vztahu k ženám a častým prohřeškům vůči společenské etiketě. To již je ale dávno pryč. U Oka to vypadá na vliv jézédé. Je dost možné že jeho rodiče i on byli jézéďáci. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 22. říjen 2022 @ 12:03:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Aha. Jasně.
Tak to vzpomínám, jak s vervou na plesech lidi zpívávali "Já jsem malý kominiček, šupsajdáááááá".
Ale to svoje hulvátství maskovali, skrývali za dvojsmyslné řečičky. Nebyli hulvátští narovinu, natož jeden-na-jednoho.
Je to tak skutečně, že se někde lidi "normálně" baví s druhými, stylem jako Oko nebo Martino zde?
Cizinec |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 22. říjen 2022 @ 14:17:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jenom již v těch hospodách a většinou jsou to staří pardálové, ke kterým si nikdo nepřisedne, neb jsou odporní již od pohledu. Na něco jsem si ještě vzpomněl. Něco mi ten okův pes kterému vyrazili oko porát připomínal. Je to již moc dávno. Takto sadisticky a hovadsky se vyjadřoval jeden starý řezník co dělal domácí zabíjačky. Otřesné i po tolika letech jenom když si na to vzpomenu. Proto nebudu zážitky s ním raději komentovat. Takže v těchto zmiňovaných souvislostech je zde jedno velmi příhodné pořekadlo.
Má vychování řeznického psa! |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:36:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Má vychování řeznického psa!"...
Říká člověk, který si pro své odreagování vychází s puškou do honitby "něco si zastřelit"! |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 25. říjen 2022 @ 17:20:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Říká člověk, který si pro své odreagování vychází s puškou do honitby "něco si zastřelit"!
Hele Oko a na to jsi přišel jak? Kde máš pro takové tvrzení nějaký důkaz, argument? Pokud se snažíš jenom provokovat tak marně, to na mne neplatí. K odreagování mi slouží jeden neuvěřitelný blbec, kterému vysvětluji úplné základy slušného chování, základy křesťanské, morální principy a logické postupy při zpracovávání informací.
:-))))) |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 06:36:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Napsal myslivec před dvěma lety:
Když si chce normální člověk udělat hezký večer, obejde se přitom docela dobře i bez kulovnice i jiných smrtících nástrojů - naopak - zabít, způsobit bolest a vzít život, neudělá normálnímu člověku dobře.
Neudělá mu hezký večer, ale zkazí mu jej nadobro.
K tomu, aby si s puškou udělal "hezký večer" - to musí být člověk zvrácený, kterému tyto věci (prolévat krev) dělají dobře.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 09:44:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))) A z toho si dedukuješ všechny ty lži. Tohle jako argument použít nemůžeš. Normální myslivec se bez kulovnice neobejde. A ta Argentinská doga je trpasličí jezevčík, kterému tak ze srandy říkám. Je to myslivecká latina. Bylo tehdy zajímavé kolik "odborníků" na myslivost se zde vyrojilo, a citovalo mi zákony o lovecky upotřebitelných plemenech psů. A když jsme u těch zákonů Oko, holedbal ses tady, že střílíš z malorážky na 500m! A že máš v držení Drulova .22 se kterým provádíš střelbu na pohyblivé cíle. Na mé otázky zda vlastníš zbraň legálně jsi dodnes neodpověděl, tak jako jsi neodpověděl, kde je 500m střelnice? A co jsou ty pohyblivé cíle Oko na které prý tak mistrně střílíš, a kde takou střelbu praktikuješ? |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 13:37:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokoušíš se zase marně odbočit na jiná témata?
Já poukazoval na to, že udělat si hezký večer s puškou je zvrácenost. Puška v rukou myslivce je nástrojem násilí, způsobuje bolest a smrt. Kdo má z tohoto nějaké potěšení, je lidsky zvrácený.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 13:50:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Oko, co to tady porát meleš za hlouposti o hezkém večeru s puškou? Ten večer byl pro mne hezký ze zcela jiných důvodů. Nedělám si žádné hezké večery s puškou! To co zde předvádíš v tom tvém urputném "ničení krtka" již ztratilo veškerou morální úroveň. Konstruuješ zde neuvěřitelné lži a pomluvy, což ukazuje na to, jaký máš v hlavě maglajz. Hřešíš Oko křivým svědectvím! Máš hřích ke smrti! Kaj se, a pros za odpuštění.
A nějak si zase zapomenul odpovědět zda máš zbraň v legálním držení. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 21:09:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hlouposti tady meleš, Myslivče, právě ty. A proč bych se já měl zrovna tobě nějak zpovídat? Co je ti po tom, zda mám zbraň legálně či nelegálně?
Jak tě to vůbec napadlo, že toto řešíš? Cožpak ty snad máš zbraně nelegálně?
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 22:12:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žádně nelegální zbraně nemám Oko, a ani by mne nenapadlo něco takového co je jenom na p.růser vlastnit. No konečně jsi zareagoval k věci Oko, že ti to ale trvalo. Jak mne to napadlo? No napadlo mne to ihned když jsi zde popisoval tvou střelbu kterou by držitel zbrojního průkazu neprováděl, a ani by se sní nechválil tak jako ty. To je totiž věc ošemetná. To my držitelé zbrojních průkazů víme. Jak je možné že to nevíš ty?Kroutíš se jako had Oko, "co mi je potom, zpovídání". Něco zamlčuješ synku.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 22. říjen 2022 @ 07:34:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase, Toníku, jen tvůj další záchvat - ctrl c- ctrl v.
..."Zkušenost hříchu je pro tebe nejlepší školou."...
V tomto smyslu jsem to ale já neformuloval - to jsi si "upravil".
Já napsal, že Bůh dokáže svojí milostí i zlo hříchu přetavit v užitek hříšníka. A za tímto si stojím. I zlá zkušenost hříchu může do budoucna přinést hříšníku poučení a nápravu.
Když se člověk vlastní nerozvážností jednou spálí, podruhé už si dá velice dobrý pozor.
Tím ale vůbec neříkám, že by se člověk snad měl úmyslně pálit, aby se tím vychovával.
Máš to, Toníku, v hlavě tak zpřeházené a pomotané, že je s tebou opravdu velice obtížné o něčem diskutovat. Uděláš si hned svoje vlastní zvrácené závěry a ty potom vytrvale kopíruješ do stovek svých dalších komentářů.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 22. říjen 2022 @ 08:54:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
V tomto smyslu jsem to ale já neformuloval Už zase? To jsi tedy neformuloval ty?
Kdo to tedy byl, co formuloval v příspěvku nadepsaném "Vložil: oko v Neděle, 16. říjen 2022 @ 15:14:30 CEST" toto?
"je to zkušensot hříchu, kterou si hříšník velice dobře pamatuje a to je nejlepší školou, jak se příště takovému hříchu vyhnout."
To jsi nebyl ty?
Nebo jsi to byl ty, to jsi "upravil" a zase máš ten váš divný folklór, že píšeš váš stav ve druhé osobě?
Když se člověk vlastní nerozvážností jednou spálí, podruhé už si dá velice dobrý pozor.
Ty jsi tu ale jeden čas psal, že máš "svobodu" hřešit a že hřešíš neustále.
Jak se ti to stalo, že sis tehdy nedal dobrý pozor, když ses spálil?
Tím ale vůbec neříkám, že by se člověk snad měl úmyslně pálit, aby se tím vychovával.
Jinak díky za svědectví z tvého života, Stando, i když ho píšeš tím vaším divným folklórem. Rozumím, že to máš v hlavě tak zpřeházené a pomotané, že je s tebou opravdu velice obtížné o něčem diskutovat. Uděláš si hned svoje vlastní zvrácené závěry a ty potom vytrvale kopíruješ do stovek svých dalších komentářů.
To je ale tvoje věc, Stando - moc zajíčků už v životě nenahoníš, hon zajíců už je na konci. Teď zbývá už jen rozsoudit skutky, co jsi dělal.
A přeju ti, abys na to nečekal jak na smrt, abys s tím za Bohem došel včas.
Toník |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:33:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Psal jsem o zkušenosti hříchu, ze kterého člověk učiinil pokání - v zarmoucení nad hříchem, v bolesti.
To si člověk zapamatuje a může se to pro něho stát poučením pro budoucnost, aby se podobného hříchu příště vyvaroval.
..."Teď zbývá už jen rozsoudit skutky, co jsi dělal. "...
To necháme na Pánu Ježíši, souhlasíš?
Špatné skutky a jejich následky lze zlikvidovat v tomto životě pokáním a obrácením - tím, že nebudme čekat, až je bud soudit Bůh, ale odevzdáme je před Božím soudem Boží milosti s tím, že se jich zříkáme, že je nám to líto.
Protože pokud by je Bůh soudil (a on je sparvedlivý) musel by nad námi vynést už i rozsudek - a spravedlivý rozsudek nad každým hříchem je jedině trest za hřích.
Já nestojímo Boží soud, který yb soudil mé hříchy a byl nucen mě za ně potrestat - nestojímo trest!
Proto zavčas činím pokání a své hříchy už nyní a odevzdávámje Kristu už nyní - abych jednou po smrti před jeho soudnou stolicí nestál se svými hříchy, ale bez nich.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 25. říjen 2022 @ 10:08:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | >>Já nestojímo Boží soud, který yb soudil mé hříchy a byl nucen mě za ně potrestat - nestojímo trest!<<
A v tom je zásadní rozdíl mezi námi Židy a křesťany, mezi spravedlivými a bezbožnými, mezi dobrými syny a zlými. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 26. říjen 2022 @ 18:59:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bůh člověka nestvořil k životu v utrpení trestů, ale aby se člověk obrátil (od hříchů odvrátil) a byl živ.
Jen masochista stojí o utrpení a vyhledává si ho.
|
]
Z lásky navěky v pekle (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 10:31:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže ti řk mariánští mystici co chtěli dobrovolně trpět, a jejich bůh je proto posílal do pekla, aby tam trpěli za spásu duší, jsou vlastně masochisti. Velmi pikantní byly jejich "modlitby" za to aby mohli pro spásu duší trpět v pekle navěky. Prý to byl velký projev jejich "lásky". |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 26. říjen 2022 @ 05:35:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Psal jsem o zkušenosti hříchu, ze kterého člověk učiinil pokání - v zarmoucení nad hříchem, v bolesti.
A tobě se tedy stalo, že Bůh použil k tvojí výchově nějaký hřích a skutečně to pro tebe byla ta nejlepší škola?
To necháme na Pánu Ježíši, souhlasíš?
No, já určitě!
Proto jsem ti psal stále znovu a znovu o tom, že člověk nemusí čekat na Smrt s rozsouzením skutků, že je lepší dojít za Bohem.
Tak Stando, ať na to rozsouzení skutků od Pána Ježíše nečekáš moc dlouho, ale ať přijde co nejdřív. A ať si pak ještě užiješ života.
Já nestojímo Boží soud, který yb soudil mé hříchy a byl nucen mě za ně potrestat - nestojímo trest!
Já vím, Stando. To tak hříšníci mívají, že se vyhýbají soudu, nechtějí nést odpovědnost za svoje skutky.
Součástí svobody je odpovědnost, Stando. To je určitě i součástí "svobody" hřešit.
Nebo součástí tvojí "svobody" hřešit není odpovědnost?
Toník |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 26. říjen 2022 @ 19:09:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mám - li já pro zlikvidování svých hříchů volit mezi soudem a milostí - volím raději milost.
Soudu po smrti se stejně jednou nevyhnu - ale chci tam stát zbaven už všech svých hříchů Boží milostí skrze mnou učiněné pokání a vyznání hříchů Bohu i církvi - skrze službu církve hříchy odpouštět (J 20,21-23).
Ve skutečnosti jsem schopen některé své hříchy rozeznat sám - díky daru od Boha - zdravého rozumu. Ovšem nedělám to úplně sám, ale před zpytováním svědomí prosím vždycky Ducha svatého o dar rozpoznání vlastních hříchů. Nicméně je to moje vlastní iniciativa spolupráce s Bohem (která je odpovědí na vnuknutou touhu Duchem po Boží blízkosti, touhu očistit si srdce od hříchů).
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 10:18:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ve skutečnosti jsem schopen některé své hříchy rozeznat sám - díky daru od Boha - zdravého rozumu. Ovšem nedělám to úplně sám, ale před zpytováním svědomí prosím vždycky Ducha svatého o dar rozpoznání vlastních hříchů. Nicméně je to moje vlastní iniciativa spolupráce s Bohem (která je odpovědí na vnuknutou touhu Duchem po Boží blízkosti, touhu očistit si srdce od hříchů).
No jistě Oko, Jak jinak u tebe, že. Na rozsouzení si vystačíš sám. A Je to tvoje iniciativa. Mno. A podle toho to u tebe taky vypadá. Tvé vlastní hulvátství za hulvátství ani nepovažuješ, a ještě k tomu tvrdíš, že se vyjadřuješ slušně a uctivě. Toto je tragický výsledkem tvého rozumářského rozsuzování sebe sama.
A nyní si Oko něco rozebereme. Prosíš o dar rozpoznání vlastních hříchů, což znamená že je nerozpoznáváš. Jak potom můžeš tvrdit, že se rozsuzuješ sám, když prosíš za osvícení rozumu, abys vůbec hřích rozpoznal? S tak neschopným rozumem pak sám sebe rozsuzuješ? Co to máš za "zdravý rozum", který ti umožňuje rozpoznat jenom některé hříchy? Rozum který potřebuje osvícení aby rozpoznal hřích rozhodně zdravý není!
A když už jsi zmínil to "svědomí", tak ty řk "zpytovačky" jsou úplně na nic. Svědomí má mít křesťan čisté, a ten kdo svědomí čisté nemá, dobře ví proč. Tíživé svědomí je boží obžalobou, varováním i výzva k nápravě, a vůbec nevychází z rozumu, vychází od Boha. Tyto boží informace si rozum ve svědomí bere a zpracovává je na první dobrou správně. Každý lump ví proč jej svědomí tíží. Jenomže potemnělý rozum otroka hříchu je velký prevít. I když pravdivé boží info přes svědomí obdrží, zatlačí tyto boží info do kouta, zakryje je lží a pokrytectvím a dělá jako by nic. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 21:05:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."
No jistě Oko, Jak jinak u tebe, že. Na rozsouzení si vystačíš sám "...
Opět tu hraješ dementa?
Pokání je dar od Boha.
Zpytování svědomí je akt spolupráce člověka s Bohem. Člověk na to používá svůj rozum, Duch svatý mu jeho rozum dál osvětluje, aby si uvědomil všechny své hříchy.
Já vím, že mnozí si své hříchy ani neuvědomujete, s Duchem svatým hříchy nezpytujete. Domníváte se o sobě, že jste čistí bez hříchu. Říkáte o sobě:
"Já nikoho nezabil, nikoho neokradl - tak z čeho bych se zpovídal!" Viď!
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 22:01:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Opět tu hraješ dementa?
Na nic takového se nikdy nehraji. Poučuji zde jednoho patologického lháře a hulváta.
Pokání je dar od Boha.
Zpytování svědomí je akt spolupráce člověka s Bohem. Člověk na to používá svůj rozum, Duch svatý mu jeho rozum dál osvětluje, aby si uvědomil všechny své hříchy.
A jak se možné Oko, že ten tvůj rozum nerozpozná tvou sprostotu, lhaní a hulvátství kterého se zde v diskusích opakovaně a často dopouštíš?! Když má ten tvůj rozum tak mizernou rozlišovací schopnost, je pro spolupráci nepoužitelný.
Já vím, že mnozí si své hříchy ani neuvědomujete, s Duchem svatým hříchy nezpytujete. Domníváte se o sobě, že jste čistí bez hříchu. Říkáte o sobě:
"Já nikoho nezabil, nikoho neokradl - tak z čeho bych se zpovídal!" Viď! |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 28. říjen 2022 @ 08:13:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ta moje údajná "sprostota, lhaní a hulvátství". je jen průmětem tvé vlastní, herezemi pokřivené mysli.
|
]
Nevidí si na špičku svého nosu (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 28. říjen 2022 @ 08:25:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hmmm. Tak to už je s tebou vážné Oko. Tak tvoje sprostota, lhaní a hulvátství je prý jenom údajné.
Oko, hálo, vzbuď se, stávej!!
Tvoje sprostota, lhaní a hulvátství je zde na GS PÍSEMNĚ zaznamenané, a jsou to TVOJE VLASTNÍ slova.
Tvá duše je na tom velmi špatně Oko, když nevidíš vlastní hřích takového formátu!
|
]
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 26. říjen 2022 @ 18:57:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já ale psal o paradoxu hříchu odpuštěného Bohem - ze kterého hříšník učinil pokání. Zlo z tohoto hříchu může paradoxně díky Boží milosti přinést svůj užitek v poučení, zkušenosti, která už nedovolí hřích znovu opakovat.
Nepsal jsem logicky o jakémkoli hříchu obecně!
Bez pokání není odpuštění hříchu, ale hřích stále trvá - až do dne soudu.
|
]
Veletoč (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 10:49:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase ty tvoje veletoče Oko. Proč jednoduše nepřiznáš, že jsi napsal velkou hloupost?
Napsal jsi: Psal jsi o PARADOXU hříchu co se teprve promění. Takový paradox neexistuje Oko! Nyní jsi otočil a tvrdíš, že píšeš o paradoxu hříchu již odpuštěném. A to je zase velká hloupost.
Oko: Zlo z tohoto hříchu může paradoxně díky Boží milosti přinést svůj užitek v poučení, zkušenosti, která už nedovolí hřích znovu opakovat.
Poučím tě Oko, zlo způsobené hříchem NIKDY žádný užitek nepřináší! Hřích způsobil smrt! Vymýšlíš si ujeté paradoxy mezi hříchem a boží milostí, přičemž velmi hloupě těžiště působnosti dobra situuješ do hříchu. Boží milost následky hříchu eliminuje, zahlazuje, a je to boží milost a následné působení Boha co přináší poučení a zkušenosti, a ne hřích! Hřích a jeho následky neměly nikdy existovat, jsou k ničemu, nejsou dobré k ničemu.
|
]
Re: Veletoč (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 20:51:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Samotné zlo ne - ale když hříšník učiní pokání z toho zla - Bůh pak má moc přetavit ono zlo do podoby užitku pro mnohé.
Apoštol Petr se bál a zapřel Krista - pak toho ale litoval a Bůh mu odpustil a změnil jeho bázlivé srdce na srdce odvážné. Později Petr už Krista nezapřel, ale zemřel pro něho mučednickou smrtí.
Komu bylo Bohem více odpuštěno, více Boha miluje.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 10:30:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Skutečnost naprostého základu křesťanbské víry , že Ježíš je Bůh, který se stal člověkem, aby lidi zachránil - Cizinec popsal jako"spekulaci pozdějších století".
Pokud jinde také vyznal, že Ježíš je Bůh - chová se naprosto standardně jako Cizinec - jako chytrá horákyně - oblečená i neoblečená.
Neumí si vybrat strany. Jednou tak - podruhé naopak.
Stando, že se nestydíš takhle lhát a pomlouvat, ty hulváte jeden.
Takovéhle tvoje lhaní je u vás "normální"?
Takhle lžeš u vás doma manželce, nebo dětem?
Nebo takhle hulvátsky pomlouváš sousedy?
Nebo takhle lžete a pomlouváte u vás ve farnosti?
Toník |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 21. říjen 2022 @ 08:49:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | K čemu konkrétně z toho se tedy nehlásíš?
Výroky koncilů o Ježíši jako Bohu i člověku zároveň jsi nazval "spekulacemi pozdějších století" - nebo jak jinak jsi to tedy myslel?
A ty se nestydíš takhle lhát a jednou tvrdit tak a podruhé naopak?
|
]
Zabili Bredlyho (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 21. říjen 2022 @ 09:14:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Konečně ty to Oko pomalu dochází sice na desátou dobrou, ale i to lze u tebe považovat za úspěch. Položil jsi dvě otázky, které jsi měl namísto zlovolných projekci do Cizince položit Cizinci hned na začátku.
K čemu konkrétně z toho se tedy nehlásíš? ....nebo jak jinak jsi to tedy myslel?
Takže pro příště Oko. Než začneš hýkat, napřed se zeptej.
A toto tvá poslední otázka je tvá typická projekce. Tážeš se oponenta na to, co zde celou dobu děláš jenom ty Oko, jenom ty.
A ty se nestydíš takhle lhát a jednou tvrdit tak a podruhé naopak?
Stydíš se Oko?
|
]
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:23:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ať si každý soudný člověk sám posoudí, co jsi doopravdy napsal ...
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 21. říjen 2022 @ 10:45:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | >>Pokud jinde také vyznal, že Ježíš je Bůh - chová se naprosto standardně jako Cizinec - jako chytrá horákyně - oblečená i neoblečená.<<
Pane oko, co Vás na tom tak udivuje, nebo rozčiluje? Po tisíce let vyznávají křesťané o tom Ježíši ten blud, to rouhání B-hu, ačkoliv nic takového ve svých písmech ani náznakem nemáte. Proč by tedy měl být v tom Cizinec výjimka? Že uvěřil tomu, co tvrdí po téměř dvě generace křesťané o tom svém Ježíšovi už doby, kdy si to jedna skupina z nich prosadila na svém koncilu, aby takto o Ježíšovi věřili a vyznávali všichni křesťané, jinak jsou heretici, kacíři, hodni trestu pekelného i lidského :) ? Prostě Cizinec věří tomu porcovačnímu rozhodnutí koncilu, ačkoliv ne už tak na tomu jejich rozporcování :). Tak jedná naprosto stejně jako oni a chová se jako Vy, jako ta chytrá horákyně, co vymýšlela, jak co přečůrat a prosadit si svou. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 07:12:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co ty můžeš doopravdy vědět o našich písmech?
Jen nějakou snůšku židovských předsudků o křesťanech.
|
]
Ohol se (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 14:17:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele "žide", v tom tvém x tém náboženském trikotu máte zřejmě zase povinnost vysvětlovat křesťanům jejich věroučné omyly. A že tě to křesťanství pořád tak irituje? A že se jako "žid" musíš neustále na křesťanském webu vykecávat? Něčím takovým se přece znečišťuješ. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Sobota, 29. říjen 2022 @ 17:08:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vota
Nevím sice přesně jak tě brát ,po tom co zde psali i jiní, o tvém fungování zde ( to ovšem nechci nyní rozebírat ,já jsem zde jen krátce ,tak nevim mnoho ). Ale ok ,podle tvých textů, se vyjadřuješ nyní tak ,že se cítíš být ortodoxním židem ( nebo ještě nějak jinak ? ). Jistě máš už i určitý přehled v nauce ortodoxního židovství . Tedy příklad. Jak to podle tvé víry ,bude s těmito lidmi ,kteří v blízké době zemřou fyzicky . Záměrně uvedu všechny osoby jako ženy . Za 1 - Žena vyznávající ortodoxní židovství od dětství , až dodnes ,z ortodoxní židovské rodiny ,...Za 2- Žena ,křesťanské víry, z jedné letniční církve ,.....Za 3- Žena vyznavající islámské náboženství od dětství dodnes , za 4- Žena vyznávající buddhismus ,od dětství dodnes . Tímto to uzavřu . Jaký máš pohled ,načerpaný z tvé věrouky , co po fyzické smrti těchto lidí ,s nimi bude dál ? Konkrétně u každého z nich . |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 19. říjen 2022 @ 12:47:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/(J 1,1) Na počátku bylo Slovo a to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha. 3Všechno vzniklo skrze ně a bez něho nevzniklo vůbec nic, co je. V něm byl život a ten život byl světlo lidí. A to světlo ve tmě svítí a tma je nepohltila./
Já nevím oko, proč se mermomocí snažíte podsouvat a rozumět tomu textu takto:
"Na počátku byl Ježíš a ten Ježíš byl u Boha a ten Ježíš byl Bůh".
když ap. Jan jasně na závěr svého evangelia píše, aby nebylo žádné pochyby, toto :
J 20:30:Ještě mnoho jiných znamení, která nejsou zapsána v této knize, učinil Ježíš před svými učedníky. Tato však jsou zapsána, abyste uvěřili, že Ježíš je Mesiáš, Syn Boží, a abyste věříce měli život v jeho jménu.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 09:31:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Apoštol Jan na začátku svého evangelia píše, že to Slovo bylo Bůh - a že to Slovo se stalo tělem (rozuměj - Ježíšem Kristem).
Bůh se stal člověkem!
Apoštol Pavel vysvětluje, že co jiného znamená "vystoupil", než že předtím sestoupil? (Ef 4,9)
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 10:06:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ano, Ježíš, když byl usmrcen na kříži, sestoupil do Hádesu (do pekel říká "vyznání víry").
"Vždyť i Kristus jednou provždy trpěl za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby vás přivedl k Bohu. V těle byl sice usmrcen, ale v Duchu obživen. 19V něm také přišel a vyhlásil zvěst duchům ve vězení, 20kteří kdysi neuposlechli, když Boží trpělivost ve dnech Noemových vyčkávala, zatímco byl stavěn koráb, v němž jen několik, to jest osm duší, bylo zachráněno skrze vodu. "
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 10:17:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Boží slovo nám jasně říká, že "Bůh byl s Ním" (s Ježíšem). Ne že Ježíš byl Bůh.
Sk 10:38: Jak Bůh pomazal Duchem Svatým a mocí Ježíše, toho z Nazareta, jenž procházel zemí, činil dobře a uzdravoval všechny, kteří trpěli pod mocí Ďábla, protože Bůh byl s ním.
Bůh byl pořád Bohem, neměnným. A ten Bůh pomazal Duchem svatým a mocí Ježíše - byl v mocí Ducha s Ním (s Ježíšem)
Kdyby Ježíš byl Bohem, jaký smysl by mělo, aby se za dní svého života modlil k Bohu ? To se mohl modlit sám k sobě, ne ? Jaký smysl by měla Ježíšova slova na kříži: "Bože můj, Bože můj, proč jsi mě opustil ?"
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 20:38:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano:
Ty nějak nechápeš, že Syn Boží se jaksi vzdal atributů svého Božství při svém účinkování zde na zemi. Pokud by to neudělal, obrátili y se k Němu úplně všichni, protože by jasně viděli, že je Mocný Bůh.
A také nějak nemůžeš pochopit, že Syn Boží znamená Bůh, proto tento titul Židé považovali za rouhání. A tohle si diskuzně neodpářeš. Tak to prostě bylo.
Synů Božích je pochopitelně mraky. Ale TEN Syn Boží je pouze jeden.
Ale víš co by mě zajímalo? Odkud toto učení čerpáš. Opravdu toto někdo dnes učí? A z čeho vychází? Nebo je to jen tvá soukromá škola?
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 20:53:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | /Odkud toto učení čerpáš./
Z Písma.
Z toho, co Ježíš o sobě říká, jak jedná. A z toho, co o Něm zvěstují a hlásají apoštolové. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 21. říjen 2022 @ 09:15:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano,
z Písma, to je hezké. Ale já měl na mysli někoho, kdo tohle učí jako v současnosti jako nějaký renomovaný učitel... Existuje někdo takový? |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 21. říjen 2022 @ 10:01:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já nevím. A ani mě to moc nezajímá.
Já mám učitele Ježíše a apoštoly.. ti jsou dost renomovaní. Moje víra je založena na učení apoštolů a proroků, kde úhelným kamenem je Pán Ježíš Kristus. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 23. říjen 2022 @ 00:04:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano,
Já mám učitele Ježíše a apoštoly.. ti jsou dost renomovaní. Moje víra je založena na učení apoštolů a proroků, kde úhelným kamenem je Pán Ježíš Kristus.
To je sice hezké, ale to říká každý. Pokud nemáš nějakého staršího bratra, který už nejí děcko v Kristu, tak velmi těžko apoštolským Písmům plně porozumíš.
Proto Církev měla apoštoly fyzicky, aby ji uvedli do vší Pravdy a do jednoty víry (učení).
Jestli jsi ale sám sobě tímto starším, tak to bych se být tebou bál vyvozovat závěry, které náleží pouze otcům v Kristu, kteří dobře znají Toho, který je od počátku a kterým Bůh zjevil i své předdějinné činy.
Třeba já jsem takového bratra také neměl přímo osobně, ale byl jím bratr Watchmann Nee, alespoň skrze své knihy. A základy jsem jako úplné mimino chytal od Dereka Prince. Což tedy bylo úplně dětské učení. Takové infantilnosti jako duchovní dary či křest v Duchu a mluvení jazyky. Ale u letničních je to vrchol všeho... Jako tomu bylo u Korintských. K dospělosti však vede pouze Watchman Nee.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 23. říjen 2022 @ 00:45:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano:
Jak už jsem psal. Ve Zjevení 5. kap. ve verši 8 padlo 24 starců před Beránkem.
Kdyby byl Beránek někdo jiný, než Bůh (třeba anděl), bylo by toto padnutí na zem nebetyčné rouhání.
Také ve verši je Beránek zabitý vzíti moc, a bohatství, i moudrost i sílu i čest i slávu i požehnání. Tedy stejné věci jako Bůh.
A ve verši 13 všechno stvoření na nebi, na zemi i pod zemí provolávali Sedícímu na trůnu i Beránkovi čest a slávu i sílu na věky věků.
Toto by opět bylo rouhání. Navíc ten verš mluví o kompletním stvoření, ať se nachází kdekoliv. Což znamená, že Beránek je z toho vyňat a logicky není stvořenou bytostí, jinak by také musel provolávat slávu.
Ani toto ti není nijak divné? Ani toto ti není důkazem Božství Beránka?
|
]
OPRAVA (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 23. říjen 2022 @ 00:52:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Psal jsem:
Také ve verši je Beránek zabitý vzíti moc,
Oprava: Také ve verši 12 je Beránek zabitý hoden vzíti.....
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 23. říjen 2022 @ 16:35:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
2P 1:17: Tu slávu a čest přijal od Boha Otce, když k němu z velkolepé slávy zazněl hlas: "Toto je můj milovaný Syn, kterého jsem si oblíbil." |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 09:31:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano:
naprosto irelevantní verš, protože ty nerozeznáváš mezi Synem Božím a Synem člověka. Tvůj verš hovoří o Synu člověka.
Máš v tom zmatek a pak to takhle dopadá.
Ale vůbec jsi nereagoval na verše ve Zjevení 4. a 5. kap., které hovoří přímo a jasně k tématu. Vyhýbáš se tomu? |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 09:35:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Samozřejmě že nerozeznávám.Nejsou 2 Ježíšové - jeden Syn Boží a druhý Syn člověka. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 11:24:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Zjevení zcela jednoznačně rozlišuje mezi Bohem a Ježíšem, Beránkem Božím.
Ježíše nemíchá pod pojem "Bůh".
A ze Zjevení je jasné, že i nyní, v nebeské slávě, má Ježíš svého Boha. Jako měl i zde, když byl na zemi. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 17:02:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano
ano a ještě z toho vyplývá, že Bůh Otec má za Boha svého Syna. Jak jinak. Zbožňuje Ho a učinil Ho centrem všeho, svých myšlenek a skutků. Všechno je skrze Něho a pro Něho...
A je to oboustranné... Syn je na tom stejně...
A Synovi se klaní všichni jako Otci.
A Jan říká: "Každý, kdo zapírá Syna, nemá ani Otce."
A Jan 5:23 Aby všickni ctili Syna, tak jakž Otce ctí. Kdo nectí Syna, nectí ani Otce, kterýž ho poslal
Tak se už prober, chlapče, jsi ve velikém nebezpečí. Našlapuj velmi opatrně. Jsi v něčem, na co nemáš... Doufám, že si to uvědomuješ... Pokud ne, už Ti asi nebude pomoci, pokud pro Tebe není nachystána Boží milost a milosrdenství. Tvá "rozumovost" tě může zahubit. Jdeš po ostří nože, tak vycouvej.
A i když se vzápětí projevíš jako posměvač... Radím Ti, nedělej to... Myslím tím, posmívej se mi jak chceš, ale nesahej Otci na Syna...
Mám naději, že tuto herezi opustíš a modlím se za Tebe. A budu to dělat intenzivně. Škoda by byla bratra... Ty bludného ducha nemáš, pokud zrovna nepíšeš něco tvrdě heretického.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 17:54:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/a ještě z toho vyplývá, že Bůh Otec má za Boha svého Syna./
Nikoliv.
Takové vyjádření v Písmu nenajdeš, že Otec má za svého Boha svého Syna. Že by se k Němu modlil, že by se Mu podřízoval,...
Zj 3:12: Kdo vítězí, toho učiním sloupem ve svatyni svého Boha a již nikdy nevyjde ven. Napíšu na něj jméno svého Boha a jméno města svého Boha, nového Jeruzaléma, který sestupuje z nebe od mého Boha, i své nové jméno. Falešné křesťanství si vytklo jako své rozpoznávací znamení: Kdo věří, že Ježíš je Bůh (2.osoba Trojice) z Boha se narodil. Kdežto křesťanství, jak nám ho vylíčili Ježíš a apoštolové, má toto rozpoznávací znamení: 1J 5:1: Každý, kdo věří, že Ježíš je Kristus, je zrozen z Boha. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 20:31:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano píše:
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 20:52:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Je Mesiášem, poslaným Bohem
Ř 5:
Přesto smrt vládla od Adama až po Mojžíše i nad těmi, kdo nezhřešili podobným přestoupením jako Adam; ten je předobrazem toho budoucího. 15Avšak s darem milosti tomu není tak jako s proviněním. Jestliže proviněním jednoho ČLOVĚKA mnozí zemřeli, mnohem více se na mnohé rozhojnila Boží milost a dar spravedlnosti v milosti toho jednoho ČLOVĚKA, Ježíše Krista. 16A s darem tomu není tak jako s tím, co přišlo skrze jednoho člověka, který zhřešil. Rozsudek nad jedním proviněním přinesl odsouzení, kdežto dar milosti z mnohých provinění vedl k ospravedlnění. 17Jestliže proviněním jednoho člověka smrt vládla skrze toho jednoho, tím spíše ti, kteří přijímají hojnost milosti a dar spravedlnosti, budou vládnout v životě skrze toho jednoho (člověka), Ježíše Krista. 18A tak tedy: jako skrze provinění jednoho ČLOVĚKA přišlo na všechny lidi odsouzení, tak i skrze spravedlivý čin jednoho ČLOVĚKA přišlo na všechny lidi ospravedlnění k životu. 19Jako se skrze neposlušnost jednoho člověka mnozí stali hříšnými, tak se také skrze poslušnost jednoho (člověka) stanou mnozí spravedlivými. 20Do toho vstoupil Zákon, aby se provinění rozhojnilo. A kde se rozhojnil hřích, tam se nadmíru rozhojnila milost, 21aby tak, jako vládl hřích ve smrti, i milost vládla skrze spravedlnost k životu věčnému skrze Ježíše Krista, našeho Pána. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 21:41:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano:
Ale Ježíš byl i člověk, to přece nepopírá Jeho Božství. Bůh zjevený v těle. Uvádíš naprosto irelevantní verše.
Co povíš na toto?
Jan 17:5 A nyní oslaviž ty mne, Otče, u sebe samého, slávou, kterouž jsem měl u tebe, prve nežli svět byl.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 22:00:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty uvádíš naprosto irelevantní verše.
Ježíš byl u Otce jako Slovo. Jako záměr, plán. Bůh nejsou 3 duchy, Bůh je duch. Jeden, jediný.
A to slovo se realizovalo, stalo se tělem narozením Ježíše v Betlémě.
Ježíš se nevtělil, ani nepřevtělil, z Ducha Ježíše se nestal člověk Ježíš. Narodil se. Jako jednorozený syn.
Najdi mi v Novém zákoně jediný jedinkatý verš, pokyn, ve smyslu :
Uvěř v Pána Ježíše, že je Bůh, a budeš spasen !
Nebo: Kdo uvěří, že Ježíš je Bůh, a pokřtí se, bude spasen !
Nic takového nenajdeš.
Imperativ, zvěstování apoštolů byly zcela o něčem jiném. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 22:11:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano:
ale to neznamená, že imperativ byl na tom, že Ježíš je Mesiáš, že není Bůh...
Bůh si zakládá na tajemstvích, a proto nezjevuje hned natvrdo, jak se věci mají. Jak někdo řekl: Co je předvídatelné, je hloupé. Ale v tajemnosti je síla....
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 22:24:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/ale to neznamená, že imperativ byl na tom, že Ježíš je Mesiáš, že není Bůh.../
Apoštolové, první křesťané, tyto spekulace nevedli. Neměli to zapotřebí. A přitom hlásali celý, kompletní úradek Boží. Zcela dostačující pro záchranu, spasení člověka.
Bůh je pro ně zcela konkrétní bytost. A není to Ježíš. Ježíš je Mesiáš, Boží syn. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:22:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bůh si nezakládá na tajemstvích - ale velikost Boha je pro rozum tvora neuchopitelná (nad naše možnosti) - jen z tohoto prostého důvodu je Bůh pro nás tajemstvím.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 25. říjen 2022 @ 12:05:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
to Oko
Bůh, že si nezakládá na tajemstvích? Sám zůstává tajemstvím pro ty, kdo Ho nemilují a neposlouchají. A proč myslíš, že Ho žádný člověk neviděl?
Jób 15:8 Zdaliž jsi tajemství Boží slyšel, že u sebe zavíráš moudrost?
Žalmy 25:14 Tajemství Hospodinovo zjevné jest těm, kteříž se jeho bojí, a v známost jim uvodí smlouvu svou.
Poísloví 3:32 Nebo ohavností jest Hospodinu převrácenec, ale s upřímými tajemství jeho.
Ámos 3:7 Nečiníť zajisté Panovník Hospodin ničeho, leč by zjevil tajemství své služebníkům svým prorokům.
Matouš 13:11 On pak odpověděv, řekl jim: Nebo vám dáno jest znáti tajemství království nebeského, ale jim není dáno.
Oímanum 11:25 Neboť nechci, bratří, abyste nevěděli tohoto tajemství, (abyste nebyli sami u sebe moudří,) že zatvrdilost tato zčástky přihodila se Izraelovi, dokudž by nevešla plnost pohanů.
Oímanum 16:25 Tomu pak, jenž může vás utvrditi podle evangelium mého a kázání Ježíše Krista, podle zjevení tajemství od časů věčných skrytého,
1 Korintským 2:7 Ale mluvíme moudrost Boží v tajemství, kterážto skryta jest, kterouž Bůh předuložil před věky k slávě naší,
1 Korintským 4:1 Tak o nás smýšlej člověk, jako o služebnících Kristových a šafářích tajemství Božích.
1 Korintským 13:2 A bychť měl proroctví, a znal všecka tajemství, i všelikého umění došel, a kdybych měl tak velikou víru, že bych hory přenášel, lásky pak kdybych neměl, nic nejsem.
1 Korintským 14:2 Nebo ten, jenž mluví cizím jazykem, ne lidem mluví, ale Bohu; nebo žádný neposlouchá, ale duchem vypravuje tajemství.
1 Korintským 15:51 Aj, tajemství vám pravím: Ne všickni zajisté zesneme, ale všickni proměněni budeme, hned pojednou, v okamžení, k zatroubení poslednímu.
Efezským 1:9 Oznámiv nám tajemství vůle své podle dobré libosti své, kteroužto libost předuložil byl sám v sobě,
Efezským 3:3 Že skrze zjevení oznámil mi tajemství, (jakož jsem vám prve psal
Efezským 3:4 Z čehož můžete, čtouce, porozuměti známosti mé v tajemství Kristovu;)
Efezským 3:9 A vysvětlil všechněm, kteraké by bylo obcování tajemství skrytého od věků v Bohu, kterýž všecko stvořil skrze Ježíše Krista,
Efezským 5:32 Tajemství toto veliké jest, ale já pravím o Kristu a o církvi.
Efezským 6:19 I za mne, aby mi dána byla řeč v otevření úst mých svobodně a směle, abych oznamoval tajemství evangelium svatého,
Koloským 1:26 Jenž jest tajemství skryté od věků a národů, nyní pak zjevené svatým jeho.
Koloským 1:27 Jimžto Bůh ráčil známo učiniti, kteraké by bylo bohatství slavného tajemství tohoto mezi pohany, jenž jest přebývání Krista v vás, kterýž jest naděje slávy,
Koloským 2:2 Aby potěšena byla srdce jejich, spojená v lásce, a to ke všemu bohatství přejistého smyslu, ku poznání tajemství Boha i Otce i Krista Pána,
Koloským 4:3 Modléce se spolu i za nás, aby Bůh otevřel nám dveře slova, k mluvení o tajemství Kristovu, pro něž i v vězení jsem,
1 Timoteovi 3:9 Mající tajemství víry v svědomí čistém.
1 Timoteovi 3:16 A v pravdě velikéť jest tajemství zbožnosti, že Bůh zjeven jest v těle, ospravedlněn v Duchu, ukázal se andělům, kázán jest pohanům, uvěřeno jemu na světě, vzhůru přijat jest ve slávu.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 26. říjen 2022 @ 08:24:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žádné ohledně "tajemství" nerozporuje to, co říkám já: Bůh člověka svojí velikostí a dokonalostí nesmírně přesahuje - proto je nutně pro člověka tajemstvím.
Některá tajemství nám byla Bohem zjevena - abychom ho lépe poznávali.
|
]
Patolog (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 26. říjen 2022 @ 08:32:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, za ty roky přesně vím v jakém smyslu používáš pojem "tajemství". Tam kde mi křesťané máme vztah s Bohem, tam ty máš velkou a prázdnou díru, kterou zaplácáváš pojmem "tajemství". |
]
Re: Patolog (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 26. říjen 2022 @ 17:52:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase blábolíš - jen tu zvracíš směrem ke mě osobní invektivy.
Čeho totiž srdce plné - tím ústa přetékají!
|
]
Re: Patolog (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 31. říjen 2022 @ 14:08:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Poučím tě Oko. Osobní invektivou je, když na mne chrlíš invektivy jako třeba "imbecil, debil, šmejd" apod. Já si k tobě ničeho takového nedovoluji, takže si to vezmi za příklad a polepši se, a pros všechny za odpuštění.
Sdělil jsem ti moji diskusní zkušenost s tebou, mám u tebe vyzkoušené, že když spustíš o tajemstvích, zastíráš tím prázdnotu duše. Tam kde my křesťané máme v duši Boha, tam mají modláři velkou temnou černou díru uzavřenou deklem s nápisem "tajemství". To je moje životní zkušenost i poznání, kterou ty zde svým vyjadřováním stále potvrzuješ. Takže díky za potvrzení. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 22:13:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano:
Tento svět a všichni v něm, je naprosto předvídatelný. Boží a naše síla je v tajemnosti... |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 21. říjen 2022 @ 09:15:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano,
z Písma, to je hezké. Ale já měl na mysli někoho, kdo tohle učí jako v současnosti jako nějaký renomovaný učitel... Existuje někdo takový? |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Neděle, 23. říjen 2022 @ 09:17:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | GregJak jsem vypozoroval ,u Rosmana se může jednat o osobní úhyb od křesťanského učení . Asi k tomu u něho přispělo více okolností . I mnozí současní Svědci Jehovovi ,takto začínali s úhyby ,a nyní jsou kde jsou .
Rosmano ,už to zde bylo několikrát zdůrazňováno. Tedy příkl : ,,Já a Otec jsme jedno " . .,,to slovo bylo u Boha ,to slovo se stalo tělem ,to slovo bylo Bůh "...,aj. Ano Ježíš byl a je JHVH. I když se možná Vota opět ozve ,a napíše své.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 23. říjen 2022 @ 17:03:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Danny, já mám za to, že u většiny křesťanských církví se jedná o úhyb od křesťanského učení. Drží se nauk vymýšlených ve 4. a 5. století. Křesťanské učení od apoštolů ovšem je jiné. Stačí si pořádně všimnout, co apoštolové o Pánu Ježíši hlásali a zvěstovali. A spousty jiných věcí v jejich písmech a učení...
Protestanti mnoho římskokatolických "úhybů" se snažili narovnat, nicméně ten o Trojici nechali být. Avšak přitom nebyli a nejsou dost důslední. Pokud přijímají, že Ježíš je Bůh, tak Marie zcela "oprávněně" porodila Boha. A je tudíž Bohorodička. Matka Boží. To se už ovšem protestantům moc nezdá...
Nemyslím, že Ježíš byl a je JHVH. Z Písma mi to nevyplývá.
Bůh je zcela unikátní, jediný, jediný nesmrtelný,...
1Tm 2:5: Je totiž jeden Bůh, jeden je také prostředník mezi Bohem a lidmi, člověk Kristus Ježíš, J 17:3: A toto je život věčný: Aby poznávali tebe, jediného pravého Boha, a toho, kterého jsi poslal, Ježíše Krista.
Ten citát "Já a Otec jsme jedno" není žádným důkazem, že Ježíš je Bůh. Stačí si pořádně číst modlitbu Pána Ježíše v 17. kap. Jana, kde Ježíš říká: J 17:21: aby všichni byli jedno jako ty, Otče, ve mně a já v tobě, aby i oni v nás byli jedno, aby svět věřil, že jsi mne poslal ty. To by potom znamenalo při vyplnění té Ježíšovy modlitby, že budou všichni Jeho také Bůh - protože budou s Otcem jedno, jako Ježíš je s Otcem jedno (a proto je údajně Bůh) O tom verši z Ev. Janova 1,1 píšu někde jinde okovi. Záměrem ap.Jana, sepsání celého Evangelia, bylo toto: J 20:30: Ještě mnoho jiných znamení, která nejsou zapsána v této knize, učinil Ježíš před svými učedníky. 31 Tato však jsou zapsána, abyste uvěřili, že Ježíš je Mesiáš, Syn Boží, a abyste věříce měli život v jeho jménu.
Nikdo z apoštolů si nedělal ambice, aby hlásal, že Ježíš je Bůh.
Což by byla dost zásadní, nesmírně důležitá, kruciální zpráva pro všechny posluchače evangelia, dobré noviny. Ale nic takového od apoštolů neslyšíme. Ani od samotného Ježíše ne.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 17:23:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano
Vidím ,že s tebou už to pomalu jede ,jako s mnohými jinými ,kteří dnes sedí u Svědků Jehovových ,nebo v dalších odseknutých . Nebudu se zbytečně opakovat . Tedy ještě jednou a stačí . Ježíš mimo jiné, příkladně řekl toto :,,Kdo vidí mne vidí Otce" . To stačí . Rosmano, samozřejmě vše je tvá osobní věc ,jak věříš a v co věříš . Mimochodem ,jak ty osobně vnímáš a věříš ,že kdo je Bůh Otec ? Dokázal by jsi to popsat ? A dále . Někde zde jsem zaznamenal ,že se hlásíš k nějakému směru letničních . Hlavní proudy letničních ,ovšem kresťanské učení o Ježíši , který byl a je Bohem , samozřejmě zastávají. Tudíž buďto patríš do nějakého odštěpeneckého směru od letničních ,nebo jen v současnosti ubýháš skrze ruzné okolnosti ,do heretického směru . Nevím ,ty musíš vědět . I v té Čenstochové ,ti katoličtí charismatici s Obnovy ,by obecně s tebou těžko mohli souhlasit . Nebo jsi měl jiný poznatek ?
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 24. říjen 2022 @ 18:26:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Uvědom si, že k doktríně o Trojici, o tom že Ježíš je jedna z osob Trojice, že je Bůh, dospěli někteří křesťané někdy na začátku 4. století. A to nejdřív byla řeč o Dvojici - Otec a Syn. V nicejském vyznání víry byla řeč o Dvojici. Teprve za dalších 56 let z Dvojice byla vytvořena Trojice.
A zdaleka to nebylo všeobecné vnímání Ježíše v tehdejších církvích. Předcházely tomu všelijaké spory, argumentování, dopisování, proklínání, ...
A že jakoby "zvítězila" tato teze vymyšlená nějakým Atanáziem, bylo jen díky tomu, že císař Konstantin chtěl udělat přítrž těm různicím a sporům, chtěl mít "křesťanstvo" jednotné, když už ho uznal za pravoplatné, protože chtěl, aby se stalo jednotícím prvkem v římské říši, která se začínala pomalu rozpadat a rozklížovat. A tak svolal koncil do Nicei v roce 325. A když nějakým řečněním a filosofiemi zvítězila tato varianta, možná byl Atanázius dobrý rétor, dal také pravomoc všechny, kteří to vidí a věří jináč, stíhal a likvidovat.
Takže ohněm a mečem byli vybití během nějakých 200 let skoro všichni křesťané, kteří se opovážili tvrdit něco jiného, než zformuloval nicejský koncil...
Apoštolové a vůbec první křesťané v 1. století se takovými spekulacemi vůbec nezabývali. Ani je nenapadlo, aby zvěstovali lidem na misijních cestách po celém tehdejším světě, že Ježíš je Bůh. Něčemu takovému prostě nevěřili. A neměli od Pána Ježíše svěřeno, aby byli Jemu svědky o tom, že Ježíš je Bůh.
Jejich jediným tématem zvěstování bylo: JEŽÍŠ JE KRISTUS, MESIÁŠ, od Boha poslaný, vybraný, pomazaný Bohem. V Něm je naše spasení naše záchrana. A Bůh Ho učinil důvěryhodným Pánem, Vůdcem a Spasitelem tím, že Ho vzkřísil z mrtvých a povolal k sobě do slávy.
To je dost dobře z Písma svatého vidět....
Kdo je Bůh Otec ?
Bůh je Duch, jediný bez začátku a konce, Alga i Omega, Stvořitel a původce všeho viditelného i neviditelného. Je světlo a láska, nesmrtelný. A dálo by se pokračovat.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:19:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." V nicejském vyznání víry byla řeč o Dvojici. Teprve za dalších 56 let z Dvojice byla vytvořena Trojice."...
Každý církevní sněm řešil vždycky jenom nastalé obtíže. Nikdy neřešil celou křeťanskou věrouku do všech detailů, ale jenom ji upřesňoval právě v bodech, kde na ni aktuálně útočily nově nastalé hereze.
Hlavním věroučným výsledkem Nikajského koncilu bylo nikajské vyznání víry uznávající Ježíše Krista za plného a pravého Boha a zavržení ariánství.
..."Apoštolové a vůbec první křesťané v 1. století se
takovými spekulacemi vůbec nezabývali. Ani je nenapadlo, aby zvěstovali
lidem na misijních cestách po celém tehdejším světě, že Ježíš je Bůh."...
Lžeš.
Učení apoštolů o Ježíši - člověku i Bohu zároveň - je tu od začátku.
Janovo evangelium:
Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha ....
Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. (Přebývalo mezi námi jako osoba Ježíše Krista). Pořád platí, že to Slovo bylo Bůh!
Takto o Ježíši svědčí apoštol Jan.
Vyznání víry apoštola Tomáše: Můj Pán a můj Bůh - prohlašuje o Kristu poté, co vložil ruce do jeho ran...
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:36:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | /Učení apoštolů o Ježíši - člověku i Bohu zároveň - je tu od začátku./
Opravdu ?
Pak mi najdi v Novém zákoně jediný jedinkatý verš, pokyn, ve smyslu :
Uvěř v Pána Ježíše, že je Bůh, a budeš spasen !
Nebo: Kdo uvěří, že Ježíš je Bůh, a pokřtí se, bude spasen !
Nic takového nenajdeš. Což by bezpochyby byla zcela zásadní podmínka pro to, aby se člověk stal křesťanem. Jenže nebyla, takovou podmínku nikde apoštolové nevyslovují.
Imperativ, zvěstování apoštolů byly zcela o něčem jiném. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 26. říjen 2022 @ 08:21:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Pak mi najdi v Novém zákoně jediný jedinkatý verš, pokyn, ve smyslu :
Uvěř v Pána Ježíše, že je Bůh, a budeš spasen !"...
Ty texty jsem ti přece už uvedl o komentář výš!
Slovo se stalo tělem - to Slovo bylo Bůh.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 26. říjen 2022 @ 08:41:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To není to, na co se tě ptám. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 07:16:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Slovo se stalo tělem - i to tělo bylo Bůh!
Neoddělitelně se v Kristu spojil Bůh s člověkem. Aniž by se přitom nějak smísili - každý zde zůstává plně sebou a přesto navždycky už spolu jako celek. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 09:05:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Slovo se stalo tělem -> slovo, vyřčené Bohem, se realizovalo v Ježíši Kristu.
To tělo nebylo Bůh. Kdyby to tělo bylo Bůh, nemohlo by zemřít. Bůh je nesmrtelný.
Ale zpět k tomu, o čem byla řeč, na co jsem se tě ptal:
Najdi mi v Novém zákoně jediný jedinkatý verš, pokyn, imperativ, ve smyslu :
Uvěř v Pána Ježíše, že je Bůh, a budeš spasen !
Nebo: Kdo uvěří, že Ježíš je Bůh, a pokřtí se, bude spasen !
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 13:02:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Slovo se stalo tělem -> slovo, vyřčené Bohem, se realizovalo v Ježíši Kristu.
To tělo nebylo Bůh."...
Nejedná se tu o slovo vyřčené v jednom konkrétním časovém okamžiku.
To Slovo bylo Bůh - piše apoštol Jan. Bůh je věčný, trvá věčně.
To tělo patřilo ve svém lidství Bohu - bylo ale člověkem. Se smrtelným tělem a lidskou duší. A to obojí má společenství s Bohem. Neoddělitelně - navždycky.
V tomto je Boží Syn předobrazem pro nás křesťany - s tělem a nesmrtelnou duší spějeme do společenství s Bohem. Zatím v tomto pozemském životě jenom nedokonale - na věčnosti , až přijde to dokonalé, to nedokonalé pomine.
Ale opravdu vidím, že když se někdo pro něco rozhodne, že tomu věřit nebude, žádné důkazy ho nepřimějí změnit či poopravit si svůj názor. Čím více důlkazů a argumentů, tím se člověk jen více zakopává ve vlastních pozicích.
|
]
Zákop metr dvacet (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 13:24:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Výborně Oko! Tolik sebekritiky jsem od tebe nečekal.
Ale opravdu vidím, že když se někdo pro něco rozhodne, že tomu věřit nebude, žádné důkazy ho nepřimějí změnit či poopravit si svůj názor. |
]
Re: Zákop metr dvacet (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 04. listopad 2022 @ 07:57:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hulvát zde má pořád plnou hubu hulvátství - v každém svém komentáři. Jiní toto slovo nemají potřebu používat.
Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"
|
]
Re: Zákop metr dvacet (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 04. listopad 2022 @ 08:20:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to máš pravdu Oko, že se zde "jeden" hulvát hulvátsky vyjadřuje v každém svém komentáři. Používá třeba hulvátské výrazy jako třeba "zavřel jsem ti hubu, má plnou hubu". Anebo se hulvátsky vyjadřuje o rozumu a vzdělání oponenta. Pomlouvá a lže o něčím manželství. Křivě svědčí o sadistických sklonech. Do toho užívá HULVÁTSKÉ výrazy v osobních útocích jako třeba "šmejd". A to všechno má neustále prošpikované lží a pomluvou.
Tak Oko? Jsi to ty co zde jako PROKAZATELNÝ hulvát křičíš chyťte hulváta.
Hele Oko, zde se již dávno neřeší proč si hulvát, zde se řeší proč si hulvátství nedokážeš přiznat. Jsi jako autolhář v neskutečně trapné pozici až je mi tě líto. Abys rozuměl. Je to taková ta lítost nad ubohostí, která je zároveň i tak odporná, že se ji nelze dotknout ani násadou od koštěte. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 28. říjen 2022 @ 09:26:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/Ale opravdu vidím, že když se někdo pro něco rozhodne, že tomu věřit nebude, žádné důkazy ho nepřimějí změnit či poopravit si svůj názor. Čím více důkazů a argumentů, tím se člověk jen více zakopává ve vlastních pozicích./
Opravdu vidím, že když se někdo pro něco rozhodne, že tomu bude věřit (Trojice), žádné důkazy ho nepřimějí změnit či poopravit svůj názor.
Proč nejsi ochotný (nebo schopný ?) odpovědět na původní mou otázku ? Proč ji ignoruješ ? Připomenu :
Najdi mi v Novém zákoně jediný jedinkatý verš, pokyn, imperativ, ve smyslu :
Uvěř v Pána Ježíše, že je Bůh, a budeš spasen !
Nebo: Kdo uvěří, že Ježíš je Bůh, a pokřtí se, bude spasen !
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 29. říjen 2022 @ 16:25:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já jsem ti je uvedl - např. úvod do Janova evangelia o slovu, které se stalo tělem, o slovu, které bylo Bůh. Máš to tam černé na bílém, ale rozhodl jsi se to ignorovat.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 31. říjen 2022 @ 10:02:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ne oko, to není to, na co se ptám.
Chci jasný, jednoznačný pokyn, imperativ, vyřčený buď samotným Ježíšem nebo apoštoly. Najdi mi v Novém zákoně jediný jedinkatý verš, pokyn, imperativ, ve smyslu :
Uvěř v Pána Ježíše, že je Bůh, a budeš spasen !
Nebo: Kdo uvěří, že Ježíš je Bůh, a pokřtí se, bude spasen !
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 04. listopad 2022 @ 07:55:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Proč rozkaz? Proč imperativ!
Bůh nikoho násilím neláme! Každému dal dar rozumu. Tak ho také použij!
...nelpěl na tom, že je roven Bohu, nýbrž sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob otroka a stal se podobným lidem. A když se ukázal v podobě člověka, ponížil se, stal se poslušným až k smrti, a to smrti na kříži. ....
On je snad někdo ze tvorů roven Bohu?
Co ti to říká - PONÍŽIL SE?
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 04. listopad 2022 @ 08:38:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Proč rozkaz? Proč imperativ!/
Proč ? Z jednoduchého důvodu. Protože Ježíš dal svým apoštolům příkaz, pokyn, aby šli do celého světa a zvěstovali Jeho, byli Mu svědky. Aby zvěstovali spasení v Jeho jménu. Aby lidé uvěřili v Něho. A co měli o Něm uvěřit ?
A co myslíš, dělali to apoštolové, nebo ne? Uposlechli Ježíše ?
Pro ty, kteří tvrdí, že Ježíš je Bůh (2.osoba v Trojici), je zjevné, že to nedělali. Neuposlechli Ježíše Krista a nezvěstovali jasně a jednoznačně, že Ježíš je Bůh. Nehlásali "Kdo uvěří, že Ježíš je Bůh, bude spasen". Nehlásali "Věř v Pána Ježíše Boha, a budeš spasen".
Zvěstovali něco jiného. Zvěstovali, že Ježíš je Mesiáš, Kristus, ten Pomazaný. Kupodivu, nehlásali "Věř v Pána Ježíše Boha, a budeš spasen". Ale hlásali "Věř v Pána Ježíše Krista, a budeš spasen".
A k tomu je Ježíš poslal. K ničemu jinému.
J 20:31: Tato však jsou zapsána, abyste uvěřili, že Ježíš je Mesiáš, Syn Boží, a abyste věříce měli život v jeho jménu. Sk 9:22: Ale Saul působil stále mocněji a svými důkazy, že tento Ježíš je Mesiáš, pobuřoval Židy, kteří bydleli v Damašku. Sk 18:5: A když Silas a Timoteus sestoupili z Makedonie, věnoval se Pavel zcela hlásání slova a dosvědčoval Židům, že Ježíš je Mesiáš. Sk 18:28: neboť rázně na veřejnosti vyvracel argumenty Židů a ukazoval z Písma, že Ježíš je Mesiáš. 1J 2:22: Kdo je lhář, ne-li ten, kdo popírá, že Ježíš je Kristus? To je ten antikrist, který popírá Otce i Syna.
1J 4:15: Kdo by vyznal, že Ježíš je Syn Boží, v tom zůstává Bůh a on v Bohu.
1J 5:1: Každý, kdo věří, že Ježíš je Kristus, je zrozen z Boha. A každý, kdo miluje Otce, miluje i jeho dítě.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Úterý, 25. říjen 2022 @ 15:04:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano ty jsi křesťan letničního směru ? Vůbec nijak nerýpu ,apod ,jen se ptám. Je mě podivné ,že by jsi příkladně v AC ,načerpal tvůj názor, že Ježíš nebyl a není Bůh. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 21. říjen 2022 @ 11:02:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | >>A také nějak nemůžeš pochopit, že Syn Boží znamená Bůh, proto tento titul Židé považovali za rouhání. A tohle si diskuzně neodpářeš. Tak to prostě bylo. <<
To křesťanská lživá a nesmyslná ničím poxložená konstrukce. Výmysl a lež, jak si cosi obhájit.
Syn boží byl vždy pojmenováním pro proroky, nic více. Syn člověka zase znamená prostě adam, člověk. Syn Noacha zase byl vždy pro ty, kdo dodržují, co bylo přikázáno smluvně Noachovi. Syn Avahamův je prostě Žid, Israelec. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 22. říjen 2022 @ 11:19:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano:
A pokud by titul Syn Boží znamenal pouze proroka, tak proč Ježíše obvinili z rouhání. To přece není rouhavý výrok. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 22. říjen 2022 @ 15:29:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I kdybys mu předložil jakýkoli neprůstřelný argument - Rosmano se už doppředu rozhodl, že je to jinak a nesleví ze svojí hereze.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 22. říjen 2022 @ 16:21:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toto Ježíš o sobě říkal, tvrdil:
J 4:25: Žena mu řekla: „Vím, že má přijít Mesiáš, zvaný Kristus. Až on přijde, oznámí nám všechno.“ Ježíš jí řekl: „Já jsem to — ten, který k tobě mluví.“Ježíš odmítl nařčení Židů, že "dělá ze sebe Boha". Nedělal ze sebe Boha. Jen říkal, že je Boží syn. A to není totéž co Bůh. J 10:32: Ježíš jim řekl: „Ukázal jsem vám mnoho dobrých skutků od svého Otce. Pro který z nich mne chcete kamenovat? “ Židé mu odpověděli: „ Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání, že ty, člověk, děláš ze sebe Boha.“ 34 Ježíš jim odpověděl: „Což není ve vašem Zákoně napsáno: ‚Já jsem řekl: Bohové jste‘? 35 Jestliže ty, ke kterým se stalo slovo Boží, nazval bohy, — a nemůže být zrušeno Písmo — 36 proč mně, kterého Otec posvětil a poslal na svět, říkáte: ‚Rouháš se,‘ protože jsem řekl: ‚Jsem Boží Syn‘? 37 Nečiním-li skutky svého Otce, nevěřte mi! 38 Jestliže je však činím, a nevěříte mně, věřte těm skutkům, abyste poznali a dále poznávali, že Otec je ve mně a já v Otci.“ |
]
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 23. říjen 2022 @ 15:28:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V Marek 2,7 se Ježíš za Boha neprohlašuje.
To si mylně Židé vykládali, že hříchy může odpouštět jedině Bůh. Víme, že Pán Ježíš dal pravomoc i učedníkům odpouštět hříchy.
J 20:23: Komu odpustíte hříchy, tomu jsou odpuštěny, komu je zadržíte, tomu jsou zadrženy. “ Mat 9: Vždyť co je snadnější? Říci: ‚ Odpouštějí se ti hříchy‘, nebo říci: ‚Vstaň a choď‘? 6 Abyste však věděli, že Syn člověka má pravomoc odpouštět na zemi hříchy …“ Tu řekne ochrnutému: „Vstaň, vezmi své lůžko a jdi do svého domu.“ 7 A on vstal a odešel do svého domu. 8 Když to uviděly zástupy, zmocnil se jich strach a vzdaly chválu Bohu, který dal lidem takovou pravomoc. V Marek 14,61 se také Ježíš za Boha neprohlašuje. Prohlašuje se za Mesiáše.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:07:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Hříchy - aby už nebyly vůbec - tak odpouští jedině Bůh.
Pán Ježíš dal apoštolům pravomoc odpouštět hříchy - dal jim totiž pro tuto službu v církvi (určenou jenom pro křesťany v církvi) moc Ducha svého. Tedy i ve službě apoštolů hříchy odpouští Duch svatý - tedy zase Bůh! Lidé mu svojí službou u toho jenom asistuijí jako jeho spolupracovníci.
(J 20,21-23) Řekl jim tedy opět: "Pokoj vám! Jako mne poslal Otec,tak i já posílám vás." Po těch slovech na ně dechl a říká jim: "Přijměte Ducha Svatého. Komu odpustíte hříchy, tomu budou odpuštěny; komu je zadržíte, tomu budou zadrženy."
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 25. říjen 2022 @ 09:28:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No, a tak stejně to bylo v případě Ježíše:
Mat 9: Vždyť co je snadnější? Říci: ‚ Odpouštějí se ti hříchy‘, nebo říci: ‚Vstaň a choď‘? 6 Abyste však věděli, že Syn člověka má pravomoc odpouštět na zemi hříchy …“ Tu řekne ochrnutému: „Vstaň, vezmi své lůžko a jdi do svého domu.“ 7 A on vstal a odešel do svého domu. 8 Když to uviděly zástupy, zmocnil se jich strach a vzdaly chválu Bohu, který dal LIDEM takovou pravomoc. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 26. říjen 2022 @ 18:51:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale jistě.
Zástupy totiž viděly jenom tu lidskou stránku Ježíše - a netušily tehdy, že Ježíš je nejenom člověk, ale že sám Bůh sestoupil na svět, aby lidi zachránil.
Tuto skutečnost i apoštolové chápali velice těžko - nejdříve pochopitelně brali Krista jenom jako člověka - tohle poznání o Bohu v lidském těle muselo i v apoštolech teprve dozrát- potřebovali k tomu Ježíšovo vedení - a čas, aby tyto věci unesli.
(J 16,12-14)
Ještě vám mám mnoho co říci, ale dneska byste to ještě neunesli - až však přijde ten Duch pravdy, naučí vás všemu a připomene vám všechno ...
A Duch svatý přišel - a oni pochopili.
Protože ještě při Ježíšově nanebevstoupení mnozí z apoštolů pochybovali (ale cožpak nějaký člověk má snad takovou schopnost odejít vlastní mocí na nebesa?)
(Mt 28,17) A když ho uviděli, klaněli se; někteří však pochybovali.
Židé se klaní výlučně jenom Hospodinu (vše ostatní klanění by bylo hříchem modloslužby) - v tomto smyslu třeba rozumět textu!
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 26. říjen 2022 @ 19:26:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/(J 16,12-14) Ještě vám mám mnoho co říci, ale dneska byste to ještě neunesli - až však přijde ten Duch pravdy, naučí vás všemu a připomene vám všechno ...
A Duch svatý přišel - a oni pochopili.
Protože ještě při Ježíšově nanebevstoupení mnozí z apoštolů pochybovali (ale cožpak nějaký člověk má snad takovou schopnost odejít vlastní mocí na nebesa?)/
Co pochopili ?
Že Pán Ježíš je Bůh ? To sotva. To by to neprodleně celému světu rozhlašovali. A oni nic takového nedělali. Hlásali, že Ježíš je Mesiáš, poslaný od Boha, Boží syn, Pomazaný.
Ježíš že odešel "vlastní mocí" na nebesa ? Ne, Písmo o tom hovoří, že "A stalo se, když jim žehnal, že se od nich vzdálil a byl nesen vzhůru do nebe."
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 27. říjen 2022 @ 11:17:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Což ovšem Rosmano neznamená, že Ježíš potřeboval aby Jej do nebe někdo nesl. Nanebevstoupení Krista mělo demonstrativní charakter aby jej viděli všichni, zrovna tak jako jej všichni uvidí přicházet.
Při prvním kontaktu po vzkříšení říká boží Syn aby se Ho nedotýkaly, že ještě NEVYSTOUPIL k Otci. Vzhledem k tomu, že posléze vyzývá Tomáše k dotyku, musel boží Syn mezi tím k Otci vystoupit. Zřejmě může vystupovat a sestupovat kdy mu libo. Ostatně když je mu svěřená veškerá moc na nebi i na zemi, musí to být pro Něj naprostá samozřejmost. A taky si povšimni, že boží Syn se baví o svém vystoupení "jsem nevystoupil" neříká nebyl jsem vynesený, přenesený, odnesený. Když ty Rosmano vystupuješ po schodem, tak používáš vlastní sílu a moc. Když by tě do schodů někdo nesl, tak jsi nesený, vynesený. Kristus nesený vzhůru nesení nepotřeboval. Nesli Ho zřejmě andělé, kteří se po jeho odchodu zjevili lidem hledícím do nebes. Andělé si nesli svého krále do nebe. To je projev pocty, a ne nemohoucnosti Krista vystupovat z vlastní moci do nebe. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 28. říjen 2022 @ 09:30:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo, asi jo. To máš pravdu. Ježíš se ve svém oslaveném, vzkříšeném těle třeba najednou zjevil.., nebo zase najednou zmizel. |
]
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 04. listopad 2022 @ 12:58:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vota: My židé..
Hej křestane, judaisto, nejudaisto, "žide" Tele, Voto a kdoví čím vším jsi zde za těch pár let byl, myslet si o sobě že jsi žid, když ses jako žid nenarodil, je pořádně velký úlet po mnoha úletech předchozích když sis o sobě myslel, že jsi křesťan, judaista, nejudaista a nyní žid. Nezdá se ti, že ty tvoje metamorfózy jsou u tebe poněkud časté, radikální a překotné? Příště budeš čím? Mohamedánem? Nebo snad opustíš náboženský sektor a vyhlásíš se za osmapadesáté pohlaví. Buď si kým chceš, je mi to naprostá putna, ale nenavážej sprostě do křesťanství od kterého jsi před nedávnem odešel! Abys tomu rozuměl. I toto tvoje navážení je mi putna, ale určitě to nebude putna židům ke kterým se lísáš. Ono je to totiž ukázka tvého charakteru a přelétavosti. K těm ke kterým přicházím bude zjevné, že jak se po náboženském transferu chováš ke křesťanům, zrovna tak se po dalším náboženském transferu budeš chovat k židům. Je to tiž v tobě. Pozoruji na tobě již dávno že ve tvém případě ani tak nejde o to kým jsi, ale kým chceš být. Je to úplně stejné jako když si někdo vybírá své osmapadesáté pohlaví. |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 19. říjen 2022 @ 18:03:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Jsem překvapen, že jsi toto přede mnou dokázal utajit už hodně přes deset let, co se tu známe.
Tak to je v pohodě. To jsi překvapen jen z tvého fiktivního světa.
"Jako když jsi psal [granosalis.cz] ' ty sám jsi se "postaral", aby v očích církevního práva byl tvůj sňatek sňatkem neplatným!' Toník |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 09:35:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jeden z nás tu, Toníku, evidentně ve svém fiktivním světě žije. A pak nesvede už nic jiného , než naučené stále dokola - ctrl c a ctrl v.
|
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 10:36:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To je mi jasné, Stando, že jeden z vás evidentně ve svém fiktivním světě žije - a je možné, že v tom vašem fiktivním světě nežijete jen jeden z vás, ale oba.
A v tom fiktivním světě jste překvapeni, že vám někdo něco tají, i když vám ninkdo nic netají, ve vašem fiktivním světě lidi udělají zlo a nelitují toho (i když to bych věřil, že jsi psal něco z vaší reality), ve vašem fiktivním světě se lidi starají, aby byl jejich sňatek neplatný ... A vůbec v tom vašem fiktivním světě máte hodně divné věci.
Ale jsou to vaše věci, váš život. Netýkají se lidí, kteří nežijí to, co vy.
Toník |
]
Re: Proč žádný katolík nevydá svědectví o svých nesmírných užitcích ze mše? (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 19. říjen 2022 @ 07:56:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bingo! To trvalo ... |
]
|
|
|
|